michal_k Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 A nie było kiedyś przepisu, że aby uznać pojazd za ciężarowy, to te dodatkowe punkty kotwiczenia muszą być zablokowane w sposób uniemożliwiający dostanie się do nich przy pomocy "normalnie dostępnych narzędzi" - czy jakoś tak? Było chyba dawniej w rozporządzeniu w sprawie homologacji. [ Dodano: 05-01-2016, 16:51 ] http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20052382010 strona 13 - definicja wielozadaniowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 No to moim zdaniem sprawdzenie tego - w tamtych czasach - było obowiązkowe podczas OBT... Teraz pytanie pod rządami których przepisów ten pojazd miał te badania robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 No to moim zdaniem sprawdzenie tego - w tamtych czasach - było obowiązkowe podczas OBT... Ale sprawdzenie w sensie, że nie powinien być wielozadaniowy? Czy że powinien mieć więcej miejsc? A może to był VAN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Sprawdzenie - w sensie czy te miejsca były zasłonięte, czy nie. Bo tylko te zasłonięte w odpowiedni sposób można było uznać za niedostępne w rozumieniu przepisów i pozwalające tym samym zakwalifikować pojazd do konkretnego rodzaju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Bo tylko te zasłonięte w odpowiedni sposób można było uznać za niedostępne w rozumieniu przepisów i pozwalające tym samym zakwalifikować pojazd do konkretnego rodzaju Rodzaju, ale tylko w ramach tego podrodzaju - AF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Styczeń 2016 Share Napisano 5 Styczeń 2016 Ale tu akurat taki był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Styczeń 2016 Share Napisano 6 Styczeń 2016 Właśnie pierwszego u nas nie miał i dipu nie ma, Vat-u też nie miał u nas, więc UC bezpodstawnie się do was zwraca a odpowiedź na wszystkie ich pytania brzmi: Po takim czasie nie pamiętam, jeśli pojazd dostał u nas pozytywny wynik badania na pewno był sprawny i spełniał wymagania zawarte w warunkach technicznych. W innym wypadku wynik badania byłby negatywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.