discopolo Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Panowie jak kontrolujecie zbieznosc na plycie czy zakladacie gto ? zastanawiam mnie jak inni podchodza do sprawy jesli na plycie to jakie wartosci uznajecie za dobre a jakie za zle ? o ustawianiu nie mowie bo oczywiscie nam tego nie wolno robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 plycie czy zakladacie gto Jak masz zamiar jechać z głowicami na kołach coś pozajączkowałeś. Na płycie ustawiasz granicą góra i dół -+ 2 a jak nie masz pewności to sprawdź z katalogiem, chyba ,że włączysz pomiar ciągły to się na niej możesz pobawić jak jest kanał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Panowie jak kontrolujecie zbieznosc na plycie czy zakladacie gto ? zastanawiam mnie jak inni podchodza do sprawy na płycie,jesli na plycie to jakie wartosci uznajecie za dobre a jakie za zle ? te które wychodzą poza zakres podany przez producenta pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 zbieznosc na plycie Nie zbieżność, tylko poślizg boczny koła. A to dopiero przelicza się na wartości zbieżności w zależności od rozmiaru koła. Przy badaniu okresowym jest to wystarczające. Przy pokolizyjnym musisz stanąć na obrotnicach i założyć przyrządy czy zakladacie gto niektóre stacje mają deko lepszy sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 niektóre stacje mają deko lepszy sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
discopolo Napisano 8 Luty 2014 Autor Share Napisano 8 Luty 2014 niektóre stacje mają deko lepszy sprzęt tu nie byla mowa o sprzecie tylko jak wy kontrolujecie zbieznosc a co do sprzetu do dysponujemy pelna linia sprzetu z najwyzszej polki a do ustawiania zakupimy na warsztat john bean'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 tu nie byla mowa o sprzecie tylko jak wy kontrolujecie zbieznosc Kontrolujemy, zgodnie z przepisami czyli DzU 996... a co do sprzetu do dysponujemy pelna linia sprzetu z najwyzszej polki a do ustawiania zakupimy na warsztat john bean'a Jak "zakupicie" to pogadamy... Ale "Hunter" jest trudny do pobicia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
discopolo Napisano 8 Luty 2014 Autor Share Napisano 8 Luty 2014 Ale "Hunter" jest trudny do pobicia! chyba nie wiesz co piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Luty 2014 Share Napisano 8 Luty 2014 Ale "Hunter" jest trudny do pobicia! chyba nie wiesz co piszesz N pewno wiem co piszę i o czym piszę!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 a do ustawiania zakupimy na warsztat john bean'a Jedyny minus (choć moze to plus) to potrzeba mierzenia i wpisania do komputera dodatkowych wysokości pojazdów jak Movano, Master itp. Chodzi o wysokości od podłoża ramy przy tylnym moście, przedniej osi, oraz wysokości środka piasty. Chodzi o dokładność pomiarów. W "Hunterze" jest podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Jedyny minus (choć moze to plus) to potrzeba mierzenia i wpisania do komputera dodatkowych wysokości pojazdów jak Movano, Master itp. Chodzi o wysokości od podłoża ramy przy tylnym moście, przedniej osi, oraz wysokości środka piasty. Chodzi o dokładność pomiarów. W "Hunterze" jest podobnie ? Oczywiście, tak samo jak wprowadzanie danych z pochyłomierza przy regulacji Mercedesów. Jednak jest możliwy wybór procedury ustawiania bez tych danych gdzie np. w Beissbarthcie jest to niemożliwe, tak samo jak pominięcie pomiaru bicia kół... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 tu nie byla mowa o sprzecie tylko jak wy kontrolujecie zbieznosc I Ci odpisałem - czytałeś?? chyba nie wiesz co piszesz Wie, wie... kto nie działał na Hunterze to nie zrozumie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Czy któryś z Was pracował na AutoBoss A-860 . Mam takiego w SKP, na którą przechodzę na stałe od marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Czy któryś z Was pracował na AutoBoss A-860 . Mam takiego w SKP, na którą przechodzę na stałe od marca. Pracowałem na takim. Mało intuicyjne oprogramowanie i mało programów ustawiania. Albo pełna regulacja albo ograniczona tylko do zbieżności kół przednich. Przy mercedesie też "pyta" o pochyłomierz, możesz zaznaczyć jego brak i regulujesz bez wartości z niego. Ma kalibrację bicia kół przez przetaczanie, ale nie skorzystasz z niego jeśli obniżysz głowice do niskiego podwozia, czyli obniżenie osi mocowania głowic na uchwytach do kół. Głowice mają proste ramię, więc trzeba je obniżać nawet dla niezbyt niskich zawieszeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Czy któryś z Was pracował na AutoBoss A-860 Też na takim pracuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Też na takim pracuję. Jakieś sugestie, opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Jakieś sugestie, opinie. Kolega taki ma na OSKP i nie jest zbytnio zadowolony. Wcześniej pracował na Bieesbarcie i twierdzi, że nie ma co porównywać. Największa wada Eficara to brak powtarzalności pomiarów . W sumie jest to produkt budżetowy podobnie jak linia Certusa, która tez nie cieszy się zbyt dobra opinją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Wcześniej pracował na Bieesbarcie i twierdzi, że nie ma co porównywać jak dla mnie to sprzęt super pracowałem na nim od początku i nadal mam go w użytku choć czas i technologie się zmieniają polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Pracowałem i na Beissbarth-cie i na Hunterze Do Huntera, Beissbarth nie ma szans! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 http://www.beissbarth-service.pl/ml-easy-3d.html a co bogatemu wolno szefowi bo starego BEISSBARTH-a Panowie z TDT powiedzieli że nie ma św homologacji i dlatego mamy nowy sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Nie, no wypas jest! Ale takim, w Hunterze, to się już bawiłem w 2006 roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 http://www.beissbarth-service.pl/ml-easy-3d.html Mam identyko taki sam"wynalazek".Dobra rzecz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 http://www.beissbarth-service.pl/ml-easy-3d.html Testowaliśmy, zdecydowaliśmy się na Huntera, bo odrzuciły nas kable szwędające się między osiami samochodu. Ale sam pomiar i praca super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Z tego co wiem, to jest opcja Beissbartha z głowicami bezprzewodowymi. Ktoś ma może jakieś doświadczenia z Beissbarthem 3D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesli Napisano 10 Luty 2014 Share Napisano 10 Luty 2014 Koledzy. Ja pracuje na Hunterze DSP 400 od ok 2001 r. , a od 2007 na DSP600. Bezawaryjny. nie rozkalibrowuje się bo nie ma za bardzo co jeśli na kołach są tylko "Lustra". Powtarzalność pomiaru prawie 100 procentowa. Co oczywiście nie zwalnia z myślenia przy geometrii. Bo jak będzie uciekało powietrze z koła lub podnośnik zgubi poziom to żaden przyrząd nie pokaże prawidłowo. Zdarzało mi się kilkanaście razy ratować sąsiednie serwisy którym Beissbarth odmówił posłuszeństwa. Na razie nie spotkałem urządzenie dorównywającemu Hunterowi. Test poślizgu to jest test poślizgu przy badaniu. A geometria to jest geometria, którą należy sprawdzić przy badaniu powypadkowym i przed 1-szą rejestracja w kraju. Pozdrawiam kolegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.