Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

JANUSZ60

Ford Transit

Polecane posty

JANUSZ60

Jest ciężarowy 3 osob. Ford Transit I rej. 2005, klient chce zarejestrować na 6 osób. Jak sprytnie, możliwie najtaniej i zgodnie z przepisami to zrobić ???

Wszystkie podpowiedzi uznam za cenne,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55

JANUSZ60, Ty przypadkiem nie zartujesz.... :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Nie , bo klient chciałby mieć raz 3 miejsca a na wczasy jechać w 6 osób ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

Pytanie nr 1

Czy są punkty kotwiczenia siedzeń i pasów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowerek

To niech się z sąsiadem zamieni- tylko tak sprytnie :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
bo klient chciałby mieć raz 3 miejsca a na wczasy jechać w 6 osób ,,,
JANUSZ60
toz to proste jak drut kolczasty... :D Powiedz klientowi zeby wyrobił sobie drugi DR/miejsc siedzących oczywiscie 6/i uzywał w zalezności od potrzeb przesuwając sciankę raz w tą a raz w tamtą.... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Czy są punkty kotwiczenia siedzeń i pasów?

Pasów nie ma , a siedzeń nie sprawdzałem, bo miał płytę ,,,

 

[ Dodano: 29-01-2011, 20:22 ]

Wiesz, że to by miał najlepsze ???

 

Czy z racji daty I rejestracji mógłby wrzucić siedzenia bez pasów ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc69

Sprawdzić czy jest do czego montować.

Pogonić klienta na szrot po fanty, czyli siedzenia fabryczne z pasami.

Obejrzeć radosną twórczość klienta po zakończeniu wszystkich operacji związanych z przebudową bolidu.

Napisać zmiany konstrukcyjne (po pozytywnym wyniku oględzin).

Skasować kasiutę.

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Napisać zmiany konstrukcyjne

Wszystko jasne, tylko klient jak panienka

"dałabym a boję się ", towar by wozić i siedzenia by się przydały, czy na 6 czy 3 miejsca i tak zamierza łamać prawo, taniej go wyjdzie drugie auto kupić ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMON-OSKP

I to najlepsze wyjście niech kupi drugie auto

 

[ Dodano: 31-01-2011, 21:10 ]

bo po twoich postach widzę , że posiadasz spore doświadczenie w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
że posiadasz spore doświadczenie w tym temacie.

jeśli nawet, to tylko teoretyczne, pracuję na podstawowej ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radan
Pytanie nr 1

Czy są punkty kotwiczenia siedzeń i pasów?

 

 

Chłopaki od tego trzeba zacząć, tak jak powiedział Tomek D!!! powtórzę PUNKTY KOTWICZENIA

 

Są czy ich nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Chłopaki od tego trzeba zacząć, tak jak powiedział Tomek D!!! powtórzę PUNKTY KOTWICZENIA

Czy na pewno niezależnie od daty pierwszej rejestracji ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radan
radan napisał/a:

Chłopaki od tego trzeba zacząć, tak jak powiedział Tomek D!!! powtórzę PUNKTY KOTWICZENIA

 

Czy na pewno niezależnie od daty pierwszej rejestracji ???

 

 

SORY ale nie rozumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
SORY ale nie rozumiem

 

7) (47) w punkty kotwiczenia pasów bezpieczeństwa:

b) na siedzeniach innych niŜ przednie, skierowanych do przodu; warunek stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy

po dniu 20 października 2007 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Radanowi chodziło o punkty kotwiczenia foteli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
punkty kotwiczenia foteli.

W przypadku braku fabrycznych, rzeczoznawca dopuszcza przeróbki ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radan
rzeczoznawca dopuszcza przeróbki

 

Januszu60 proszę cię, a ty byś się pod tym podpisał bo ja w życiu nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30
W przypadku braku fabrycznych, rzeczoznawca dopuszcza przeróbki ???

W przypadku braku fabrycznych punktów kotwiczenia w podłodze należy wymienić poszycie podłogi wraz z wzmocnieniami. Takie części zamienne i tryb naprawy przewidział producent. Do sprawdzenia np. w programie AUDATEX.

Podstawa prawna Dz. U 155 z 2009r załącznik 1 tabela pkt 9.1.7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Podstawa prawna Dz. U 155 z 2009r załącznik 1 tabela pkt 9.1.7

Dzięki,

Januszu60 proszę cię, a ty byś się pod tym podpisał bo ja w życiu nie

cóż Cię tak oburza, mało to busów ciężarowych przerobiono na autobusy ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radan
cóż Cię tak oburza, mało to busów ciężarowych przerobiono na autobusy ,,,

 

Właśnie to mnie przeraża i dlatego u mnie takowe nie przechodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMON-OSKP

Orginalne punkty kotwiczenia siedzeń i pasów to u mnie podstawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc69

Jeżeli nie ma punktów kotwiczenia siedzeń to życzymy miłego dnia klientowi i odprowadzamy go do drzwi.

Klient musi się zdecydować czego chce. Albo wozi ludzi z ich tobołami, albo wozi kartofle.

Rzeczoznawca może się pod czymś tam podpisać. Nie znaczy to że Diagnosta też musi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Rzeczoznawca może się pod czymś tam podpisać. Nie znaczy to że Diagnosta też musi.

Tu jest właśnie problem z przerobionymi busami,,,

Diagnosta dopuścił, bo miał papier od rzeczoznawcy, a rzeczoznawca dał papier, ponieważ to i tak diagnosta odpowiada za ostateczne dopuszczenie,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMON-OSKP

Nie wymagam kwitu od rzeczoznawcy jak wszystko jest orginalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.