Skocz do zawartości

niezgodność danych


Janusz S

Rekomendowane odpowiedzi

Przyznać rację a dopuścić do ruchu przekładańca do dwie różne sprawy, zwłaszcza dziś przy braku oficjalnego stanowiska w tej sprawie ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, ale spójrzcie pod kątem przekładki anglika,,,
Przełożenie "anglika" nie niesie za sobą ingerencji w elementy nośne konstrukcji. Najdalej rozbudowana zmiana to wymiana ściany grodziowej (element wymienny), wymiana przekładni kierowniczej, deski rozdzielczej, kokpitu, pedałów,przewodów hamulcowych, wycieraczek, lamp, lusterek, p-mgielnego tylnego. Czasem sterowania lusterek i szyb ew. dźwigni otwierania pokrywy komory silnika i przełożenie wiązek elektrycznych, klimatyzacji i nawiewów kabiny. To wszystko jest do zrobienia. Ja tylko bym chciał aby był wymóg potwierdzenia przez kogoś dokonania takiej przebudowy. Zeby ktoś brał odpowiedzialność za to co zrobił. Bo moim zdaniem problem nie leży w zakresie przeróbek ale w jakości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznać rację a dopuścić do ruchu przekładańca do dwie różne sprawy, zwłaszcza dziś przy braku oficjalnego stanowiska w tej sprawie ,,,

 

No to, to jasne że nie jakąś lekką ręką.

Tym bardziej że wiekszość z nich jest dokonywana przy użyciu używanych części których powtórnie używanie jest zabronione przez RMinfr z 28.09.2005 Dzu 201 z 2005.

W szczególności dotyczy to AirBagów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przekładka jest bez ingerencji w konstrukcję (przegroda uniwersalna itp) to nie widzę tam zmian konstrukcyjnych tylko zmianę przeznaczenia, natomiast jeśli producent nie dopuszcza w danym modelu takowej przekładki właśnie ze względu na zbyt duże ingerencje w konstrukcje pojazdu nie możemy nawet dać wyniku P już nie mówiąc o podkładaniu się ze zmianami konstrukcyjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast jeśli producent nie dopuszcza w danym modelu takowej przekładki właśnie ze względu na zbyt duże ingerencje w konstrukcje pojazdu nie możemy nawet dać wyniku P

Cały czas miałem na myśli te pisma producentów, w których odcinają się oni od zgody na jakiekolwiek zmiany w pojazdach homologowanych dla ruchu lewostronnego,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.