Psuj Napisano 19 Kwiecień 2010 Share Napisano 19 Kwiecień 2010 Tak w ogóle to ciekawa interpretacja ale na chwile obecną niczym nie poparta bo nawet w piśmie z ministerstwa kazali sprawdzać przy kazdym skierowaniu(punkt18) . Halo halo.... punkt 18 w pismie z MI dotyczy badania z par 3 ust 1 pkt 2 - czyli pokolizyjnego a nie tzw "badania na usterki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 19 Kwiecień 2010 Share Napisano 19 Kwiecień 2010 Tak w ogóle to ciekawa interpretacja ale na chwile obecną niczym nie poparta bo nawet w piśmie z ministerstwa kazali sprawdzać przy kazdym skierowaniu(punkt18) . Halo halo.... punkt 18 w pismie z MI dotyczy badania z par 3 ust 1 pkt 2 - czyli pokolizyjnego a nie tzw "badania na usterki" Masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 7 Kwiecień 2011 Share Napisano 7 Kwiecień 2011 Przeczytałem ten temat i zaczynam się zastanawiać czy postępowałem właściwie do tej pory. Czy powinienem pobierać opłatę za badanie amortyzatorów gdy DR jest zatrzymany np. "za nie manie świateł"? Wiem, że jest gdzieś na forum pismo z MI, ale nie mogę go znaleźć (wiem że nie dotyczy tego przypadku). Mam na papierze, a potrzebował bym w formie elektronicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Kwiecień 2011 Share Napisano 7 Kwiecień 2011 i zaczynam się zastanawiać czy postępowałem właściwie do tej pory Nie będziesz pewien dopóki nie zaczniemy robić wszyscy jednakowo ,,, a te pisma, które już połowa diagnostów posiada nie mają żadnej wartości ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.