adam1501 Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 umi to ktoś wyjasnic?? Najszybciej i najprościej jak się tylko da - za odpowiednią kasę u u odpowiedniego człowieka wykonasz badanie techniczne promu kosmicznego z wynikiem pozytywnym. mozliwosc zwiekszenia ładownosci?? Można powiększyć ładowność kosztem masy własnej pojazdu, ponieważ dopuszczalna masa całkowita nawet po zmianach konstrukcyjnych nie może przekroczyć pierwotnej masy (może się zmniejszyć ale nie zwiększyć). Natomiast to co chcesz wykonać jest zabiegiem wręcz odwrotnym bo dodanie kolejnej osi spowoduje zwiększenie masy własnej a co za tym idzie zmniejszenie ładowności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZYMON-OSKP Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 wtedy główna rama nie jest przecinana itp lecz tylko ucinana za osią i spawana. żadnego spawania ramy ten numer nie przejdzie na przeglądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 11 Listopad 2010 Share Napisano 11 Listopad 2010 ostatnio miałem do przegladu zabudowę do przewozu poj. na samochodzie dostawczym. Najważniesze sprawy na które należy zwrócić uwage to: rozkład obciazen na osie przy maksymalnej ładowności (nieprzekroczenie nacisku tylnej i conajmniej 30% na przód), tylny zwis nie większy niż 60% rozstawu osi i środek ciężkości ładunku umiejscowiony między osiami a nie poza tylna osią. Informacja o zabudowach z firmy DAF zabudowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 11 Listopad 2010 Share Napisano 11 Listopad 2010 ostatnio miałem do przegladu zabudowę do przewozu poj. na samochodzie dostawczym. Najważniesze sprawy na które należy zwrócić uwage to: rozkład obciazen na osie przy maksymalnej ładowności (nieprzekroczenie nacisku tylnej i conajmniej 30% na przód), tylny zwis nie większy niż 60% rozstawu osi i środek ciężkości ładunku umiejscowiony między osiami a nie poza tylna osią.Informacja o zabudowach z firmy DAF zabudowy To co pogrubione to gdzie jest zapisane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Listopad 2010 Share Napisano 12 Listopad 2010 To co pogrubione to gdzie jest zapisane? To prawdopodobnie wynika z dyrektywy unijnej odnośnie zwrotności pojazdów (WE 97/27). Przy dużym zwisie tylnym nie będzie spełniony warunek odnośnie zachodzenia tyłu pojazdu o więcej niż 0,8 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blazej2055 Napisano 30 Lipiec 2011 Share Napisano 30 Lipiec 2011 witam nie jestem absolutnie diagnostą, ale sam szukałem odpowiedzi na ten wątek. Otóż zmienić DMC można ale w Niemczech przy wprowadzeniu zmian konstrukcyjnych w pojeździe i tak właśnie się to robi w T4. Tak się składa że miałem okazję jechać t4 autolaweta z podwójna kabina z volvo V70 prowadzi się bez zarzutu, na pusto również a chyba o to chodzi w dopuszczeniu do ruchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 1 Sierpień 2011 Share Napisano 1 Sierpień 2011 Tak się składa że miałem okazję jechać t4 autolaweta z podwójna kabina Byłeś tym T4 na wadze ?? Ja jeżdziłem wieloma lawetami (3 osiowymi tez) i o ile nie mam zastrzeżeń co do prowadzenia to najlżejsza laweta (aluminiowy najazd bez wciągarki) ważyła prawie 2200 kg ale były też blisko 3 tonowe, oczywiście zarejestrowane na 3,5 t i ładowność 1550 kg Wystarczy wziąć katalog i zobaczyć ile waży doka z gołą ramą +450 kg zabudowa (alu z osprzętem) do tego przedłużenie ramy 70 kg i dodatkowa oś +80-100 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 1 Sierpień 2011 Share Napisano 1 Sierpień 2011 Do tego należy dodać, że ITD ważą na drodze pojazdy i mamy komplet zagrożeń dla diagnosty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 2 Sierpień 2011 Share Napisano 2 Sierpień 2011 wagi samochodowe kosztują na alegroszu od ~10 kzł prywatnie tego nie kupię ... firma raczej nie będzie zainteresowana taką inwestycją bez widoków na zyski ... ale to przecież na właścicielu ciąży obowiązek zgłoszenia zmian w pojeździe ... i tylko jego powinna sięgnąć ręka sprawiedliwości ale ... tu jest Polska ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.