JANUSZ60 Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 Przyznać rację a dopuścić do ruchu przekładańca do dwie różne sprawy, zwłaszcza dziś przy braku oficjalnego stanowiska w tej sprawie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 Zgoda, ale spójrzcie pod kątem przekładki anglika,,, Przełożenie "anglika" nie niesie za sobą ingerencji w elementy nośne konstrukcji. Najdalej rozbudowana zmiana to wymiana ściany grodziowej (element wymienny), wymiana przekładni kierowniczej, deski rozdzielczej, kokpitu, pedałów,przewodów hamulcowych, wycieraczek, lamp, lusterek, p-mgielnego tylnego. Czasem sterowania lusterek i szyb ew. dźwigni otwierania pokrywy komory silnika i przełożenie wiązek elektrycznych, klimatyzacji i nawiewów kabiny. To wszystko jest do zrobienia. Ja tylko bym chciał aby był wymóg potwierdzenia przez kogoś dokonania takiej przebudowy. Zeby ktoś brał odpowiedzialność za to co zrobił. Bo moim zdaniem problem nie leży w zakresie przeróbek ale w jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 Przyznać rację a dopuścić do ruchu przekładańca do dwie różne sprawy, zwłaszcza dziś przy braku oficjalnego stanowiska w tej sprawie ,,, No to, to jasne że nie jakąś lekką ręką. Tym bardziej że wiekszość z nich jest dokonywana przy użyciu używanych części których powtórnie używanie jest zabronione przez RMinfr z 28.09.2005 Dzu 201 z 2005. W szczególności dotyczy to AirBagów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 23 Listopad 2011 Share Napisano 23 Listopad 2011 Jeżeli przekładka jest bez ingerencji w konstrukcję (przegroda uniwersalna itp) to nie widzę tam zmian konstrukcyjnych tylko zmianę przeznaczenia, natomiast jeśli producent nie dopuszcza w danym modelu takowej przekładki właśnie ze względu na zbyt duże ingerencje w konstrukcje pojazdu nie możemy nawet dać wyniku P już nie mówiąc o podkładaniu się ze zmianami konstrukcyjnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Listopad 2011 Share Napisano 23 Listopad 2011 natomiast jeśli producent nie dopuszcza w danym modelu takowej przekładki właśnie ze względu na zbyt duże ingerencje w konstrukcje pojazdu nie możemy nawet dać wyniku P Cały czas miałem na myśli te pisma producentów, w których odcinają się oni od zgody na jakiekolwiek zmiany w pojazdach homologowanych dla ruchu lewostronnego,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 No i po temacie. Nie ma zgody, nie ma przeróbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.