max Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 A takie pytanie Ile powinna wynosić minimalna grubość powłoki lakierniczej podczas wykonywania badania dodatkowego powypadkowego na potrzeby towarzystwa ubezpieczeniowego? a) 15 mikrometrów b) 100 mikrometrów c) jest nieokreślona odpowiedź c ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 minimalna grubość powłoki lakierniczej żeby nie było widać szpachli ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 i rdzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 Ile powinna wynosić minimalna grubość powłoki lakierniczej podczas wykonywania badania dodatkowego powypadkowego na potrzeby towarzystwa ubezpieczeniowego? Proszę Cię po raz kolejny zamiast czytać bzdurne pytania, które dawno powinny być w piecu ,,, Przeczytaj w Dz. U. 2009 nr 155 poz 1232 par.3 .1. 10 jaki zakres badania wykonujesz dla ubezpieczyciela ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 Faktycznie, do pieca z tym pytaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 minimalna grubość powłoki lakierniczej W praktyce 100- 200 max 300 lakier, powyżej 300 na pewno kit, ale tylko prywatnie mierzę dla swojej wiedzy nie dla badania ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janusz1971 Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 Janusz ma racje olej te pytania,ja też tak zrobiłem,możesz je przeczytać,przeanalizować z dz.ust. ale do egzaminu ucz sie juz z samych dzienników,ja dzien przed egzaminem przeczytałem je 2 razy dla utrwalenia i ogłupiały od natłoku wiedzy pojechałem na egzamin a pytania mi siadły i zdałem za 1 razem. Ale najważniejsze z tego było to że może 20 % pytań była taka sama lub podobna do rozpowszechnianych w vademecum itp. a reszta była zupełnie inna . Trzeba czytać pytania ze zrozumieniem i zaznaczyć sensowną odpowiedź bo jak sam widzisz nawet doświadczeni diagności mają z tym problemy ,wiec głowa do góry i do nauki a i troche szczęścia też się przyda. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 14 Grudzień 2010 Share Napisano 14 Grudzień 2010 JEST TO PYTANIE KOLEDZY NA EGZAMINIE ODNOŚNIE NAPEŁNIENIA I 85% JEST PRAWIDŁOWA ODPOWIEDZ POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 JEST TO PYTANIE KOLEDZY NA EGZAMINIE Musiałbyś wrzucić to pytanie oraz wszystkie odpowiedzi ,,, jeśli dotyczy sprawdzenia zaworu napełnienia(w co nie wierzę), to na pewno podlega reklamacji ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 W praktyce 100- 200 max 300 lakier Są pojazdy w których grubość orginalnego lakieru wynosi 60-80 mikrometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 Są pojazdy w których grubość orginalnego lakieru wynosi 60-80 mikrometrów. No pewnie, że są ja mówię o robionych,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 No pewnie, że są ja mówię o robionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 Alo witam wszystkich ponownie I dziękuję za dotychczasową pomoc Zdałem na razie 4 części egzaminu, 2 do poprawki w ciągu pół roku. Nawet tyle się nie spodziewałem, ale jeszcze się nie cieszę. Oto "smaczek" egzaminowy - jeden z wielu... Pytanie: Jakie komponenty systemu ABS mają za zadanie poprawne działanie w ogólnym schemacie połączeń układu ABS w jego normalnym stanie?: a) czujnik - przekazuje do sterownika ABS nominalną wartość chwilową w danej jednostce czasu sygnału sinusoidalnego lub prostokątnego uwzględniając zachowania dynamiczne i skokowe, w zależności od swojej budowy, b) modulator - przekazuje sygnał nieciągły do sterownika ABS z uwzględnieniem obwodu czujnika, lub sygnał ciągły z pominięciem obwodu czujnika, niezależnie od budowy czujnika ABS, c) sterownik ABS - przekazuje sygnał ciągły do czujnika z pominięciem modulatora, lub nieciągły z uwzględnieniem modulatora, albo chwilowy w zależności od budowy czujnika ABS. Miłego rozwiązywania... Panowie Diagności I takie są te pytania... Sam czytałem to kilka razy bo szare komórki mi się "lasowały" i dostawałem oczopląsu. Pytanie jest do bardzo zaawansowanego elektronika samochodowego, a nie do przyszłego diagnosty, ale cóż zrobić - siła wyższa niezależna ode mnie - ja chcę tylko zdać egzamin... Całe szczęście że siedzę w tej elektronice już ładnych parę lat bo bym poległ, a tak na szczęście udało mi się na to pytanie odpowiedzieć poprawnie. Tym niemniej twierdzę że najlepsza metoda nauki to wertowanie pytań i sprawdzanie odpowiedzi do nich w dziennikach i ustawach, a nie samo czytanie czy kucie "na blachę" ustaw. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henryk Zedgie Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 Czesc. Tak wiem ze to zadna radosc zdac 4 czesci bo 2-czesci trzeba jeszcze zdac. Ale mimo tego gratuluje , jestes o krok blizej. Powiedz kiedy i gdzie miałes te ponizsze pytanie - lub który dziennik ustaw do tego pytania dopasowac. Ja bym obstawial odpowiedz "b " pozdrawiam heniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 Najgorsze jest to że nie ma dziennika ustaw na to pytanie - odpowiedzieć na nie można tylko poprzez głęboką praktykę w naprawach systemów ABS. Nawet jakbyś chciał gdzieś przeczytać o tym to nie przeczytasz bo nikt tak nie formułuje zasad działania komponentów ABS. Po prostu musisz wiedzieć jak to działa. Dlatego jeżeli odpowiadasz b) to poproszę z uzasadnieniem. Czekam na dalsze inne propozycje odpowiedzi do tego pytania... z uzasadnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henryk Zedgie Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 ok. powiedz mi tylko gdzie i kiedy miałes te pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 Pytanie jeszcze gorące - nie wystygło. A skąd - stamtąd skąd przychodzą... Tylko że nie wiem kto to układa, ale power jest na maxa, a raczej na abeesa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henryk Zedgie Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 max, wiesz co - ja sie wyłączam z tej dyskusji , tego pytania w minionym miesiącu nigdzie nie bylo na egzaminie. Jak chcesz to testuj innych , ja w to nie wchodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 A widzisz - jednak się trafiło... Tak szybko się poddajesz? A co ja mam powiedzieć z innymi pytaniami których nie rozumiem i nie mogę znaleźć nigdzie na nie odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 stawiam na A prawidłowy przebieg sygnałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 Jakie komponenty systemu ABS mają za zadanie poprawne działanie w ogólnym schemacie połączeń układu ABS w jego normalnym stanie?: a) czujnik - przekazuje do sterownika ABS nominalną wartość chwilową w danej jednostce czasu sygnału sinusoidalnego lub prostokątnego uwzględniając zachowania dynamiczne i skokowe, w zależności od swojej budowy, b) modulator - przekazuje sygnał nieciągły do sterownika ABS z uwzględnieniem obwodu czujnika, lub sygnał ciągły z pominięciem obwodu czujnika, niezależnie od budowy czujnika ABS, c) sterownik ABS - przekazuje sygnał ciągły do czujnika z pominięciem modulatora, lub nieciągły z uwzględnieniem modulatora, albo chwilowy w zależności od budowy czujnika ABS. Jacdiag, mnie uprzedził. Moja wersja jest taka, że w "normalnym stanie" czyli nie blokowania kół działają poprawnie tylko czujniki mierzące predkości obrotowe. Modulator i sterownik wysyłają odpowiednie "sygnały" w "nienormalnym stanie" czyli podczas hamowania z zablokowaniem kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 i jeszcze zagadka czy autorowi pytania chodzi o sygnały elektryczne czy hydrauliczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klosek Napisano 15 Grudzień 2010 Share Napisano 15 Grudzień 2010 A pamieta ktoś może jakieś pytanie z czesci II (autobus 100) z tego terminu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 16 Grudzień 2010 Share Napisano 16 Grudzień 2010 czy autorowi pytania chodzi o sygnały elektryczne czy hydrauliczne Może o pneumatyczne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 16 Grudzień 2010 Share Napisano 16 Grudzień 2010 Pytanie: Jakie komponenty systemu ABS mają za zadanie poprawne działanie w ogólnym schemacie połączeń układu ABS w jego normalnym stanie?: Miałem na egzaminie pytanie z abs-u , widocznie wtedy mniej wykształcony psycholog je formułował, masę niepotrzebnych słów tu użyto, bo diagnosta powinien znać podstawy(schemat)działania, ale nie dziwcie się na czymś trzeba oblać kandydata. Myślę, że (a ) jest jedyną logiczną odpowiedzią(tylko czy autor tak myślał),,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.