Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

lama211

Ford connect z Belgi

Polecane posty

lama211

Witam

Samochód z belgi ford connect lwb230 w dowodzie f.1 2340kg , natomiast jest tabliczka znamionowa zastępcza na której f.1 wynosi 2280kg i numer tej tabliczki jest wpisany w dowód pod k.1 Mam też zastrzeżenia do masy własnej w dowodzie 1652kg natomiast w literaturze serwisowej jest 1440kg. W Dip-ie wpiszę wartość z tabliczki zastępczej (2280kg) masę własna 1440kg i w uwagach "dane odczytano z tabliczki znamionowej". Czy WK nie będzie mieć problemów że jest niezgodność danych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Miałem podobny problem "przed chwilą."

Wpisałem dane z TZ i w uwagach mniej więcej to co ty + " TZ w y g l ą d a na fabryczną" - tak zawinszowano sobie z WK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

ta moja tabliczka zastępcza na pewno jest oryginalna ponieważ numer tej tabliczki wpisany jest do dowodu a poza tym jest pismo z Forda z numerem vin i numerem tej tabliczki zastępczej. A co z masa własna? to ponad 200 kg różnicy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz

A nie było jakiejś zabudowy na nim typu chłodnia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Ja wpisałem z "ichniego" DR.

Człowiek pisał do przedstawiciela hondy w Polsce.

Przyszło , że jak najbardziej DMC taka jak na TZ, ale MW też inna niż w szwajcarskim DR.

Przedstawiciel Hondy nie przysłał wyciągu ze św. homologacji - to kosztuje 400zł - tylko taką info na maila.

Ja bym wpisał MW , taką jaką masz w DR - bo tu masz podstawę, a DMC z TZ - bo tu też masz podstawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

jest to van , nietknięty przez żadną przeróbkę, nie wiem skąd taka wysoka masa własna, w literaturze forda pisze że MW to 1440kg.Wpisze klientowi MW z dowodu i zostaniu mu ledwo 628 kg ładowności....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Z jakim wynikiem zrobisz przegląd? ( P czy N).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
numer tej tabliczki jest wpisany w dowód pod k.1

Możesz podać ten numer ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

numer tabliczki zastępczej to U/01211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

No Darku, chyba nie poradzisz. :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

wiem że to niezgodność danych ale mam zamiar dać P i wpisać regułę w adnotacjach"odczytano z tabliczki znamionowej....."robiłem już tak kilka razy i narazie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Dokładnie i ja tak zrobiłem (P), tylko wpisałem MW z DR, po wiadomości z Hondy zmieniłem MW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

ta MW mnie męczy jak to ugryźć... wpisze z DR bo badanie jest na "już" no i niestety zmniejszy się ładowność... A nie wiecie czy w belgi MW jest z kierowcą???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baca9

Ja, jak miałem problem z MW to pojechałem na wagę, podpiąłem kwit , i to wystarczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

no tak tylko ja robię badanie teraz ....skąd taka MW w tym dowodzie ???? podrzucicie MW connect lwb 230 1,8 tdci 90 kw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baca9

A na "amorkach" nie sprawdzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

sprawdzam tylko jak to później tłumaczyć WK.....a o.1 i o.2 podrzuci ktoś ?? 1.8 tdci 90km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baca9

podaj VIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
sprawdzam tylko jak to później tłumaczyć WK.....

 

Czasem opisem zmian :D W końcu skądś się taka masa w DR znalazła, nie? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baca9

90 kW nie znalazłem, ale 66 kW czyli 90 KM, tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
ta MW mnie męczy jak to ugryźć... wpisze z DR bo badanie jest na "już" no i niestety zmniejszy się ładowność... A nie wiecie czy w belgi MW jest z kierowcą???

Po pierwsze kierowca w żadnym kraju "nie waży" 200 kg, po drugie najmniejszy problem jest z ustaleniem MW,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
No Darku, chyba nie poradzisz. :-D

Po numerze nie.ale przegapiłem jedno : f.1 2340kg

Jest jeden ,jutro sprawdzę masę własną .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
A na "amorkach" nie sprawdzisz?
Na amorkach sprawdzic mozesz dla siebie...
sprawdzam tylko jak to później tłumaczyć WK
W tym własnie cały problem.Kiedys na OBT tez miałem problem z G pojazdu.Skorzystałem z zaswiadczenia/druku z forum i wazenia na legalizowanej wadze.WK przyjął dokumenty bez problemu.Wzór taki zapodał kiedys Psuj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lama211

nie wiem skąd taka duża MW w dowodzie, ze wszystkich innych źródeł wychodzi zdecydowanie mniej....akurat właścicielowi nie zależało tak bardzo na ładowności(która swoją drogą wyszło o 200 kg mniejsza...)a o żadnych wagach nie było mowy...piątek 18.00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.