ijm Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Mi minimum 1 w tygodniu. Sam hamujesz czy klient? Czujnik nacisku?Jeżeli Ty z czujnikiem to współczuję złomu który przyjeżdża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Sam hamujesz czy klient? Czujnik nacisku?Jeżeli Ty z czujnikiem to współczuję złomu który przyjeżdża. Wolę nacisnąć mocniej bez czujnika, jak ma pękać to niech pęka u mnie, a nie przed skrzyżowaniem czy przejściem dla pieszych, ale odbiegamy już od tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Ile razy w tygodniu pęka ci na rolkach przewód hamulcowy ? Mi minimum 1 w tygodniu. Nadal twierdzisz że badania są niepotrzebne? Nie przesadzaj, pękają Ci tylko dlatego, że mścisz się przy sprawdzaniu tylnej osi. Na drodze byłoby to niemożliwe, gdyż przód wcześniej zatrzymałby pojazd,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Nie przesadzaj, pękają Ci tylko dlatego, że mścisz się przy sprawdzaniu tylnej osi. Na drodze byłoby to niemożliwe, gdyż przód wcześniej zatrzymałby pojazd,,, Janusz, Markes nie napisał które przewody, ale też należy zauważyć, że gdyby przednie elastyczne pękły ... oraz to co zauważyłeś jest wielce prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Nie przesadzaj, pękają Ci tylko dlatego, że mścisz się przy sprawdzaniu tylnej osi. Ja też się mszczę ale pękł mi tylko pedał hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Lipiec 2014 Share Napisano 26 Lipiec 2014 pękają Ci tylko dlatego, że mścisz się przy sprawdzaniu tylnej osi. Na drodze byłoby to niemożliwe, gdyż przód wcześniej zatrzymałby pojazd,,, Masz racje, to coś jak badanie dozorowe zbiornika gazu czy cysterny ale dzięki temu można przetestować przewody, bo często bywa, że pękają w miejscach niewidocznych podczas oględzin (za zbiornikiem paliwa, za nadkolem itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 26 Lipiec 2014 Share Napisano 26 Lipiec 2014 Mi minimum 1 w tygodniu. Sam hamujesz czy klient? Czujnik nacisku?Jeżeli Ty z czujnikiem to współczuję złomu który przyjeżdża. Wjeżdżam na stacje i jadę po linii zawsze sam tych co wpuszczają klientów na kanał pomału wyłapują bo klient na przesłuchaniu zawsze powie prawdę, że nie użył miernika na pedał hamulca. Przewody pękają najczęściej przy sprawdzaniu serwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 26 Lipiec 2014 Share Napisano 26 Lipiec 2014 Janusz, Markes nie napisał które przewody, ale też należy zauważyć, że gdyby przednie elastyczne pękły ... oraz to co zauważyłeś jest wielce prawdopodobne. Wszystko się zgadza, mnie też strzelił elastyczny z przodu ( przy sprawdzaniu tylnej osi), jednak na drodze (przy abs-ie) nigdy by takiego ciśnienia nie dostał,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 mnie też strzelił elastyczny z przodu ( przy sprawdzaniu tylnej osi), jednak na drodze (przy abs-ie) nigdy by takiego ciśnienia nie dostał,,, Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. W sytuacjach ekstremalnych, przestraszony człowiek hamując awaryjnie potrafi wycisnąć dużo więcej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. W sytuacjach ekstremalnych, przestraszony człowiek hamując awaryjnie potrafi wycisnąć dużo więcej.... Nie musisz się nie zgadzać, gdyż tyle to ja wiem i w przypadku braku abs u przewód ten również strzeli ,,, ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 W sytuacjach ekstremalnych, przestraszony człowiek hamując awaryjnie potrafi wycisnąć dużo więcej.... ABS nie ogranicza ciśnienia w układzie hamulcowym a dodatkowo, przy tej prędkości badania on się wcale nie uruchomi. Dlatego przy badaniu jesteś w stanie wycisnąć równie wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 ABS nie ogranicza ciśnienia w układzie hamulcowym a dodatkowo, przy tej prędkości badania on się wcale nie uruchomi. Dlatego przy badaniu jesteś w stanie wycisnąć równie wiele. Coś mi chciałeś przez to powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 Coś mi chciałeś przez to powiedzieć? Potwierdzić Twoje stwierdzenie, że z ABS czy bez ABS, przy dużym nacisku na pedał, słaby przewód przy badaniu pęknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 że z ABS czy bez ABS, przy dużym nacisku na pedał, słaby przewód przy badaniu pęknie... Nie tylko na badaniu. Osobiście miałem tą przypadłość dwa razy na drodze i to zawsze z górki... nikomu nie polecam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 28 Lipiec 2014 Share Napisano 28 Lipiec 2014 dla przypomnienia poczytajcie teraz od pierwszego postu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 29 Lipiec 2014 Share Napisano 29 Lipiec 2014 mi też strzelił przewód hamulcowy elastyczny. Na skrzyżowaniu ktoś mi wyskoczył a jechałem z przyczepką. Jak depnąłem na hamulec to zastanawiałem się co strzeli: hamulce czy oparcie fotela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 29 Lipiec 2014 Share Napisano 29 Lipiec 2014 Osobiście miałem tą przypadłość dwa razy na drodze i to zawsze z górki... nikomu nie polecam... To jakimi Ty samochodami jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Lipiec 2014 Share Napisano 29 Lipiec 2014 To jakimi Ty samochodami jeździsz? Zazwyczaj - srebrnymi, choć był i niebieski i bordowy, a akurat tamten był żółty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badss Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 Cześć, jestem kierowcą i opowiem wam jaką ja miałem sytuację z diagnostą i chciałbym się dowiedzieć od was czy diagnosta postąpił słusznie i czy miał prawo zrobić to co zrobił ale od początku: pojechałem na przegląd autem, diagnosta wjechał na kanał przeprowadził wszystkie badania, nic nie pękło, nic się nie urwało. Wszedł do kanału i się zaczęło.. dojrzał lekka korozję (burchle nie goła rdza) na podłużnicy, wziął przecinak i zaczął skrobać..tak skrobał ze wyskrobał dziure.. powiedzcie mi czy miał prawo zrobić coś takiego? czy mam prawo domagać się czegokolwiek? dodam tylko, że to już drugie auto które ten PAN mi tak załatwił tylko wcześniej zamiast przecinaka wziął MŁOTEK do pomocy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 Młotek to przesada, ale wkrętak czy mały przecinak używany ręcznie, aby móc sprawdzić stan ścianki, czy postępowanie korozji w elementach nośnych pojazdu IMHO można użyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 Moim zdaniem - Badss - jesteś szczęściarzem. Trafiłeś na porządnego diagnostę. Musi to być bardzo rzetelny pracownik SKP. Powinieneś być mu wdzięczny za to, że aż tak dba o bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny. Napisz, jak byś zareagował np na zatrzymanie dowodu rejestracyjnego przez policje parę dni po przeglądzie. Albo co byś zrobił, gdyby konstrukcja pojazdu uszkodziła się po najechaniu na przeszkodę (np. dziurę w drodze). Miałbyś mu za złe, że nie przyłożył się do swoich obowiązków jak należy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 "Burchle" Gdyby to było tylko to, a pod spodem zdrowa stal, to dziura na wierzch by nie wylazła! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 W taki sposób powinno się sprawdzać każdy samochód, do mnie miał pretensję jak urwałem linkę hamulca ręcznego bo była już tak pordzewiała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 pretensje, że fachowo ocenił stan techniczny pojazdu, człowieku ogarnij się, ciesz się z uświadomienia i podziękuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 23 Sierpień 2017 Share Napisano 23 Sierpień 2017 wziął przecinak i zaczął skrobać..tak skrobał ze wyskrobał dziure.. Ja takie rzeczy to ręką w rękawicy robię. To się klienci dopiero dziwią. A, i rwę wszystko co się kruszy, a nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.