michal_k Napisano 16 Marzec 2012 Autor Share Napisano 16 Marzec 2012 Podałem w pierwszym poście, że jest 14 stojących. Chodzi o to żeby je wliczyć do mas (a nie jakie warunki mają spełniać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 16 Marzec 2012 Share Napisano 16 Marzec 2012 Podałem w pierwszym poście, że jest 14 stojących.Chodzi o to żeby je wliczyć do mas (a nie jakie warunki mają spełniać). To przeoczyłem. To tłumaczy te zabiegi z MW. 14 miejsc stojących to miał oryginalnie Autosan H9-21 ale to był typowy autobus. Był natomiast orginalny autobus Vero na podwoziu MB 814 i w wersji miejskiej miał 17miejsc stojacych i 20 siedzących przy DMC 8200kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 16 Marzec 2012 Share Napisano 16 Marzec 2012 Był natomiast orginalny autobus Vero na podwoziu MB 814 i w wersji miejskiej miał 17miejsc stojacych i 20 siedzących przy DMC 8200kg. i jeszcze jeżdżą ... http://pl.wikipedia.org/wiki/Jelcz_M081MB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 16 Marzec 2012 Share Napisano 16 Marzec 2012 Wiadomo, Jelcz rulez! Wracając do mas to Vario w wersji bus waży 4005 kg dla wersji 4.250m rozstawu osi. Więc jeżeli tan ma MW 4300 kg to znaczy że 295 kg waży to co robi z niego autobus. Więc jednak może być jakaś lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Marzec 2012 Autor Share Napisano 17 Marzec 2012 Wracając do mas to Vario w wersji bus waży 4005 kg dla wersji 4.250m rozstawu osi. To dlaczego jako wielozadaniowy ważył 5400 kg? Czyżby był nadal izotermą, ale błędnie sklasyfikowaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Marzec 2012 Share Napisano 17 Marzec 2012 To dlaczego jako wielozadaniowy ważył 5400 kg Taką MW to mają MB 814 ale w wersji kontener z klapą hydrauliczną i nie w modelu Vario. Rozkodowanie VINu mogło by dać jakąś odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Marzec 2012 Autor Share Napisano 17 Marzec 2012 Czyli może się okazać, że obecna masa 4300 jest w miarę realna, a poprzednia 5400 (jako ciężarowy wielozadaniowy) była znacznie zawyżona. Już mi się sytuacja rozjaśnia Tak czy tak diagnosta dał ciała w tym przypadku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Marzec 2012 Share Napisano 17 Marzec 2012 Czyli może się okazać, że obecna masa 4300 jest w miarę realna, a poprzednia 5400 (jako ciężarowy wielozadaniowy) była znacznie zawyżona. Już mi się sytuacja rozjaśnia Tak czy tak diagnosta dał ciała w tym przypadku... Może tak być. Jednak pomiędzy tymi masami są zależności.. Są dokumentu angielskie a czy jest w nich ładowność? Bo DMC minus ładowność = MW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Marzec 2012 Autor Share Napisano 17 Marzec 2012 Jednak pomiędzy tymi masami są zależności..Są dokumentu angielskie a czy jest w nich ładowność? Bo DMC minus ładowność = MW... Zależności znam (definicję ładowności też). W DR angielskim była tylko DMC i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 18 Marzec 2012 Share Napisano 18 Marzec 2012 W DR angielskim była tylko DMC i nic więcej. Coraz bardziej wygląda na to że MW przy pierwszym badaniu została ustalona z sufitu tj. z jakiegoś katalogu danych. Dziwne, że właściciel zgodził się na zaniżoną w ten sposób ładowność, chociaż plany przeróbki tego pojazdu na autobus mogą to tłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 18 Marzec 2012 Autor Share Napisano 18 Marzec 2012 Coraz bardziej wygląda na to że MW przy pierwszym badaniu została ustalona z sufitu tj. z jakiegoś katalogu danych. Dziwne, że właściciel zgodził się na zaniżoną w ten sposób ładowność, chociaż plany przeróbki tego pojazdu na autobus mogą to tłumaczyć. Coraz bardziej tak to właśnie wygląda... Mając w planie przeróbkę na autobus powinno mu było zależeć na jak największej ładowności, która się przekłada bezpośrednio na liczbę przyszłych miejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 18 Marzec 2012 Share Napisano 18 Marzec 2012 Mając w planie przeróbkę na autobus powinno mu było zależeć na jak największej ładowności, która się przekłada bezpośrednio na liczbę przyszłych miejsc. Jak widzisz wybrnęli z problemu, na tej samej stacji z tym samym diagnostą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.