Skocz do zawartości

Mercedes 814 obniżenie masy o 1100 kg - autobus


michal_k

Rekomendowane odpowiedzi

Podałem w pierwszym poście, że jest 14 stojących.

Chodzi o to żeby je wliczyć do mas (a nie jakie warunki mają spełniać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem w pierwszym poście, że jest 14 stojących.

Chodzi o to żeby je wliczyć do mas (a nie jakie warunki mają spełniać).

To przeoczyłem.

To tłumaczy te zabiegi z MW.

14 miejsc stojących to miał oryginalnie Autosan H9-21 ale to był typowy autobus.

 

Był natomiast orginalny autobus Vero na podwoziu MB 814 i w wersji miejskiej miał 17miejsc stojacych i 20 siedzących przy DMC 8200kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, Jelcz rulez!

Wracając do mas to Vario w wersji bus waży 4005 kg dla wersji 4.250m rozstawu osi.

Więc jeżeli tan ma MW 4300 kg to znaczy że 295 kg waży to co robi z niego autobus.

Więc jednak może być jakaś lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mas to Vario w wersji bus waży 4005 kg dla wersji 4.250m rozstawu osi.

 

To dlaczego jako wielozadaniowy ważył 5400 kg? Czyżby był nadal izotermą, ale błędnie sklasyfikowaną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego jako wielozadaniowy ważył 5400 kg

 

Taką MW to mają MB 814 ale w wersji kontener z klapą hydrauliczną i nie w modelu Vario.

Rozkodowanie VINu mogło by dać jakąś odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może się okazać, że obecna masa 4300 jest w miarę realna, a poprzednia 5400 (jako ciężarowy wielozadaniowy) była znacznie zawyżona. Już mi się sytuacja rozjaśnia ;)

 

Tak czy tak diagnosta dał ciała w tym przypadku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może się okazać, że obecna masa 4300 jest w miarę realna, a poprzednia 5400 (jako ciężarowy wielozadaniowy) była znacznie zawyżona. Już mi się sytuacja rozjaśnia ;)

 

Tak czy tak diagnosta dał ciała w tym przypadku...

 

Może tak być. :roll:

Jednak pomiędzy tymi masami są zależności..

Są dokumentu angielskie a czy jest w nich ładowność?

Bo DMC minus ładowność = MW... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak pomiędzy tymi masami są zależności..

Są dokumentu angielskie a czy jest w nich ładowność?

Bo DMC minus ładowność = MW... :cool:

 

Zależności znam (definicję ładowności też). W DR angielskim była tylko DMC i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DR angielskim była tylko DMC i nic więcej.

Coraz bardziej wygląda na to że MW przy pierwszym badaniu została ustalona z sufitu tj. z jakiegoś katalogu danych. :lol:

Dziwne, że właściciel zgodził się na zaniżoną w ten sposób ładowność, chociaż plany przeróbki tego pojazdu na autobus mogą to tłumaczyć. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej wygląda na to że MW przy pierwszym badaniu została ustalona z sufitu tj. z jakiegoś katalogu danych. :lol:

Dziwne, że właściciel zgodził się na zaniżoną w ten sposób ładowność, chociaż plany przeróbki tego pojazdu na autobus mogą to tłumaczyć. :roll:

 

Coraz bardziej tak to właśnie wygląda... Mając w planie przeróbkę na autobus powinno mu było zależeć na jak największej ładowności, która się przekłada bezpośrednio na liczbę przyszłych miejsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając w planie przeróbkę na autobus powinno mu było zależeć na jak największej ładowności, która się przekłada bezpośrednio na liczbę przyszłych miejsc.

Jak widzisz wybrnęli z problemu, na tej samej stacji z tym samym diagnostą... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.