eborg Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Żebyś wiedział Marek, na początku jechaliśmy na PKO-1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 a na drążku przyrząd pamiętacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 a na drążku przyrząd pamiętacie? Pamiętamy na początku jechaliśmy na PKO-1 Też ćwiczyłem na tym sprzęcie, ale takie były czasy i sprzęty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Żebyś wiedział Marek, na początku jechaliśmy na PKO-1. No to prostowanie fajery obowiązkowe... Tylko jak to robić dla pojazdu z poduszką, czujnikiem kąta skrętu w module kierownicy, i kierownicy osadzonej na wałku z wielokątem a nie z drobnym wieloklinem... Ale znam takiego, co jedzie na PKO do tej pory, tylko jednak fajera mu krzywo wychodzi a na mojej płycie przejazdowej nie raz pokazuje "max" po tej ego "geometrii" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Też ćwiczyłem na tym sprzęcie, ale takie były czasy i sprzęty. a ja się zastanawiam, dlaczego DTR-ka od PKO-24 ma takie powodzenie na moim chomiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 No to prostowanie fajery obowiązkowe... No, przy odrobinie wprawy i użyciu chorągiewek , dawało się ustawić fajerę bez jej zdejmowania. ..... w pierwszym swoim poście, użyłem słowa "fajera"=syrena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 użyłem słowa "fajera"=syrena Fajera, w żargonie kierowców znaczy inaczej - kierownica... [ Dodano: 14-02-2014, 11:54 ] No, przy odrobinie wprawy i użyciu chorągiewek , dawało się ustawić fajerę bez jej zdejmowania. Przy pewnej wprawie, zbieżność można ustawić wg wskazań płyty przejazdowej. Dokładność zbliżona do dokładności ustawienia PKO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Fajera, w żargonie kierowców znaczy inaczej - kierownica... Wiem o tym, ale w moich stronach , ma też to drugie znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 To może jeszcze na PKO-1, też mieliśmy ba nawet jeszcze w narzędziowni leży i gto quarto też stoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Na poprzedniej stacji też miałem "w narzędziowni" PKO-1 i wspomniany drążek do ustawiania zbieżności... [ Dodano: 14-02-2014, 13:15 ] [ nawet jeszcze w narzędziowni leży i gto quarto też stoi i dobrze, bo są już o niebo lepsze urządzenia do geometrii chociaż miałem tak, że po ustawieniu zbieżności i kątów pochylenia na GTO Laser, później po wymianie końcówki drążka, przy następnym ustawianiu zbieżności już na Hunterze, okazało się, że kąty pochylenia są niemal idealne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 jak ktoś jest obeznany w temacie to lepiej ustawi przy pomocy zwykłej rurki niż jakiś gamoń Hunterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 jak ktoś jest obeznany w temacie to lepiej ustawi przy pomocy zwykłej rurki niż jakiś gamoń Hunterem I tu cię zaskoczę, że na Hunterze nawet gamoniowi trudno jest to spieprzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 I tu cię zaskoczę, że na Hunterze nawet gamoniowi trudno jest to spieprzyć... tym bardziej na BEISSBARRTH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 jak ktoś jest obeznany w temacie to lepiej ustawi przy pomocy zwykłej rurki niż jakiś gamoń Hunterem Jedną rurką to za bardzo nie ustawi. Ale może poprawić na płycie, kiedyś tego nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 jak jest wizualizacja graficzna na monitorze to rzeczywiście da radę,ale jak są tylko wyświetlane wartości liczbowe w okienkach jak w moim Facomie to dla wielu jak egzorcyzmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Dlatego jak ktoś nie ma pojęcia to niech kosi trawę najwyżej utnie sobie nogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pensioner Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Panowie jak kontrolujecie zbieznosc na plycie czy zakladacie gto ? zastanawiam mnie jak inni podchodza do sprawy jesli na plycie to jakie wartosci uznajecie za dobre a jakie za zle ? o ustawianiu nie mowie bo oczywiscie nam tego nie wolno robic kOŁA 15 CALIx2,54=38,1 :100=0,38, jak np pokaże wartość +5 to mnożymy 0,38x5=1,9mm to zamieniasz na stopnie ok. +0,15' i porównujesz z danymi zbieżności danego auta. Wykonałem sobie tabelę od 13'' do 24'' , taka mała ściągawka na A4, nie trzeba liczyć, bardzo pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 I tu cię zaskoczę, że na Hunterze nawet gamoniowi trudno jest to spieprzyć... tym bardziej na BEISSBARRTH Pracowałem na jednym i drugim. Huntera oceniam jednak znacznie wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 Huntera oceniam jednak znacznie wyżej no nie miałem okazji pracować na owym sprzęcie, jaki by nie był zasada pomiarowa ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 jaki by nie był zasada pomiarowa ta sama Tak,ale ma Hunter ma lepsze oprogramowanie, np. jeśli podczas pomiaru wstępnego oznaczysz pozycję kierownicy "na wprost", to dalej ustawiasz już bez potrzeby jej blokowania przy regulacji drążkami. A ogólnie, to w czasie dwóch lat pracy na Hunterze, nie wrócił nikt z jakąkolwiek reklamacją.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 A ogólnie, to w czasie dwóch lat pracy na Hunterze, nie wrócił nikt z jakąkolwiek reklamacją.... a ja od 22 lat pracy w tym samym serwisie i SKP nie wspomnę innej pracy od 1985 r jaki by to nie był sprzęt do ustawiania geometrii może głupio to zabrzmi od PKO 1 GTO QUATRO lampowy, Beissbarth do obecnego beissbarth nie miałem reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 może głupio to zabrzmi od PKO 1 GTO QUATRO lampowy, Beissbarth do obecnego beissbarth nie miałem reklamacji Dlaczego głupio Chwali się i moim zdaniem trzeba szanować takich fachowców Piwo dla Ciebie [ Dodano: 15-02-2014, 21:03 ] Oczywiście ustawiasz zbieżność pracując na serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 Oczywiście ustawiasz zbieżność pracując na Tak Grzesiu na serwisie jak już wcześniej pisałem tylko Diagności reg.zbieżność bynajmniej u nas [ Dodano: 16-02-2014, 11:44 ] ale powiem Wam że początki mojej przygody z reg. zbieżności były opłakane nie wspomnę tu o Pko-1 matko w żaden ale w żaden sposób tego nie mogłem ogarnąć minuty, stopnie, milimetry jakieś lampy liniały zgroza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 np. jeśli podczas pomiaru wstępnego oznaczysz pozycję kierownicy "na wprost", to dalej ustawiasz już bez potrzeby jej blokowania przy regulacji drążkami. Albo dajesz opcję "skręć przed ustawieniem" i każde koło przed regulacją skręcasz sobie drążkiem na zewnątrz - niezastąpione jak drążki są wysoko (passat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 np. jeśli podczas pomiaru wstępnego oznaczysz pozycję kierownicy "na wprost", to dalej ustawiasz już bez potrzeby jej blokowania przy regulacji drążkami. Albo dajesz opcję "skręć przed ustawieniem" i każde koło przed regulacją skręcasz sobie drążkiem na zewnątrz - niezastąpione jak drążki są wysoko (passat) Czy obecna już od dawna, regulacja na podniesionej osi... To jest sprzęt najwyraźniej robiony przez kogoś, kto "zjadł zęby" na regulacji geometrii! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.