aboz Napisano 17 Lipiec 2015 Share Napisano 17 Lipiec 2015 Prawdopodobnie parametry wzięte z motocykla zdławionego fabrycznie. Jest kilka modeli, które wychodziły z fabryki ze zwężką na dolocie, ograniczającą moc. Łatwo można było je odblokować i przywrócić do mocy wyjściowej silnika. I jak mają być zrobione zmiany do 35 kW, to lepiej tak niż ograniczniki rolgazu czy przepustnicy, które de facto ograniczają obroty silnika, a nie moc i można je zdemontować w dwie minuty. Zwężka jest montowana pomiędzy gaźnikami a silnikiem i jej demontaż wymaga trochę więcej czasu i umiejętności, bo oprócz wyciągnięcia jej z dolotu trzeba to wszystko później dobrze wystroić. A przy silniku czterocylindrowym już nie jest tak łatwo. Czasem wiąże się to z wymianą dysz w gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Lipiec 2015 Share Napisano 17 Lipiec 2015 Prawdopodobnie parametry wzięte z motocykla zdławionego fabrycznie. Dlatego też ten papier nie opisuje tego konkretnego pojazdu, czyli zonk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Lipiec 2015 Share Napisano 17 Lipiec 2015 Dlatego też ten papier nie opisuje tego konkretnego pojazdu, czyli zonk... Mam pierwszy taki z "określeniem" parametrów po przebudowie - większość serwisów autoryzowanych pisze tylko 35kW i koniec - a im chciało się w ogóle coś "wkleić" - i chwała za to. Dodatkowo dołączyli homologacje na "ogranicznik" - więc bym się nie czepiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Lipiec 2015 Share Napisano 20 Lipiec 2015 Mogliby pozostać przy tych 35 kW, wyglądałoby to profesjonalnie, a tak wyszło śmiesznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 20 Lipiec 2015 Share Napisano 20 Lipiec 2015 adam1501, dla Ciebie to śmieszne, ale większość diagnostów zrobi oczy. Ba, większość diagnostów nie chce robić tych zmian, bo się boi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Lipiec 2015 Share Napisano 20 Lipiec 2015 Nie mam nic przeciwko zmianom konstrukcyjnym, zwłaszcza wykonywanych przez autoryzowane serwisy z podzespołów homologowanych. Tylko się kapkę zagalopowali i wyszedł papier śmieszny, chyba że ten serwis dysponuje urządzeniem laboratoryjnym do pomiarów, to wówczas zwracam honor i przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.