rurek777 Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 rozumiem że urządzenia nie mające takowego certyfikatu nie mogą być na skp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieła Napisano 14 Luty 2010 Share Napisano 14 Luty 2010 Natomiast przyrząd do pomiaru geometrii ustawienia kół i osi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - Hunter WA 130/140 z kamerami HS401 został wyróżniony certyfikatem zgodności TDT nr 6 43 045 2009 Pracuję na tym urządzeniu - rewelacja. Prosty w obsłudze , kompensacja głowic pasywnych polega na przetoczeniu poj. ok. 20 -30 cm , pomiary dokładne i czytelne . Dla przykładu , pełny pomiar z ustawieniem kątów i zbieżności dla Skody Octavii zajmuje mi ok. 20 min. Polecam . Jedyną wadą tego urządzenia jest jego cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 14 Luty 2010 Share Napisano 14 Luty 2010 Jedyną wadą tego urządzenia jest jego cena Czyli jednak powazna "wada"......!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Luty 2010 Share Napisano 15 Luty 2010 . Jedyną wadą tego urządzenia jest jego cena : Ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieła Napisano 15 Luty 2010 Share Napisano 15 Luty 2010 . Jedyną wadą tego urządzenia jest jego cena : Ile? Bez pilota i kilku innych dodatków 73 tyś netto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 Bez pilota i kilku innych dodatków 73 tyś netto.No właśnie ta cena a warto dodać że samo wykonanie tego typu urządzenia jest tańsze od czterogłowicowej opcji z kamerami np Ravaglioli, a cena dwa razy wyższa, mam nadzieje że do przyszłego roku potanieje ta "cudowna" technologia bo też mam w planach zakup czegoś takiego tylko z firmy Geoliner 670 3D to samo co John Bean wg handlowca który mi to oferuje geometrie mogę ustawiać nawet na niewypoziomowanym podwórku ...tylo ta cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 wg handlowca który mi to oferuje geometrie mogę ustawiać nawet na niewypoziomowanym podwórku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 Cena jest faktycznie dośc wysoka, ale biorąc pod uwagę szybkość i dokladność pomiaru jego zakup jest uzasadniony. W 2000r ośmioglowicowy Beissbarth kosztował 60 000 PLN netto, uwzględniając inflację cena nie jest przerażająca. Oczywiście cena sprawdzenia geometri jak rownież samego badania pokolizyjnego powinna być wyższa do obecnej. Wg norm czasowych ASO pomiar i regulacja geometri kół osi pojazdu zajmuje 1-2 roboczogodziny co przy cenie roboczogodziny w ASO 120-200 zł pozwala na dosyć szybkie zamortyzowanie się przyżądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 Siemka wg handlowca który mi to oferuje geometrie mogę ustawiać nawet na niewypoziomowanym podwórku Ano pracuje na takim John'ie Bean. I ja, nie-mechanik polubilem geometrie Nic w tym sie nie ustawia, nic nie poziomuje - kompensacja to przetoczenie pojazdu po 30 cm w te i wewte... Ogarniam pelna geometrie n.p. BMW (katy i zbieznosc tyl i przod) oczywiscie poluzowane wszystko wczesniej na warsztacie w 40 - 60 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 I ja, nie-mechanik polubilem geometrie Tiaa... a ustawiałeś kiedyś w Astrze F ? Hehe... żartuję oczywiście, ale są auta których patrząc pod kątem geometrii nie da się polubić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 ...tylo ta cena ok 17000EURO netto za Geolinera Wg norm czasowych ASO pomiar i regulacja geometri kół osi pojazdu zajmuje 1-2 roboczogodziny co przy cenie roboczogodziny w ASO 120-200 zł pozwala na dosyć szybkie zamortyzowanie się przyżądujuż widze tą kolejke samochodów jak bym brał taką kase ale są auta których patrząc pod kątem geometrii nie da się polubić... no niby masz racje ale wtedy trzeba podchodzić pod kątem finansowym i za wymontowanie u takiej astry drążka i uruchomienie połączenia w imadle dodatkowa opłata, chociaż tak wlaściwie to lepiej kiedy nie trzeba tego robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 Siemka Tiaa... a ustawiałeś kiedyś w Astrze F ? Dzieki za ostrzezenie - bede uwazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piozar11 Napisano 26 Luty 2010 Share Napisano 26 Luty 2010 nie tylko w astrze bo i w DAEWOO albo stary Kadet no i w ogóle z drążkami u góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 26 Luty 2010 Share Napisano 26 Luty 2010 drążkami u góryOple daewoo to fakt tragedia, ale taki passat czy inne audi (chyba ze 20 letnia 80) to calkiem ladnie sie kreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 26 Luty 2010 Share Napisano 26 Luty 2010 Siemka drążkami u góryOple daewoo to fakt tragedia, ale taki passat czy inne audi (chyba ze 20 letnia 80) to calkiem ladnie sie kreca. Ja mam jeszcze ten plus ze mam warsztat obok - i jak cos nie idzie to furka laduje na podnosniku i nieodkrecajace sie elementy sa traktowane mlotem, palnikiem, znow mlotem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Luty 2010 Share Napisano 26 Luty 2010 palnikiem Z tym palnikiem radzę uważać,mileliśmy przypadek w Lanosie po palniku pękł drążek,na szczęście na terenie firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 26 Luty 2010 Share Napisano 26 Luty 2010 palnikiem Z tym palnikiem radzę uważać,mileliśmy przypadek w Lanosie po palniku pękł drążek,na szczęście na terenie firmy. widocznie na warsztacie nie grzejecie i mieliście za zimno więc drążek za szybko ostygł ale masz racje różnie to może być po takim podgrzewaniu w nieustalonych warunkach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Migi60 Napisano 26 Luty 2010 Share Napisano 26 Luty 2010 Ja mam jeszcze ten plus ze mam warsztat obok Ja mam z kolei ten plus ze klient sam sobie szuka warsztatu. Regulacje nie działają-odjazd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 11 Październik 2010 Share Napisano 11 Październik 2010 Musimy kupić nowy sprzęt do geometrii kół Co myślicie o GTI GEOMASTER Specjal Proszę o pomoc Jesli coś innego w podobnych pieniądzach to czekam na propozycję [ Dodano: 11-10-2010, 14:12 ] A może ktoś coś wie na temat działania i użyteczności GTI Progeo838? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 8 Listopad 2010 Share Napisano 8 Listopad 2010 Ja na oskp mam do pomiaru i regulacja BEISSBARTH-MICROLINE 4600-8.Rewelacja prosty w obsłudze i bardzo dokładny Czy masz do tego przyrzadu instrukcje stanowiskową ? Czy instrukcja jest potrzebna w czasie odbioru ?.jeżeli tak to skąd "ściągnąć".??? Wszystkie są tej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Listopad 2010 Share Napisano 8 Listopad 2010 Czy instrukcja jest potrzebna w czasie odbioru ? TDT zawsze interesował się "pełną" instrukcją. Stanowiskowe ich nie interere, tak bynajmniej było u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 8 Listopad 2010 Share Napisano 8 Listopad 2010 TDT zawsze interesował się "pełną" instrukcją DTR- w wersji "książkowej " to mam,tylko nie mogę sobie przypomnieć ,czy żądali też instrukcji stanowiskowych??? Może wypowiedzą się koledzy którzy mieli już odbiór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 8 Listopad 2010 Autor Share Napisano 8 Listopad 2010 DTR- w wersji "książkowej " to mam,tylko nie mogę sobie przypomnieć ,czy żądali też instrukcji stanowiskowych??? Może wypowiedzą się koledzy którzy mieli już odbiór. Przecież stanowiskowa to wyciąg z DTR. U mnie wystarczały główne instrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aganiok Napisano 2 Maj 2011 Share Napisano 2 Maj 2011 Witam Panowie.Proszę o opinie na temat maszyny JOHN BEAN 3D Chodzi o jej awaryjność i trudność obsługi i cenę. A kolejne pytanie jest o montażownicę HOFMANN MONTY 5800 jw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 3 Maj 2011 Share Napisano 3 Maj 2011 .Proszę o opinie na temat maszyny JOHN BEAN 3D Chodzi o jej awaryjność i trudność obsługi i cenę Bardzo dobre urządzenie. Pracuję na Visualiner 3D. Jest proste w obsłudze. Uproszczona procedura kompensacji bicia koła (przez przetaczanie samochodu). Od zakupu urządzenia kilkaset ustawionych samochodów i żadnych problemów z urządzeniem. Użytkowane przy podnośniku czterokolumnowym i jedyny problem to niektóre samochody dostawcze. Są za szerokie i kolumny podnośnika zasłaniają widok kamerom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.