mmiodzio Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Koledzy jest auto z kierownicą normalnie po lewej stronie ,ale sprowadzone z Anglii.Ponoć było pierwszy raz rejestrowane w Niemczech. Gość kupił je w Niemczech i wyjechał do Anglii.Teraz chciałby zrobić badanie przed I-szą rejestracją u nas w kraju.[po prostu wrócił do kraju]. Co do papierów to tylko ma angielskie, nic nie ma z Niemiec. Acha , co do przeróbki to zaglądałem pod maskę i pod spód auta i nic podejrzanego nie widziałem. Mało tego, Gość się zarzeka i przysięga że nic nie było kombinowane. Co Wy koledzy na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 PORD ART. 81.4.3 mówi o pojeździe przystosowanym do ruchu lewostronnego a nie o pojeździe z Anglii, czyli normalnie tak jak z unii ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Jak masz pewność że nie było przeróbki to robisz normalne okresowe sprowadzanego z zagranicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Miałem taki przypadek. Klient nawet miał papiery z serwisu, że te auto wyszło z fabryki z kierownicą po lewej stronie. Lecisz jak z "normalnym" autem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2010 Pewności na 100% to nie mam .W sumie nic nie było widać aby ktoś tam grzebał.A co z papierami ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Miałem taki przypadek. Klient nawet miał papiery z serwisu, że te auto wyszło z fabryki z kierownicą po lewej stronie. Lecisz jak z "normalnym" autem...WARTO ŻEBY TWÓJ KLIENT TEŻ TAKI POSIADAŁ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Gość się zarzeka i przysięga że nic nie było kombinowane. C Spróbuj po numerze Vin gdzie miał kierownicę faktycznie ,,,spałbyś spokojnie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2010 .WARTO ŻEBY TWÓJ KLIENT TEŻ TAKI POSIADAŁ. dobry pomysł. Pogadam z gościem jak wróci do mnie na Stacje [ Dodano: 27-08-2010, 11:39 ] Gość się zarzeka i przysięga że nic nie było kombinowane. C Spróbuj po numerze Vin gdzie miał kierownicę faktycznie ,,,spałbyś spokojnie ,,, Ok , zrobie tak. [ Dodano: 27-08-2010, 11:40 ] Dzięki Panowie . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drogba Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Sam pracowałem w Anglii przez 3 lata i wiem że angole z kaprysem kupowali auta z kierownicą po lewej stronie bo np często jeździli po europie i chcieli jeździć jak krajowcy , często można było takie auta kupić , to nie jest u nich karane . Przegląd tak jak normalny z ue takie przypadki się w życiu zdarzają , nie wietrzył bym w tym podstępu o ile wszystko jest technicznie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 PORD ART. 81.4.3 mówi o pojeździe przystosowanym do ruchu lewostronnego a nie o pojeździe z Anglii, z motocyklami z Anglii nie ma problemów - poza wymianą lampy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 27 Sierpień 2010 Share Napisano 27 Sierpień 2010 Wystarczy telefon do serwisu - dział części zamienne, podasz VIN a oni sprawdzą jaka jest do niego przekładnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 28 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 28 Sierpień 2010 Wystarczy telefon do serwisu - dział części zamienne, podasz VIN a oni sprawdzą jaka jest do niego przekładnia. Ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZYMON-OSKP Napisano 1 Wrzesień 2010 Share Napisano 1 Wrzesień 2010 mmiodzio a co to za auto bo mialem u siebie podobny przypadek a pracuję nie daleko elbląga . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponti Napisano 1 Wrzesień 2010 Share Napisano 1 Wrzesień 2010 kolego mmiodzio powiedz klientowi żeby przywiózł tobie papier od producenta.Tam bedzie napisane że pojazd jest przystosowany do ruchu........ itp. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 1 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2010 mmiodzio a co to za auto bo mialem u siebie podobny przypadek a pracuję nie daleko elbląga . To było Audi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ponti Napisano 1 Wrzesień 2010 Share Napisano 1 Wrzesień 2010 mmiodzio a co to za auto bo mialem u siebie podobny przypadek a pracuję nie daleko elbląga . to z jakiego miasta jestes?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Co do pojazdów z Uk w moim przypadku i to z polecenia jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego. Oczywiście także wymaga tego WK rejestrując pojazd. Jak na razie po wejsciu tego zakazu lub informacji zrobiliśmy ok 5 pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego Na podstawie którego paragrafu mam żądać od klienta takowego "kwitu" (może się określili) i co mam zrobić jak klient powie że mi go nie da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Co do pojazdów z Uk w moim przypadku i to z polecenia jednostki nadzorującej stacje zostało nam powiedziane ze pojazdy takowe możemy dopuścić do ruch po jednym względem, jeżeli otrzymamy papier od producenta lub przedstawiciela ze pojazd jest przystosowany do przeróbki czyli zmiany układu kierowniczego. Nie jest to poparte żadną podstawą prawną i klient może odwołać się od takiej decyzji WK. Znam taki przypadek i teraz ten WK rejestruje wszystkie angliki jak leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Jak najbardziej sie z toba zgadzam ale co ja mam innego zrobić Tez szukałem jakies interpretacji i nic. Z tego co wiem TDT było W WK i coś im tam nagadali. Sczegółow nie znam dostalismy takie tylko plecenie i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 takie tylko plecenie Potraktuj to raczej jako zalecenie nie poparte żadna podstawa prawną. Czy przynajmniej masz to na piśmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 takie zalecenia wydał wk. w Krakowie , chwalił śie tym pewien pan z tamtejszego wk. na spotkaniu w Trąbkach w kwietniu br . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZslawZ Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Zrób badanie okresowe jak jest wszystko OK a gość niech złoży wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji na dziennik podawczy w WK i nich czeka na decyzję administracyjną ciekawy jestem jaką podejmie WK i jak ją uzasadni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 takie zalecenia wydał wk. w Krakowie Nie tylko w Krakowie, u nas też przyszło pismo nakazujące żamieszczanie adnotacji w zaświadczeniu o piśmie od producenta.Dołączone było pismo z MI,podparli się art.66 PoRD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 gość niech złoży wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji na dziennik podawczy Całkiem dobra propozycja. Klient przynajmniej uniknie konfrontacji z pracownikiem WK a pracownik WK nie bedziemiał okazji powiedziec klientowi nie bo nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.