mmiodzio Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Koledzy jest auto z kierownicą normalnie po lewej stronie ,ale sprowadzone z Anglii.Ponoć było pierwszy raz rejestrowane w Niemczech. Gość kupił je w Niemczech i wyjechał do Anglii.Teraz chciałby zrobić badanie przed I-szą rejestracją u nas w kraju.[po prostu wrócił do kraju]. Co do papierów to tylko ma angielskie, nic nie ma z Niemiec. Acha , co do przeróbki to zaglądałem pod maskę i pod spód auta i nic podejrzanego nie widziałem. Mało tego, Gość się zarzeka i przysięga że nic nie było kombinowane. Co Wy koledzy na to. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 PORD ART. 81.4.3 mówi o pojeździe przystosowanym do ruchu lewostronnego a nie o pojeździe z Anglii, czyli normalnie tak jak z unii ,,,, Cytuj
markes30 Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Jak masz pewność że nie było przeróbki to robisz normalne okresowe sprowadzanego z zagranicy. Cytuj
Sebastian ZG Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Miałem taki przypadek. Klient nawet miał papiery z serwisu, że te auto wyszło z fabryki z kierownicą po lewej stronie. Lecisz jak z "normalnym" autem... Cytuj
mmiodzio Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 Pewności na 100% to nie mam .W sumie nic nie było widać aby ktoś tam grzebał.A co z papierami ?. Cytuj
luket Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Miałem taki przypadek. Klient nawet miał papiery z serwisu, że te auto wyszło z fabryki z kierownicą po lewej stronie. Lecisz jak z "normalnym" autem...WARTO ŻEBY TWÓJ KLIENT TEŻ TAKI POSIADAŁ. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Gość się zarzeka i przysięga że nic nie było kombinowane. C Spróbuj po numerze Vin gdzie miał kierownicę faktycznie ,,,spałbyś spokojnie ,,, Cytuj
mmiodzio Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 .WARTO ŻEBY TWÓJ KLIENT TEŻ TAKI POSIADAŁ. dobry pomysł. Pogadam z gościem jak wróci do mnie na Stacje [ Dodano: 27-08-2010, 11:39 ] Gość się zarzeka i przysięga że nic nie było kombinowane. C Spróbuj po numerze Vin gdzie miał kierownicę faktycznie ,,,spałbyś spokojnie ,,, Ok , zrobie tak. [ Dodano: 27-08-2010, 11:40 ] Dzięki Panowie . Pozdrawiam. Cytuj
drogba Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Sam pracowałem w Anglii przez 3 lata i wiem że angole z kaprysem kupowali auta z kierownicą po lewej stronie bo np często jeździli po europie i chcieli jeździć jak krajowcy , często można było takie auta kupić , to nie jest u nich karane . Przegląd tak jak normalny z ue takie przypadki się w życiu zdarzają , nie wietrzył bym w tym podstępu o ile wszystko jest technicznie ok. Cytuj
Jacdiag Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 PORD ART. 81.4.3 mówi o pojeździe przystosowanym do ruchu lewostronnego a nie o pojeździe z Anglii, z motocyklami z Anglii nie ma problemów - poza wymianą lampy Cytuj
Tomek D Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Wystarczy telefon do serwisu - dział części zamienne, podasz VIN a oni sprawdzą jaka jest do niego przekładnia. Cytuj
mmiodzio Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Napisano 28 Sierpień 2010 Wystarczy telefon do serwisu - dział części zamienne, podasz VIN a oni sprawdzą jaka jest do niego przekładnia. Ok. Cytuj
SZYMON-OSKP Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 mmiodzio a co to za auto bo mialem u siebie podobny przypadek a pracuję nie daleko elbląga . Cytuj
ponti Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 kolego mmiodzio powiedz klientowi żeby przywiózł tobie papier od producenta.Tam bedzie napisane że pojazd jest przystosowany do ruchu........ itp. pozdr. Cytuj
mmiodzio Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Napisano 1 Wrzesień 2010 mmiodzio a co to za auto bo mialem u siebie podobny przypadek a pracuję nie daleko elbląga . To było Audi . Cytuj
ponti Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 mmiodzio a co to za auto bo mialem u siebie podobny przypadek a pracuję nie daleko elbląga . to z jakiego miasta jestes?? Cytuj
luk Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Co do pojazdów z Uk w moim przypadku i to z polecenia jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego. Oczywiście także wymaga tego WK rejestrując pojazd. Jak na razie po wejsciu tego zakazu lub informacji zrobiliśmy ok 5 pojazdów Cytuj
adam1501 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego Na podstawie którego paragrafu mam żądać od klienta takowego "kwitu" (może się określili) i co mam zrobić jak klient powie że mi go nie da? Cytuj
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Co do pojazdów z Uk w moim przypadku i to z polecenia jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego. Nie jest to poparte żadną podstawą prawną i klient może odwołać się od takiej decyzji WK. Znam taki przypadek i teraz ten WK rejestruje wszystkie angliki jak leci. Cytuj
luk Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Jak najbardziej sie z toba zgadzam ale co ja mam innego zrobić Tez szukałem jakies interpretacji i nic. Z tego co wiem TDT było W WK i coś im tam nagadali. Sczegółow nie znam dostalismy takie tylko plecenie i Cytuj
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 takie tylko plecenie Potraktuj to raczej jako zalecenie nie poparte żadna podstawa prawną. Czy przynajmniej masz to na piśmie? Cytuj
rurek777 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 takie zalecenia wydał wk. w Krakowie , chwalił śie tym pewien pan z tamtejszego wk. na spotkaniu w Trąbkach w kwietniu br . Cytuj
ZslawZ Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 Zrób badanie okresowe jak jest wszystko OK a gość niech złoży wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji na dziennik podawczy w WK i nich czeka na decyzję administracyjną ciekawy jestem jaką podejmie WK i jak ją uzasadni? Cytuj
DARIO64 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 takie zalecenia wydał wk. w Krakowie Nie tylko w Krakowie, u nas też przyszło pismo nakazujące żamieszczanie adnotacji w zaświadczeniu o piśmie od producenta.Dołączone było pismo z MI,podparli się art.66 PoRD. Cytuj
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2010 Napisano 2 Wrzesień 2010 gość niech złoży wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji na dziennik podawczy Całkiem dobra propozycja. Klient przynajmniej uniknie konfrontacji z pracownikiem WK a pracownik WK nie bedziemiał okazji powiedziec klientowi nie bo nie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.