Skocz do zawartości

zbieznosc


discopolo

Rekomendowane odpowiedzi

Czy obecna już od dawna, regulacja na podniesionej osi...

ale kąty pochylenia kół :-D jak dla mnie rewelacja :oops: czy wyobrażacie :cry: sobie taką reg. na gto quatro :? gdzie po wyregulowaniu jakiego parametru trzeba rozpoczynać pomiar od początku :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • darkdog

    20

  • Marek1

    17

  • pentagram

    7

  • canter

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

WITAM PANOWIE PRZEPRASZAM ŻE PRZERYWAM WSPOMNIENIA ALE MAM PROBLEM Z A-860

JAK PRACOWAŁEM NA INNEJ STACJI TO Z USTAWIENIEM ZBIEŻNOŚCI NIE BYŁO KŁOPOTU NA TAKIM SAMYM URZĄDZENIU.

ZMIENIŁEM PRACĘ I NA TEJ STACJI PRZY A-860 ZAWSZE WYCHODZI MI KRZYWO KIEROWNICA/ URZĄDZENIE JEST NOWE/

CZY KTOŚ SPOTKAŁ SIĘ Z TYM PROBLEMEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kumam jakich dużych robię wszystkie do 3,5T

sorry pomyślałem sobie że to autobus a nie sprzęt do reg.zbieżności,

a czy robisz kompensacje wszystkich kół zakładasz blokadę na kier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie poziom jest na bank i wszystko robię jak bóg przykazał .

ja już pracowałam na takim sprzęcie i było ok .

Myślę czy aby się nie rozkalibrowało jeśli tak to jak to skalibrować ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę czy aby się nie rozkalibrowało jeśli tak to jak to skalibrować ponownie

zadzwoń do serwisu i zapytaj czy możesz dokonać kalibracji urządzenia sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam A-860 na stacji ale jeszcze go nie używałem (nowo otwarta SKP). Z opisu wynika, że kalibracji może dokonywać tylko i wyłącznie autoryzowany serwis więc bez telefonu do nich pewnie się nie odbędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w instrukcji, w moim urządzeniu taki test wykonuje się za pomocą zamiany głowic na krzyż...

Autobossie tak się nie da bo głowice przednie i tylne są dla siebie parą.

 

Można jednak sprawdzić to w inny sposób.

Po wykonanej regulacji geometrii zrobić sobie wydruk i wykonać drugi pomiar z głowicami założonymi odwrotnie, czyli głowicami przednimi założonymi na oś tylną a tylnymi na oś przednią i porównać wyniki z tych pomiarów.

Znaki co prawda się zmienią na przeciwne ale wartości liczbowe powinny być takie same.

 

Oczywiście dla drugiego pomiaru, tryb pomiaru w programie trzeba ograniczyć do takiego, przy którym nie trzeba wykonywać skrętów kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim. Maszyna jest na gwarancji więc zgłosiłem do serwisu.

Jak naprawią lub zrobią nową kalibrację to napiszę co było uszkodzone i dlaczego

 

[ Dodano: 26-02-2014, 12:45 ]

WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH.

BYLI WCZORAJ ZROBILI KALIBRACJĘ I WPISALI JESZCZE RAZ PROGRAM BO JAKIEŚ BŁĘDY BYŁY.

DZISIAJ PO USTAWIENIACH AUTA JEST OK KIEROWNICA PROSTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.