marek717 Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 witam, czy wysyłał ktoś dzisiaj cepiki? ładuje paczkę z badaniami ale nie da rady jej wysłać, czy ktoś miał podobny problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 ładuje paczkę z badaniami ale nie da rady jej wysłać, czy ktoś miał podobny problem?? Kolego miałem to samo. Problem z javą. Zadzwoniłem do help desku i pomogli. Ściągnąłem i zainstalowałem javę z ich strony. Gość z obsługi podał mi linka. Teraz Ci nie powiem jaka to była wersja bo nie jestem w pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek717 Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 ok już opanowałem: jeżeli komuś też chwilowo nie działa opiszę jak to zrobić po kolei. Odinstalowujemy mozille oraz jave 1. musimy posiadać mozille w wersji niższej niż 52( na 52 narazie nie działa) 2. ściągamy ze strony http://sd.coi.gov.pl login, hasło: cepik z folderu JAVA pliki "Instalator-Java-jre-8u121.exe" oraz "Dodatek_java8u121.exe" 3. instalujemy mozille i w ustawieniach zaawansowane/urządzenia zabezpieczające/ wczytujemy plik enigmap.dll 4.instalujemy plik Instalator-Java-jre-8u121.exe 5. instalujemy dodatek w razie problemów służę pomocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaandee Napisano 18 Marzec 2017 Share Napisano 18 Marzec 2017 Mam problem z java i firefoxem. Po próbie importu pliku do cepiku przenosi mnie na strone oracle.com dodam ze mam najnowsza jave i wlasciwie zainstalowalem tak jak opisal to poprzednik 1. musimy posiadać mozille w wersji niższej niż 52( na 52 narazie nie działa) 2. ściągamy ze strony http://sd.coi.gov.pl login, hasło: cepik z folderu JAVA pliki "Instalator-Java-jre-8u121.exe" oraz "Dodatek_java8u121.exe" 3. instalujemy mozille i w ustawieniach zaawansowane/urządzenia zabezpieczające/ wczytujemy plik enigmap.dll 4.instalujemy plik Instalator-Java-jre-8u121.exe 5. instalujemy dodatek po tej probie nic sie nie zmienilo i dalej przenosi na oracle.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Marzec 2017 Share Napisano 18 Marzec 2017 mam najnowsza jave i pewnie to powoduje błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 18 Marzec 2017 Share Napisano 18 Marzec 2017 po tej probie nic sie nie zmienilo i dalej przenosi na oracle.com Przed instalacją JAVY musisz usunąć wszystkie inne pliki z nią powiązane. Otwórz folder Java (dysk C, Program Files lub Pliki programów (x86), usuń wszystkie jego komponenty i zainstaluj od nowa najnowszą javę oraz dodatek ze strony http://sd.coi.gov.pl i Firefoxa 51.0.1 z tejże strony (zakładka Instalatory, Firefox) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 18 Marzec 2017 Share Napisano 18 Marzec 2017 Miałem ten sam problem. Z strony http://sd.coi.gov.pl/ login: cepik hasło: cepik wchodzisz instalatory ,później Firefox i wersja którą mi kazali pobrać i zainstalować to Firefox Setup 45.8.0 ESR.exe. Tak też zrobiłem i problem zniknął.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpininski Napisano 18 Marzec 2017 Share Napisano 18 Marzec 2017 Dziękuje za pomoc. Problem rozwiązany.Pozdrawiam i miłego weekendu życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaandee Napisano 20 Marzec 2017 Share Napisano 20 Marzec 2017 Co do mojego problemu to przy FireFoxie 51 i javie 8 należy w opcjach javy tam w zakładce zabezpieczen w pole: Exception Site List podlinkować 2 strony: https://www.cepik.gov.pl https://www.cepik.gov.pl:444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Maj 2017 Share Napisano 15 Maj 2017 chodzi Wam Cepik, bo u mnie jest tak Serwer odrzucił żądanie, ponieważ klient zmienił wersję TLS na niższą niż obsługiwana przez serwer. (Kod błędu: ssl_error_inappropriate_fallback_alert) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 15 Maj 2017 Share Napisano 15 Maj 2017 chodzi Wam Cepik u mnie śmiga normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 15 Maj 2017 Share Napisano 15 Maj 2017 U mnie też bez problemu działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Maj 2017 Share Napisano 15 Maj 2017 w piątek też działał a dzisiaj mam taki komunikat jak w poprzednim poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 Witam, działa Wam cepik? Próbuję zalogować się i mam taki błąd jak w załączniku. Karta jest w czytniku. Certyfikat ważny. W zeszłym tygodniu wszystko śmigało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 działa bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 Mi też działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 Karta jest w czytniku. a dioda świeci Czasem pomimo świecenia diody nie mogłem się połączyć , dopiero po delikatnym przesunięciu karty "lewo-prawo" połączenie się pojawiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 Dioda świeci. Wszystko wygląda OK, a pomimo tego komunikat jak wyżej. Dzięki za info. Jutro będę kombinował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 Zobacz jeszcze czy nie jest włączony tryb oszczędzania energii czytnika kart. Też tak kiedyś miałem że przy oszczędzaniu energii można było się połączyć tylko przez pierwsze kilkanaście sekund a potem karta przestawała działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 16 Październik 2017 Share Napisano 16 Październik 2017 Przyczyna braku łączności ustalona. Po dzisiejszej aktualizacji coś odbiło Kaspersky Internet Security. Jutro będę go konfigurował aby przestał blokować. Pozdr. [ Dodano: 18-10-2017, 14:50 ] Dla potomnych. Jeżeli ktoś będzie miał taki komunikat jak ja (patrz: Wysłany: 16-10-2017, 18:01) i używa KIS to należy wejść do ustawień "Kasperskiego" i: - dodatkowe - sieć - nie skanuj połączeń szyfrowanych. Niestety obniża do bezpieczeństwo komputera ale na chwilę obecną to chyba jedyne wyjście. Oczywiście można zawsze na czas połączenia z CEPiK'iem wyłączać KIS ale chyba nie o to chodzi. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi