pentagram Napisano 9 Kwiecień 2015 Share Napisano 9 Kwiecień 2015 Podpowiedzcie niedoświadczonemu co zrobić z problemem błędu wczytywania strony. Nie mogę wejść na cepik bo pojawia się komunikat, że nie można nawiązać bezpiecznego połączenia Miałem dzisiaj to samo, powodem było zaktualizowanie FIREFOXA do wersji 37. Pobrałem i zainstalowałem 36-kę i wszystko wróciło do normy. Oczywiście wyłączyłem AUTOMATYCZNĄ AKTUALIZACJĘ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 Pobrałem i zainstalowałem 36-kę i wszystko wróciło do normy Podwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gacek Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 Cofanie się do poprzedniej wersji oprogramowania, bo jedna strona nie chce się otworzyć to chyba jednak przesada. Ja teraz loguje się przez Explorer'a i wszystko działa. A odnośnie samej strony CEPiK. Chyba żaden system dla instytucji publicznych nie działa w sposób zadowalający, a interface zwykle wygląda jakby go sam Jaruzelski projektował. Tyle się słyszy, że mamy w Polsce najlepszych informatyków czy lekarzy, ale nigdzie nie można ich spotkać. Gdzieś też słyszałem o świetnych mechanikach- w moim mieście jest takich pełno- np. większość myśli, że jedyny sposób naprawy układu hamulcowego to wymiana klocków i tarcz, ewentualnie podciągnięcie linki- nawet gdy słabiej hamuje tylko jedno koło, a linka ma jedną centralną regulacje. Tacy już lepsi kozacy potrafią rozebrać zacisk i go przeczyścić... ale jak to dalej nie pomaga to łzy w oczach albo "Panie, ten model tak ma z tymi hamulcami- tu nic się nie wyczaruje"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zygi72 Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 Bardzo dziękuję. Cofnięcie do wersji3604 rozwiązało problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 Ja teraz loguje się przez Explorer'a i wszystko działa. Sam się zastanawiam, czy dla potrzeb cepa nie zapodać opery... Zalecany firefox, ale co zrobić jak nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 też dzięki ,u mnie po problemie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 A swoją drogą, ciekawe jak długo jeszcze MY się mamy tym przejmować ? Może, gdyby przez tydzień żadna stacja nie wysłała, w końcu by się ktoś tym zainteresował,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 Pewnie, dostałbyś na garba za nie wypełnianie ustawowego obowiązku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 10 Kwiecień 2015 Share Napisano 10 Kwiecień 2015 Zwróćcie uwagę, iż na stronie www cepiku nie me mowy o problemie z przeglądarką FF37, a javę mam skonfigurowaną zgodnie z ich idiotycznymi zaleceniami. Co mogą nam zrobić - NIC. Problem leży tylko i wyłącznie po stronie firmy obsługującej CEP. Sam fakt, że każe nam się instalować stare wersje javy świadczy o tym co napisałem kilka postów wcześniej. Ile jest SKP w Polsce to tyle jest komputerów na których każdy, nawet mało kumaty haker może sobie założyć wydobycie bitcoinów. Przecież jak na tacy ma podane jakie luki bezpieczeństwa są otwarte na kompach... Tylko niech IVVO nie piszę, że mm paranoje. Ja mówię o przypadkach z życia wziętych. U mnie na IE nie idzie. Wywala, że jest błąd certyfikatu, udaje się to ominąć ale dalej komunikat, że jest nieaktualna wersja javy i każe mi spadać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Kwiecień 2015 Share Napisano 11 Kwiecień 2015 [ Problem będzie dopiero jak wyłączymy automatyczne aktualizacje. Teraz mam wyłączyć aktualizację przeglądarki, javy, a może za chwilę Windowsa i programu antywirusowego bo cepik "napisali" gówniarze? Problemem jest żenująco niski poziom programistyczny aplikacji do "obsługi" cepiku. Czy w wyniku jakieś aktualizacji przestała Wam działać jakaś strona, np. banku? Edit. Chociaż po przemyśleniu zmieniam zdanie. Program został napisany perfekcyjnie. Ma być i jest niestabilny, wymagać niestandardowych aktualizacji, specyficznego środowiska... Generalnie użytkownicy mają mieć z nim problem. W jakiś sposób trzeba uzasadnić wydawanie kasy na helpdesk i jego ciągłe poprawki. W pełni się z Tobą zgadzam, system jest tak skonstruowany aby poprawnie nie działał, bo jest to ciągłym pretekstem do dojenia kasy na jego utrzymanie i naprawę. Słuszna uwaga, że komercyjne banki nie mają takich problemów i nawet z ważnością kart płatniczych sobie radzą przysyłając nowe jeszcze przed upływem ważności starej karty. Niestety ale to co budżetowe to musi być kiepskie i drogie aby można sie było obłowić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 11 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2015 Panowie przedmówcy, a ja się z Wami nie zgadzam. Dobrze wiecie, że w styczniu 2016 ma ruszyć nowy system CEPIK 2.0 i tutaj skierowane są główne działania, anie na "umierający" obecny. O niewydolność, błędach i aferach "funkcjonującego" CEPIK-u napisano już wiele czy "kopanie leżącego już" podniesie nasze "ego"? Czy następca będzie lepszy Bo zbawiony błędów zobaczymy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 11 Kwiecień 2015 Share Napisano 11 Kwiecień 2015 PING: ping http://www.cepik.gov.pl/ Żądanie polecenia ping nie może znaleźć hosta http://www.cepik.gov.pl/. Sprawdź nazwę i ponów próbę. whois: www.cepik.gov.pl 185.41.93.12 PING: ping 182.41.93.12 Badanie 182.41.93.12 z 32 bajtami danych: Upłynął limit czasu żądania. Odpowiedź z 182.41.93.12: bajtów=32 czas=387ms TTL=52 Upłynął limit czasu żądania. Odpowiedź z 182.41.93.12: bajtów=32 czas=367ms TTL=52 Statystyka badania ping dla 182.41.93.12: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 2, Utracone = 2 (50% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 367 ms, Maksimum = 387 ms, Czas średni = 377 ms Coś się sypnęło... Edit: Pewnie jave instalują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 11 Kwiecień 2015 Share Napisano 11 Kwiecień 2015 a ja o 15-stej wysłałem bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 7-15 nie mogę połączyć się z CEPiKiem. W sobotę nie poszło za piątek zaraz będzie po 3 dniowym terminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 U mnie poszło dziś.Myślę,że trzeba poczekać,chyba problem jest po ich stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 Dziś wysłałem po odkliknięciu komunikatu niezaufanej witryny i paru jeszcze innych komunikatów. Szło to wszystko bardzo wolno i wygląda na to, że po stronie CEPIK-u maja jakieś problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 Dokładnie tak samo miałem,ale po drugim logowaniu i walce poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 U mnie w tej chwili nie działa na żadnej przeglądarce (FF36, FF37, IE i Chrome). Java 7.75. Najprawdopodobniej informatycy obsługujący Cepik próbują dostosować go do FF37. Niezależnie występuje problem z certyfikatem bezpieczeństwa po stronie serwera. Wygląda na to że im wygasł Karty z podpisem elektronicznym nie są uwierzytelniane, połączenie nie jest bezpieczne. Praktycznie, w takim przypadku, jak komuś pomimo to uda się zalogować to nie powinien wysyłać raportów bo cały system autoryzacji nie działa. Edit. Wkurzające jest to, że bujamy się z problemem od ok. tygodnia, a na stronie cepiku nie ma o tym ani słowa. Radź sobie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 i paru jeszcze innych komunikatów pojawiają się od około pół roku http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=220694#220694 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariopl Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 poszla paczka wolno z oprami ale idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 od rana dzwonię i nikt nie odbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 42/2535454 musisz być cierpliwy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 danielg539 napisał/a: i paru jeszcze innych komunikatów pojawiają się od około pół roku Ja dziś miałem ten problem pierwszy raz. od rana dzwonię i nikt nie odbiera Nie wiem, czy zauważyliście ale z początkiem tego roku zaszły zmiany w help desku. Wcześniej infolinia była czynna przez 7 dni w tygodniu i 24h na dobę (przynajmniej taka była informacja) a obecnie czynna jest Pn-Pt i to tylko przez 8 godzin dziennie i być może dlatego jest problem z dodzwonieniem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 w drugim telefonie słychać że "wszyscy operatorzy są obecnie zajęci, proszę czekać na zgłoszenie się operatora" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arizona Napisano 13 Kwiecień 2015 Share Napisano 13 Kwiecień 2015 w sobotę nie działało, dzisiaj poszło. Podczas pierwszego logowania wyskoczył komunikat o konieczności zadzwonienia do Help Desk. Po odświeżeniu i drugim zalogowaniu już dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi