leniwiec Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 U nas jest takie powiedzenie,trochę niepoprawne stylistycznie:Ty rób a ja się nie bój Taaaa. nornalna paodpucha. Moim skromnym zdaniem, jest to na razie zniechęcenie obywateli do robienia zmian konstrukcyjnych. Jeżeli pojazd wyszedł z fabryki homologowany na 4 miejsca czy 2 miejsca siedzące to taki ma pozostać do końca swojego żywota. Jest to pierwszy krok do, jak pisze w projekcie rozporządzenia, dopuszczeń jednostkowych. Co do pobierania dodatkowej kwoty 94 zł. nie jestem tak do końca przekonany, ale: po wypadku, lub kolizji - ok zmiana konstrukcyjna - (nie uwzględniając zmiany ilości miejsc) zmiana powodująca naruszenie konstrukcji nośnej pojazdu itp. i stąd podejrzewam taka a nie inna wykładnia i dlatego pewnie jest opłata za badanie specjalistyczne. Przyznam się, że my pobieramy tą opłatę czasami, w zależności od przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Kwiecień 2011 Share Napisano 3 Kwiecień 2011 Wyobraź sobie teraz, że ten sam TDT w innych rejonach kraju każe pobierać plus 94 ,,,Nawiasem mówiąc poznałem w ostatnim czasie SKP w moim i sąsiednich powiatach, które kasują według wszystkich (wymienionych tu przez Was możliwości (oczywiście każdy powiat inaczej i każdy z nich ma mocne ich zdaniem argumenty ),,, _________________ Wiem. Dlatego nie rzucam się z moimi argumentami tylko napisałem jak jest u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.