Skocz do zawartości

Kreska zamiast ilości miejsc w DR z Holandii


woycieh

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • michal_k

    14

  • woycieh

    9

  • adam1501

    7

  • IVVO

    7

8 minut temu, Wjack1310 napisał:

powinno byc 4520z

OK. Ale to niewiele zmienia bo podstaw prawnych nadal brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie kolego - nie każdy kraj jak Polska określa pojazd dość precyzyjnie - albo to co u nich jest specjalne u nas jest ciężarowe - np betoniarka w Bułgarii jest specjalna a u nas ciężarowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DARIO64 napisał:

XIV

Dlaczego XIV, a nie np. 4052?

I słowo do młodego. Pojazd jest dość wiekowy i prawdopodobnie powstał poprzez zabudowę pojazdu ciężarowego (N1) i stąd pozostawiona kategoria homologacyjna. Ale, ale, u nas klasyfikacja nie przewiduje, że kamper może być ciężarowy, a co za tym idzie należy taki pojazd sklasyfikować wg. polskich przepisów, jako specjalny kempingowy. Ciekawym jaki byś zaprezentował fikołek logiczny po podstawieniu na badanie francuskiego DERIV VP z kat. M1.

I na koniec polecam powściągliwość w ocenie wiedzy "starszych" kolegów, bo nie jeden już poległ w dyskusji na argumenty prawne.

  • Piwo 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Wjack1310 napisał:

W M1 nie jest wymagane ale najpierw musisz zmienić N1 ma M1 Specjalny

 

 

Zrzut ekranu (170).png

  • Piwo 2
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SA - samochód kempingowy - strona 31 poradnika - https://www.autownioski.pl/poradnik-masa-wlasna-w-zagranicznych-dowodach-rejestracyjnych-wyjasnienia-podstawy-prawne.php 

2016451793_Zrzutekranu2022-02-9o16_31_57.thumb.png.847f11d4c45d0d8c5dc682c83ec53658.png

 

Myśle że można zakończyć to zbędną dyskusje, a niektórzy niech troche więcej poczytają, bo sam egzamin to nie wszystko.

Samochód specjalny - przeznaczenie kempingowy.

Liczba miejsc odczytana z natury (diagnosta może napisać że znajdują się w oryginalnych punktach kotwiczenia).

Edytowane przez LimonQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, adam1501 napisał:

Te skróty są zgodne

Ojtam ojtam, tutaj są wielkie przekręty prawne, obrotnice typu PKD, isofixy, wypadki i inne plagi egipskie. Uciekać!!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony temat można zamknąć :)

dziękuję wszystkim za sensowne porady, okazuje się że wystarczyło pojechać na stację kilka ulic dalej żeby zrobić ten przegląd.

Choć diagnosta trochę musiał się pozastanawiac nad tym, ale ostatecznie jest specjalny, kempingowy, 4-osobowy :)

IMG_20220209_163605.jpg

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, woycieh napisał:

ostatecznie jest specjalny, kempingowy,

Wydrukuj sobie wklejone z forum opisy tego "SA". Może to pomóc urzędnikowi, który się może zastanawiać nad rodzajem pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, woycieh napisał:

Z mojej strony temat można zamknąć.

OK. No... i nie pozostaje nic innego, jak cieszyć się zakupem, zwiedzając to i owo... :smile:

1 minutę temu, michal_k napisał:

Wydrukuj sobie wklejone z forum opisy tego "SA"

Lepiej z Rozporządzenia Komisji (UE) 678/2011.( strona 11 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno i drugie, by nikt nie powiedział, że w Niderlandach inaczej oznaczają kempingowy, a SA to spółka akcyjna lub oddziały szturmowe NSDAP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Wjack1310 napisał:

paragraf  9F ( zamian  NI na specjalny Kamper).

taka sytuacja nie ma tutaj miejsca , nikt nic nie przerabia .

 

11 godzin temu, Wjack1310 napisał:

aha i jeszcze uwaga że Przednie siedzenia tez nie spełniają  wymagań BT  bo sa obrotnice a to może  zamontować tylko PKD 4052

a fabryka nie może ? uwierz , są fabryczne fotele na obrotnicach , oj są .

 

11 godzin temu, Wjack1310 napisał:

musisz zmienić N1 ma M1 Specjalny

dlaczego ???  

 

11 godzin temu, Wjack1310 napisał:

brak  oddzielenia  przestrzeni  pasażerskiej od osobowej,

jeśli już pasażerskiej od ładunkowej ale specjalny mieć takiej przegrody nie musi i kat N1 nie ma tu znaczenia

 

10 godzin temu, michal_k napisał:

A kolega tutaj jest świeżo po egzaminach i ma świeżą wiedzę z pierwszej ręki. Ucz się od niego, a nie wyśmiewaj

to jak z egzaminem na prawo jazdy - świeżo po egzaminie ale jeździć to się dopiero będzie uczyć 

się napisałem a podstaw prawnych kolega nie podał .  pewnie szuka . daj spokój , nie szukaj , szkoda czasu . nie znajdziesz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.