Paprock Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 Ile lat ma ten pojazd licząc od zagranicznej daty pierwszej rejestracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 Ja homologacji tu nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madras Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 (edytowane) 5 minut temu, Paprock napisał: Ile lat ma ten pojazd licząc od zagranicznej daty pierwszej rejestracji? Ponad rok , chyba pierwsza rejestracja w De była 23 -03 -2022 4 minuty temu, danielg539 napisał: Ja homologacji tu nie widzę Z trzy lata temu kupiłem nowego i też taki certyfikat w urzędzie przedstawiałem i nie było żadnych problemów Edytowane 28 Marzec 2023 przez Madras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 To może wydział komunikacji uzna termin ważności niemieckiego badania. Byłoby łatwiej, a na stacji ewentualnie jakieś dodatkowe badania potwierdzające/uzupełniające potrzebne wydziałowi dane. --------------------------------------------------------------------------------------------------- 4 minuty temu, danielg539 napisał: Ja homologacji tu nie widzę A co widzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madras Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 18 minut temu, Madras napisał: Czy z pierwszym przeglądem nie będzie problemów , Jeśli w DR są takie same dane jak w świadectwie zgodności to nie powinno być, o ile trafisz na kumatego diagnostę, który się nie boi prędkości powyżej 40 km/h w homologowanym ciągniku rolniczym. No i już widać problem w DR - coś w pojeździe zmieniono i w DR są inne dane (coś jakby dopuszczenie jednostkowe w Niemczech). Prawdopodobnie pojazd został przebudowany i "utracił" pierwotną homologację. Dlatego będzie musiał spełnić polskie ogólne warunki techniczne, w tym ograniczenie prędkości do 40 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 Może i w Niemczech ograniczają prędkość takim wynalazkom i to był powód do wpisania uwag w briefie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madras Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 4 minuty temu, Paprock napisał: Może i w Niemczech ograniczają prędkość takim wynalazkom Nic bardziej mylnego - zobacz rubrykę T w DR. Zgodnie z DR to jest pojazd bez europejskiej homologacji, bo nie ma tam mowy o kategorii T3b ani nie ma numeru świadectwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madras Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 Ok czyli z tymi papierami raczej będą spore kłopoty z rejestracją w PL ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 No nie wiem czy bez europejskiej, bo na certyfikacie numer e13... Chińczycy podali. Widze, że kategorii w dowód nie wpisali ale za pioruna nie zgadnę dlaczego. Przecież nie będe studiował StVZO, a to właśnie wyrażnie w karcie pojazdu zaakcentowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 2 minuty temu, Paprock napisał: bo na certyfikacie numer e13... Chińczycy podali. Ale jeśli w pojeździe coś zmieniono to pojazd już zgodny z homologacją nie jest. 2 minuty temu, Paprock napisał: Widze, że kategorii w dowód nie wpisali ale za pioruna nie zgadnę dlaczego. Zapewne dlatego, że pojazd został przebudowany. Analogicznie robili z L7e m.in. zwiększając moc. Wtedy też pojawiał się kod "89" i identyczny rodzaj pojazdu "ciągnik rolniczy nośnik narzędzi". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Marzec 2023 Share Napisano 28 Marzec 2023 To wszystko jest jasne, że powstał konflikt między certyfikatem a rejestracyjnymi dokumentami. Mnie bardziej korci co się zadziałało i dlaczego, że z T3b niemcy zrobili LOF. ZUGM. ACKERSCHLEPPER. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 14 godzin temu, michal_k napisał: zobacz rubrykę T w DR To rozwiało nadzieję na papaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TED Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 To może przywrócić do oryginału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 13 minut temu, TED napisał: To może przywrócić do oryginału? A w jaki sposób? To jest pojazd po zmianach (w domyśle niezgodny z homologacją), więc na jakiej teraz podstawie nagle nadać mu pierwotną kategorię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 24 minuty temu, TED napisał: To może przywrócić do oryginału To musiał by mieć L7eB1 - a jeśli takową by posiadał to w Germanii nikt by się "nie brudził" z przebudową tylko w legalu by go zarejestrowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TED Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 Miałem L7e przerobiony na ciągnik z Germanii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 10 minut temu, TED napisał: Miałem L7e I prędkość w T była 40km/h - jeśli byłoby z tym wszystko OK to nikt by nie kombinował z przeróbkami - a skąd ta wiedza iż był L7e - w ZDR nie ma po tym śladu a homo rozwalili przebudową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 17 godzin temu, Paprock napisał: 17 godzin temu, danielg539 napisał: Ja homologacji tu nie widzę A co widzisz? Faktycznie był tam numer homo w opisie, ale jak by nie patrzeć w pojeździe zarejestrowanym kluczowe jest homo zawarte w DR. 38 minut temu, TED napisał: To może przywrócić do oryginału? Jest to proces nieodwracalny, czyli nawet przywrócenie wszystkich parametrów pojazdu nie spowoduje powrotu do homologacji a będzie to tylko kolejna zmiana konstrukcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 30 minut temu, danielg539 napisał: Faktycznie był tam numer homo w opisie 55R01 - czyli HAK lub jakiś mechanizm sprzęgowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 W tym pierwszym dokumencie był zawarty nr homo: e13*167/2013.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TED Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 20 minut temu, IVVO napisał: I prędkość w T była 40km/h - jeśli byłoby z Prędkość była 90 km/h w dowodzie po zmianie na ciągnik rolniczy. Taka sama zresztą jak miał L7e. Tabliczkę znamionową miał oryginalną z homologacją, prędkością 90km/h i oznaczeniem L7e-B1. Wygląda na to ze zmiany w Niemczech na ciągniki to fikcja. Przynajmniej w niektórych przypadkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 4 minuty temu, danielg539 napisał: e13*167/2013 Masz rację na niebieski coś tam widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TED Napisano 29 Marzec 2023 Share Napisano 29 Marzec 2023 8 minut temu, danielg539 napisał: W tym pierwszym dokumencie był zawarty nr homo: e13*167/2013.. Czyli homologacja na pojazdy rolnicze i leśne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.