Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wiesław

Na stronie historiapojazdu.gov.pl można sprawdzić dane pojazdu zawarte w CEP ,nie ma tam stanu licznika który spisujemy podczas badania,może coś źle robię ,że go nie widzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
biker100

Coś źle robisz, zapewne:

 

 

TOYOTA, AVENSIS

SAMOCHÓD OSOBOWY, KOMBI

1998 cm³, Olej napędowy

Rok produkcji: 2006

VIN: SB1ED56L40E....

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 136 795 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014 r)

Status rejestracji: Zarejestrowany

 

Tylko sprawdź pojazdy od 1.01.2014r. może reeksport źle zrobiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiesław

sprawdzałem pojazdy z czerwca ,lipca 2014 roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
biker100
sprawdzałem pojazdy z czerwca ,lipca 2014 roku
sprawdź swoje raporty z CEP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Może trza w systemie odptaszkować ptaszka, żeby po nowemu zasysał badania tak jakoś od maja i od stycznia het wstecz z licznikami wysłać. :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Może trza w systemie odptaszkować ptaszka,

Chyba jednak coś spaprałeś Paprock ,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock
Chyba jednak coś spaprałeś Paprock ,,,
- nie wiem.

Dostałem info od swojego dostawcy oprogramowania, że należy odptaszkować ptaszka, aby po nowemu pliki z przebiegami zasysać i do CEP wysyłać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
firestorm

najłatwiej sprawdzić plik XML który robisz z badaniami i który do CEP wysyłasz, podejrzyj go notatnikiem. Szukaj czy w każdym badaniu masz stan licznika i wartość jakąś liczbową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
biker100
Szukaj czy w każdym badaniu masz stan licznika i wartość jakąś liczbową.

 

2015-09-22

true

192345

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michael230

Nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie.

25 września 2015 roku miałem badanie techniczne, diagnosta źle spisał stan licznika. Zaniżył przebieg aż o 100 tys. km. Tego samego dnia w późniejszych godzinach dokonał korekty. Na stronie historiapojazdu.gov jednak widnieje ten zły przebieg. Co mam zrobić czekać na jakąkolwiek aktualizację czy próbować kontaktować się z administratorami tego seriwsu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Tego samego dnia w późniejszych godzinach dokonał korekty.

Jesteś pewny ,że tego samego dnia :? A czy to badanie przed dokonaniem korekty było wysłane do CEPika? Jeśli tak to trzeba jeszcze raz wysłać (to po korekcie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Korekty BT idą do CEPIK-u z automatu, przy najbliższym eksporcie takowa została wysłana ale po jakim czasie zostaje ona wprowadzona do systemu to chyba trzeba sprawdzić doświadczalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ketiw38

Panowie nie demonizujcie - po pierwsze trzeba sprawdzić z tego dnia co zostało wysłane do CEPiK.

Po drugie istotne jest jaki "zakres" do CEPiK-u

Po trzecie jeżeli jest wszystko w porządku sprawdzić raporty czy wszystkie badania s a "P".

Po czwarte - jeżeli poprawka w tym samym dniu to CEPiK nie ma co uwzględniać - ponieważ nie powinien wiedzieć, że poprawka u nas była. Przynajmniej u nas plik jest robiony na koniec dnia :x

 

Uważam, że wpierw sprawdzić porządek na swoim podwórku, a potem mówić, że to słynny CEPiK :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
markes30
Korekty BT idą do CEPIK-u z automatu, przy najbliższym eksporcie takowa została wysłana ale po jakim czasie zostaje ona wprowadzona do systemu to chyba trzeba sprawdzić doświadczalnie.

Korekty idą ale w odpowiedzi jest informacja, że takie badanie było już wysłane, aby cepik skorygował dane trzeba ręcznie skorygować plik do cepiku:

z

-

na

-

Tak jest w SKP Pro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Koledzy myślę że nie ma sensu wyjaśniać dokładnie co i jak należy zrobić,ponieważ przypuszczam,że Kolega michael230, nie jest diagnostą tylko użytkownikiem tego pojazdu.Uważam,że powinien udać się na tą stację gdzie było robione badanie i dokonywana korekta powiedzieć co i jak.Diagnosta będzie dalej wiedział co ma zrobić.Zawsze może tutaj On sam zapytać jak nie będzie wiedział. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
markes30

Chodzi o to by skierował diagnostę na forum lub do helpdesku i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Dokładnie :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ketiw38
Co mam zrobić czekać na jakąkolwiek aktualizację czy próbować kontaktować się z administratorami tego seriwsu?

No to teraz napisz

1. jestem diagnostą,

2. Nie jestem diagnostą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70

Z wypowiedzi wynika, że nie jest "miałem badanie techniczne, diagnosta źle spisał stan licznika". Czy z tego powodu nie dostanie odpowiedzi? Chociaż Grzegorz Łódź już odpowiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
1. jestem diagnostą,

To wiesz co zrobić

2. Nie jestem diagnostą

Udaj się do tego diagnosty co robił badanie i korektę

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ketiw38
Czy z tego powodu nie dostanie odpowiedzi?

Zajrzyj na poprzednią stronę - tam coś napisałem.

Za to zainteresowany już się nie interesuje tematem, a wy klepiecie trzy po trzy :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michael230

Byłem i rozmawiałem z kierownikiem stacji diagnostycznej sam sprawdził, że korekta była dokonana.

A diagnosta to starszy Pan, więc nie wiem czy zajrzy na forum. W systemie do dnia dzisiejszego widnieje przebieg o 100 tys. mniejszy.

Również dostałem poprawione zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego i tu przebieg jest już poprawiony.

Z tego co z nim rozmawiałem to raczej nic nie zrobi.

A czy mogę udać się na inną stację diagnostyczną w celu poprawy przebiegu w systemie?

 

Dzięki za tak obszerne informacje.

Nie jestem diagnostą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
A czy mogę udać się na inną stację diagnostyczną w celu poprawy przebiegu w systemie?

Niestety nie :(

Możesz tylko wykonać nowe OBT z poprawnym przebiegiem.

Z tego co z nim rozmawiałem to raczej nic nie zrobi

Da radę....

A diagnosta to starszy Pan, więc nie wiem czy zajrzy na forum

To niech poprosi informatyka o pomoc....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
janmarek
A czy mogę udać się na inną stację diagnostyczną w celu poprawy przebiegu w systemie?

Ale po co? Masz zaświadczenie z poprawnym stanem licznika i to powinno wystarczyć w razie np. sprzedaży samochodu.

Co cie obchodzi system,który notabene nie jest idealny a za rok przy następnym przeglądzie w Cepie będzie już prawidłowy przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
markes30

Ja bym nie kupił samochodu w którym na podstawie CEPIKU przebieg nagle zmniejszył się o 100 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.