Skocz do zawartości

PORSCHE CAYENNE S DANE do DIP-u POTRZEBUJE


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Potrzebuje dane techniczne do Porsche cayenne s z 2006 r, poj. 4511 P

Napisano

Rodzaj - osobowy

Moc - 250/2500

S1 - 5

MW - 2225

Dł - 4782

Szer - 1928

Wys - 1699

Rozstaw osi - 2855

  • 13 years later...
Napisano

Potrzebuję pomocy w rozkodowaniu numeru vin do DIP,

Porsche Cayenne z Kanady - hybryda.

Wiem że silnik 3.0 V6 moc 245 kW (nie wiem przy jakich obrotach) i nie znam mocy silnika elektrycznego, masy własnej i ewentualnie mas przyczep?

WP1AE2A20HLA68485

Napisano

Większość danych już mam, ta strona co zapodał aboz jest ok ale ja jeszcze korzystam z tej: www.auto-data.net/pl

Teraz czekam na zdjęcie TZ i większość danych będzie. Klient musi jeszcze PC uzyskać w WK.

Dzięki za pomoc.

Napisano

A orientujecie się czy Curb Weight czyli masa własna jest podawana z kierowcą?

Bo znalazłem:

Jeden portal: 2350 kg 5180.86 lbs, Drugi portal:   2425 kg / 5346 lbs

Napisano
Godzinę temu, Galaxy_13 napisał:

A orientujecie się czy Curb Weight czyli masa własna jest podawana z kierowcą?

Bez kierowcy. Zważ pojazd np. na amorach i zaokrąglij zgodnie z działem II załącznika nr 2 do rozporządzenia. W instrukcji obsługi masz zakres 5181 - 5809 lbs.

Właśnie zauważyłem, że w instrukcji nie ma mas przyczep przy hybrydzie, więc przyczep ciągnąć nie może. Przy pozostałych modelach jest w przeliczeniu na kilogramy 750/3500.

Napisano
37 minut temu, aboz napisał:

Właśnie zauważyłem, że w instrukcji nie ma mas przyczep przy hybrydzie, więc przyczep ciągnąć nie może. Przy pozostałych modelach jest w przeliczeniu na kilogramy 750/3500.

/www.auto-data.net/pl/porsche-cayenne-ii-facelift-2014-s-3.0-v6-416hp-e-hybrid-tiptronic-s-21437

Według tego może ciągnąć i masa [0.1] - 3500kg

ale poszukam jeszcze

Napisano

W przypadku Ameryki jeżeli nie mam wiarygodnych informacji to nie wpisuję masy przyczep, tym bardziej że masę zestawu wypada wpisać a z tym lipa.

Napisano (edytowane)

A czy te samochody wychodziły w wersji amerykańskiej ?? Raczej Europa i Ameryka bez różnicy.

Cytat

Silnik spalinowy
Moc    333 KM @ 5500-6500 obr./min.

Cytat

Silnik elektryczny 1
Moc maksymalna Silnik elektryczny    95 KM @ 2200-2600 obr./min.

Cytat

Masa własna    2350 kg

Cytat

Towing weight unbraked: 750 kg / 1653 lbs

Towing weight braked: 3500 kg / 7716 lbs

 

 

Edytowane przez Logen
Napisano
15 godzin temu, wojteczek napisał:

wiarygodnych informacji to nie wpisuję masy przyczep, tym bardziej że masę zestawu wypada wpisać

I to jest prawidłowe podejście do tematu - do tych pojazdów nawet serwisy fabryczne się nie przyznają 

Napisano

Znalazłem że ta Hybryda też może ciągnąć przyczepy:

S E-Hybrid 3.0L, Premium Unleaded/Electric, 8 SPEED AUTOMATIC TIPTRONIC   3500kg
S E-Hybrid Platinum Edition 3.0L, Premium Unleaded/Electric, 8 SPEED AUTOMATIC TIPTRONIC   3500kg
Napisano

Nie wymyślać - do przedstawiciela aby dla danego VIN określił parametry - odpowiedz będzie jedna. A druga sprawa - przepisy mówią wyraźnie jak należ postąpić przy problemie z ustaleniem danych   

Napisano
10 minut temu, IVVO napisał:

to jest prawidłowe podejście do tematu - do tych pojazdów nawet serwisy fabryczne się nie przyznają 

Jednak te pojazdy jeżdżą po naszych drogach i jeśli spełniają nasze WT to mogą się legalnie poruszać po naszych drogach

ale nie tego dotyczył ten temat.

Napisano
31 minut temu, Galaxy_13 napisał:

jeśli spełniają nasze WT to mogą się legalnie poruszać po naszych drogach

A to zależy do diagnosty - pierwszych ze stanów u mnie "0" a po roku jak przyjadą to też szczęśliwi nie są i szukają szczęścia gdzie indziej - jeszcze raz powtarzam - są procedury przy ustalaniu nieznanych danych pojazdu i tego się trzymać 

Napisano

Parametru F.3 nie określam i do dipu nie wpisuję, O.1 i O.2 ustaliłem to wpisuję

Napisano
3 minuty temu, Galaxy_13 napisał:

Parametru F.3 nie określam i do dipu nie wpisuję,

Czyli 0.2 g - UP - a to ciekawe ustalamy O.1 iO.2 Bez F.3

Napisano
27 minut temu, IVVO napisał:

Czyli 0.2 g - UP - a to ciekawe ustalamy O.1 iO.2 Bez F.3

Zgadzam się, jak określę F.3 po homologacji bo auta były produkowane w europie na rynek USA to wpiszę wszystkie 3 parametry, jeśli nie to pola pozostaną puste.

Dziękuję za pomoc.

Napisano

Tak czytam powyższe wpisy i.... Diagnosta podczas badania ma ustalić dane techniczne, jak to zrobić to każdy wie, nie będę tu klepał znanych formułek, u kogo ewentualnie szukać pomocy też wszystkim wiadomo, dlatego albo mam wszystko i wykonuję badanie, albo nie mam i zgodnie z zakresem daję wynik N, lub odstępuję od badania, ale na pewno nie "puszczam" w obieg nie w całości wypełnionych dokumentów. :evil:

Napisano
6 minut temu, cezary napisał:

albo mam wszystko i wykonuję badanie, albo nie mam i zgodnie z zakresem daję wynik N, lub odstępuję od badania,

To ile wystawiłeś tych N, bo mi się wydaje że kończy się  na tm drugim. Już widzę jak w europie powiedzą jakie jest MMC zestawy dla pojazdu z Ameryki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.