Jacdiag Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 3. Okresowe badanie techniczne po raz pierwszy jest przeprowadzane przed pierwszą rejestracją pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.4. Badaniu, o którym mowa w ust. 3, nie podlega: 1) nowy pojazd, na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji, o którym mowa w art. 68 ust. 1, lub zostało wydane zwolnienie z obowiązku homologacji, o którym mowa w art. 70, 2) nowy pojazd sprowadzony z zagranicy, na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji zgodnie ze wspólnotową procedurą homologacji przez właściwy organ państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską lub państwo członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 3) zarejestrowany pojazd sprowadzony z państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym: a) na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji zgodnie ze wspólnotową procedurą homologacji przez właściwy organ państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w okresie od dnia pierwszej rejestracji za granicą do dnia terminu okresowego badania technicznego określonego w ust. 5, lub b) w którego dowodzie rejestracyjnym lub innym dokumencie wydanym przez właściwy organ państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym przedstawionym do rejestracji, zawarta jest informacja o wykonanym badaniu technicznym i jego terminie ważności - z wyjątkiem taksówki osobowej, pojazdu uprzywilejowanego lub pojazdu odpowiednio przystosowanego lub wyposażonego zgodnie z przepisami o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, pojazdu z zamontowanym urządzeniem technicznym podlegającym dozorowi technicznemu oraz pojazdu przystosowanego konstrukcyjnie do ruchu lewostronnego. i po co tu diagnosta : i OBT Jeszcze jedno - badanie tego jednostkowego importu moge wykonac i nie mówcie że to jest jedyne sprowadzone Volvo w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 I sumienie cię nie boli? Ani troche - lubie szefa i lubie dla niego zarabiac kase - a to flotowy pojazd. No i stoi kolejnych 10 szt "importow jednostkowych" To weź się chłopie kur@a zdecyduj, bo ja już nie mam siły... A klient nie powinien mieć homo na pojazd niekompletny? Zabudowa jednostkowa nie podlega homologacji (jest oswiadczenie) Jesteś w końcu diagnostą czy rzecznikiem klienta? Patrz odpowiedz nr 1 Frontem do klienta - takie czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 juz z 15 szt pogonilem - tych zarejestrowanych. To faktycznie, masz się czym chwalić ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 KUR@@@@na... okazalo sie ze auto import z NL ale faktura z Volvo Polska bedzie... I caly misterny plan w pisu... [ Dodano: 24-11-2011, 13:39 ] juz z 15 szt pogonilem - tych zarejestrowanych. To faktycznie, masz się czym chwalić ,,, Nie ja je rejestrowalem nie mam sobie nic do zarzucenia, a Ty robisz "P" dla takich aut??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 i nie mówcie że to jest jedyne sprowadzone Volvo w tym roku No i stoi kolejnych 10 szt "importow jednostkowych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 3. Okresowe badanie techniczne po raz pierwszy jest przeprowadzane przed pierwszą rejestracją pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.4. Badaniu, o którym mowa w ust. 3, nie podlega: 1) nowy pojazd, na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji, o którym mowa w art. 68 ust. 1, lub zostało wydane zwolnienie z obowiązku homologacji, o którym mowa w art. 70, 2) nowy pojazd sprowadzony z zagranicy, na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji zgodnie ze wspólnotową procedurą homologacji przez właściwy organ państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską lub państwo członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 3) zarejestrowany pojazd sprowadzony z państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym: a) na którego typ zostało wydane świadectwo homologacji zgodnie ze wspólnotową procedurą homologacji przez właściwy organ państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w okresie od dnia pierwszej rejestracji za granicą do dnia terminu okresowego badania technicznego określonego w ust. 5, lub b) w którego dowodzie rejestracyjnym lub innym dokumencie wydanym przez właściwy organ państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym przedstawionym do rejestracji, zawarta jest informacja o wykonanym badaniu technicznym i jego terminie ważności - z wyjątkiem taksówki osobowej, pojazdu uprzywilejowanego lub pojazdu odpowiednio przystosowanego lub wyposażonego zgodnie z przepisami o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, pojazdu z zamontowanym urządzeniem technicznym podlegającym dozorowi technicznemu oraz pojazdu przystosowanego konstrukcyjnie do ruchu lewostronnego. i po co tu diagnosta : i OBT Wiesz ze to troche martwy przepis - robimy OBT lub ustalenie danych nawet jesli pojazd ma wazne badania techniczne w UE. Bo tego żądaja WK. Ganiaja klientow a oni sie na to godza. Ale nie odbiegajmy od tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Ani troche - lubie szefa i lubie dla niego zarabiac kase to aby nie spełnił się tekst z twojego podpisu ... Pamietaj !!! Kazdy dobry uczynek bedzie ukarany Ale nie odbiegajmy od tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 Ani troche - lubie szefa i lubie dla niego zarabiac kase to aby nie spełnił się tekst z twojego podpisu ... Pamietaj !!! Kazdy dobry uczynek bedzie ukarany Ale nie odbiegajmy od tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert OSKP Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 tak sobie czytam i moim zdaniem można ten pojazd zarejestrować maksymalnie na 20t ponieważ podwozie zostało wykonane przez producenta pojazdu podstawowego (niekompletnego) na wartość maksymalną 20t, wartość 18t została określona przepisami administracyjnymi dla pojazdu 2 osiowego teraz jeżeli ten pojazd posiada 3 osie można dociągnąć do 20t (inne rozłożenie nacisków) Normalnie jeżeli pojazd jest kupiony w Polsce to diler powinien posiadać homologację na pojazd niekompletny i kartę pojazdu w której WK dokonuje zmian po zabudowie podwozia Jeżeli jest sprowadzony i ma być rejestrowany w zgodzie z art.68 ust.17 pkt.4 Ust. PoRD owszem może być po przeprowadzeniu badań i stosownym oświadczeniu tylko uważał bym na te 23t bo kto i na jakiej podstawie to zmienił (firma dokonująca zabudowy) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 na pojazdy kategorii N3 nie ma unijnych homologacji jeszcze. Jakby to faktycznie był z zagranicy, to ten jednostkowy import przeszedłby bez niczego... I liczy się to, czy dla tego importera to jest jedna sztuka w roku - a nie czy to jedyny pojazd tego typu w kraju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Jakby to faktycznie był z zagranicy, to ten jednostkowy import przeszedłby bez niczego... I liczy się to, czy dla tego importera to jest jedna sztuka w roku No i stoi kolejnych 10 szt "importow jednostkowych" Ciekawy jestem jak oni zrobią import jednej sztuki rocznie skoro będzie ich kilkanaście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Ciekawy jestem jak oni zrobią import jednej sztuki rocznie skoro będzie ich kilkanaście Jak to jak Zmienią rozstaw osi 2 i 3 o kilka mm tak by w każdym aucie był inny i już jest 10 sztuk po jednej sztuce (przecież każdy pojazd różni się rozstawem osi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 24 Listopad 2011 Autor Share Napisano 24 Listopad 2011 Ciekawy jestem jak oni zrobią import jednej sztuki rocznie skoro będzie ich kilkanaście Jak to jak Zmienią rozstaw osi 2 i 3 o kilka mm tak by w każdym aucie był inny i już jest 10 sztuk po jednej sztuce (przecież każdy pojazd różni się rozstawem osi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert OSKP Napisano 24 Listopad 2011 Share Napisano 24 Listopad 2011 Ciekawy jestem jak oni zrobią import jednej sztuki rocznie skoro będzie ich kilkanaście W zasadzie w samych pojazdach nic nie zmieniają ponieważ i tak samych podwozi bez zabudowy nie można zarejestrować zmiany są robione po zabudowie na kompletnych pojazdach min na wymiarach, masie własnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Listopad 2011 Share Napisano 25 Listopad 2011 W zasadzie w samych pojazdach nic nie zmieniają ponieważ i tak samych podwozi bez zabudowy nie można zarejestrować wystarczy, że zabudowy będą sie nieco różniły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.