adam1501 Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 w tym przypadku tworzy jednolitą bryłę nadwozia a chyba oto chodzi w vat 4 żeby była całkowicie oddzielona od kabiny Właśnie tu jest dowcip jak to zinterpretować, czy trwała ściana tylna kabiny jest całkowitym oddzieleniem czy też konstrukcja oddzielona od siebie to oddzielna konstrukcja.Oczywiście się droczę ale jak zwykle przepis jest na tyle precyzyjny, że trzech czyta i jest siedem interpretacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 3) pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczonądo przewozu ładunków; 4) pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy i nadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu; Ja uważam, że ta Skoda podlega pod VAT-3. Jeżeli chodzi o VAT-4 to mam podobne zdanie jak Jacek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Ja zrobiłem VAT 3. Pasuje najbardziej do tego rodzaju nadwozia. A co do zabudowy jak w tym przypadku sztywnej klient przecież może sobie założyć to w kazdej chwili... (tylko nie jakomś samoróbkę). W dowodzie rejestracyjnym i św. homologacji jest nazwa Pick-up. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 Ja zrobiłem VAT 3. Pasuje najbardziej do tego rodzaju nadwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 8 Grudzień 2010 Share Napisano 8 Grudzień 2010 ale jak zwykle przepis jest na tyle precyzyjny, że trzech czyta i jest siedem interpretacji... Faktycznie definicje vat 3 i vat 4 są napisane jak odpowiedzi do pytań egzaminacyjnych na diagnostę,,, im więcej razy je czytasz tym bardziej wszystkie Ci pasują ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Ja też bym zrobił VAT-3 bo jednak kabina i przestrzeń ładunkowa mają część wspólną w postaci ściany. A tak btw po kiego takie rozgraniczenie na VAT-3 i VAT-4? Jakie to ma znaczenie? Czy nie mogło by być tak, że jeśli pojazd spełnia którykolwiek z 4 warunków to jest po prostu VAT i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Czy nie mogło by być tak, że jeśli pojazd spełnia którykolwiek z 4 warunków to jest po prostu VAT i już Było by to zbyt proste . Chyba już nie ma co zagłębiać się w ten temat bo za miesiąć już nikt takich BT robić nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 bo za miesiąć już nikt takich BT robić nie będzie. by po dwóch latach uczyć się ich od nowa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 by po dwóch latach uczyć się ich od nowa ??? Taka to kolej rzeczy. Wygrywasz wybory i podnosisz podatki, na rok przed końcem kadencji obniżasz podatki w nadzieji, że ponownie zostaniesz wybrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 aka to kolej rzeczy. Wygrywasz wybory i podnosisz podatki, na rok przed końcem kadencji obniżasz podatki w nadzieji, że ponownie zostaniesz wybrany Co tak politycznie od rana danielu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Ja wpisałbym VAT -3 w końcu przestrzeń ładunkowa otwarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 wpisałbym VAT -3 Również tak uważam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Nie każdy pick-up ma skrzynię w postaci oddzielnej konstrukcji - akurat w felicji to zdaje się adaptacja tylnej części nadwozia samonośnego. W terenówkach wielu to faktycznie oddzielny element. Dlatego nie widzę tu żadnego problemu interpretacyjnego - VAT3 i tyle. Niepotrzebnie kombinujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Co tak politycznie od rana danielu Bo coraz bardziej zadziwia mnie ten kabaret polityczny, który mamy w okół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cubitus Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Dlatego własnie zrobiłem VAT 3 i sprawa zamknięta . Myślę że pick-upów będzie u nas wiecej bo chociażby tania Dacia Logan Pick-up wchodzi na rynek. A jest nawet wersja samowyładowcza..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 A jaki VAT byście wpisali dla Polonez Trucka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leniwiec Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 aki VAT byście wpisali dla Polonez Trucka? uważam, że 4 jeżeli jest zabudowany typową nadbudówką z tworzywa, jeżeli nie (otwarta) to 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 A jaki VAT byście wpisali dla Polonez Trucka? Może zamiast zgadywać ustalmy jaki pojazd, ma "otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" nie mając jednocześnie "kabinę kierowcy i nadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Może zamiast zgadywać ustalmy jaki pojazd, ma "otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" nie mając jednocześnie "kabinę kierowcy i nadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu" Myślę, że pic-up o nadwoziu samonośnym spełnia ten warunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Myślę, że pic-up o nadwoziu samonośnym spełnia ten warunek. Dokładnie,,, i gdybyśmy się tego wszyscy trzymali to nie mielibyśmy dziś na drogach pojazdów takich jak Kia 2500 z vat-3 tylko dlatego, że jest otwarty,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Grudzień 2010 Share Napisano 9 Grudzień 2010 Jakaś nakładka na skrzynie ładunkową - czy to z laminatu, czy w formie opończy to dla mnie ciągle tylko nakładka jako opcjonalna forma wyposażenia pojazdu i dla mnie ta ciągle VAT3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 dla mnie ta ciągle VAT3 Też tak uważam Z naszych ustaleń wynika, że VAT-3 jest zarezerwowany wyłącznie dla pick-upów a pozostałe pojazdy ze skrzynia otwartą, zamkniętą i kontenerem podlegaja pod VAT-4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 Jakaś nakładka na skrzynie ładunkową - czy to z laminatu, czy w formie opończy to dla mnie ciągle tylko nakładka jako opcjonalna forma wyposażenia pojazdu i dla mnie ta ciągle VAT3 Dla mnie 4 bo zawiera się w definicji pkt 4 a to jak klient chce go używać to jego zmartwienie, ponieważ jak zabuduje "pakę" to na Boga jaka to otwarta część do przewozu ładunków. a pozostałe pojazdy ze skrzynia otwartą, zamkniętą i kontenerem podlegaja pod VAT-4. Czy jesteś świadom tego co piszesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 Czy jesteś świadom tego co piszesz?? 4) pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy inadwozie przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy pojazdu; Skrzynia jest konstrukcyjnie odddzielnym elementem pojazdu, to niby dlaczego taki pojazd ma nie podlegać pod VAT-4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Grudzień 2010 Share Napisano 10 Grudzień 2010 To jest to o czym pisałem wcześniej, dlaczego nie VAT 3 przecież też pasuje jeszcze może bardziej jak pod 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.