marbie Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Jak coś takiego sklasyfikować? http://publiek.vwe.nl/VoertuigDossier.aspx [ Dodano: 14-02-2014, 15:09 ] Link nie działa, zaraz puszcze skan DR. [ Dodano: 14-02-2014, 15:11 ] [ Dodano: 14-02-2014, 15:12 ] http://images61.fotosik.pl/653/fe20f112db1d36cfgen.jpg [ Dodano: 14-02-2014, 15:13 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Mi to wygląda na samochodowy inny-czterokołowiec - kat. homo. L7e (ze względu na masę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 i to wygląda na samochodowy inny-czterokołowiec - kat. homo. L7e Choć pozostałe dane dla L6e, wypadałoby to zważyć ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 i to wygląda na samochodowy inny-czterokołowiec - kat. homo. L7e Choć pozostałe dane dla L6e, wypadałoby to zważyć ,,, Albo papier od producenta na okoliczność masy w homo. Jeśli zgodna z L6e, to tak bym zaklasyfikował. Na ten moment nie spełnia jednego z podstawowych warunków. [ Dodano: 14-02-2014, 16:35 ] Trochę pogrzebałem w sieci i obawiam się, że u nas będzie to to miało 360 kg. "sucha" masa - 350 kg, masa pojazdu gotowego do jazdy - 360 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 14 Luty 2014 Autor Share Napisano 14 Luty 2014 Czy musi być czterokołowiec lekki jak ktoś chce jeździć na kartę motorowerową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Czy musi być czterokołowiec lekki jak ktoś chce jeździć na kartę motorowerową? Prawo jazdy AM jest potrzebne. A dla czterokołowca "nie lekkiego" B1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 15 Luty 2014 Autor Share Napisano 15 Luty 2014 Czy mozna go jakoś odchudzić poprzez zmiany konstrukcyjne? Nadbywa 10kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 Czy mozna go jakoś odchudzić poprzez zmiany konstrukcyjne? Nadbywa 10kg Zgoda producenta konieczna - niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 Zgoda producenta konieczna - niestety Bzdura. Masę własną można zmieniać dowolnie poprzez zmiany konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 Masę własną można zmieniać dowolnie poprzez zmiany konstrukcyjne. Na zmiany konstrukcyjne, jakie by nie były, nie ma wpływu producent. Wszelkie pytania do producenta na temat zmian konstrukcyjnych są co najmniej nie na miejscu, bo jakiej odpowiedzi spodziewacie się od producenta, który nie widzi zmian, lub też zmiany odbiegają od jakichkolwiek konstrukcji producenckich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 Dokładnie Adam. Oświadczenie producenta potrzebne jest w jednym szczególnym przypadku, który tutaj nie zachodzi: w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu wniosku o zmianę danych technicznych pojazdu dotyczących mas i nacisków osi, zawartych w dowodzie rejestracyjnym, wynikającą ze zmiany właściwych, określonych w przepisach warunków technicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 17 Luty 2014 Autor Share Napisano 17 Luty 2014 Tylko co wyciągnąć z tego pojazdu, żeby zmiany konstrukcyjne były zgodne z przepisami? Koło zapasowe i lewarek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 żeby zmiany konstrukcyjne były zgodne z przepisami Może się nie da nic wyciągnąć i zmiany się nie mogą odbyć lub w zakresie nie takim jakiego oczekiwałby klient. Tak jak zmiana z ciężarówki na osobówkę, kiedy w grę wchodzi tylko demontaż kraty, a klient mówi, że jej nie wyjmie bo wozi psa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 17 Luty 2014 Autor Share Napisano 17 Luty 2014 http://www.gchangetout.com/a-vehicule-sans-permis-diesel-chatenet-ch-1600-media-142038.html Jest to takie auto. czy to może być w ogóle czterokołowiec lekki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 o co wyciągnąć z tego pojazdu, żeby zmiany konstrukcyjne były zgodne z przepisami? Cokolwiek zbędnego, byle zejść o te 10 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 18 Luty 2014 Autor Share Napisano 18 Luty 2014 Chyba można by zrezygnować z koła zapasowego i lewarka. Tylko co napisać w zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Tylko co napisać w zmianach? Wymontowano koło zapasowe i lewarek - niby co innego chciałbyś napisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 marbie napisał/a: Chyba można by zrezygnować z koła zapasowego i lewarka. Tylko co napisać w zmianach? 53) masa własna - masę pojazdu z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego http://bip.poznan.pl/bip/...pojezdzie,6332/ .....w przypadku zmian konstrukcyjnych dotyczących zmiany mas i nacisków osi - oświadczenie wystawione przez producenta lub przedstawiciela producenta potwierdzające, że pojazd był homologowany zgodnie z wnioskowanymi danymi technicznymi,...... zrób dobrze klientowi ,a sobie kuku Na pewno wyjęcie lewarka nie jest zmianą konstrukcyjną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Na pewno wyjęcie lewarka nie jest zmianą konstrukcyjną Nawt jesli nią nie jest to powoduje zmianę danych zawartych w DR. ....w przypadku zmian konstrukcyjnych dotyczących zmiany mas i nacisków osi - oświadczenie wystawione przez producenta lub przedstawiciela producenta potwierdzające, że pojazd był homologowany zgodnie z wnioskowanymi danymi technicznymi,...... W tym cytacie to raczej chodzi o zmianę DMC a nie o zmiane MW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 to raczej chodzi o zmianę DMC Nie "masy" a: S.K.P-POZNAŃ napisał/a: ....w przypadku zmian konstrukcyjnych dotyczących zmiany "mas" (liczba mnoga )..., że pojazd był homologowany zgodnie z wnioskowanymi danymi technicznymi,...... Nawt jesli nią nie jest to powoduje zmianę danych zawartych w DR Na jakiej podstawie ?? Nigdy bym nie zmienił masy własnej pojazdu po wyjęciu lewarka przez klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 18 Luty 2014 Autor Share Napisano 18 Luty 2014 Nigdy bym nie zmienił masy własnej pojazdu po wyjęciu lewarka przez klienta Też jestem tego zdania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Niby czym rózni sie denontaz lewarka od demontażu tapicerki? Demontaz tapicerki nawet jest bardzie watpliwy bo może powodować powstanie ostrych krawędzi a brak lewarka nie wiąze się z żdnym ryzykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
traper Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Mi to wygląda na samochodowy inny-czterokołowiec - kat. homo. L7e (ze względu na masę). Pod jednym wszakże warunkiem - że ładowność nie przekracza 200 kg ( do przewozu osób) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Nie "masy" a: S.K.P-POZNAŃ napisał/a: ....w przypadku zmian konstrukcyjnych dotyczących zmiany "mas" (liczba mnoga )..., że pojazd był homologowany zgodnie z wnioskowanymi danymi technicznymi,...... Autor miał na myśli masy w sensie "DMC, MMC, zespół, zestaw". Oczywiście trudno wymagać takich zaświadczeń na zmianę masy własnej z wyjątkiem pewnych przypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Niby czym rózni sie denontaz lewarka od demontażu tapicerki? Niczym, jedno i drugie powoduję, iż pojazd nie jest kompletny,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.