Grzegorz Łódź Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 ale ja zapłaciłem za przeprowadzenie poprawnego badania technicznego czyli z poprawnym odczytaniem stanu licznika, więc chcę żeby wszystko było tak jak ma być. Małymi kroczkami....ale zmienia się po woli mentalność ludzi na temat badań technicznych (Kiedyś poruszyłem ten temat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romcio Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 u mnie KAŻDY OBOWIĄZKOWO dostaje zaświadczenie z wyraźną informacją o sprawdzeniu zgodności zapisu stanu licznika w pojeździe z dokumentem. Po wyjeździe ze stacji reklamacji NIE UWZGLĘDNIAM ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 u mnie KAŻDY OBOWIĄZKOWO dostaje zaświadczenie z wyraźną informacją o sprawdzeniu zgodności zapisu stanu licznika w pojeździe z dokumentem. Po wyjeździe ze stacji reklamacji NIE UWZGLĘDNIAM ... Robię tak samo i jak na razie nie miałem reklamacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 romcio, cortez76, a jak się pomylicie? Błądzić jest rzeczą ludzką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romcio Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 po to jest dokument pisany do ręki dla klienta -aby sobie sprawdził zanim wyjedzie ze stacji ( pomyłki poprawiam od razu i takie idą na koniec dnia do CEP) . Jeszcze nie miałem reklamacji -ale gdyby była rozbieżność pomiędzy zapisem CEP a zaświadczeniem to bym szukał przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 a jak się pomylicie? po to jest dokument pisany do ręki dla klienta -aby sobie sprawdził zanim wyjedzie ze stacji ( pomyłki poprawiam od razu i takie idą na koniec dnia do CEP) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 Zawsze wertujesz paragon jak wychodzisz ze sklepu, gdy ma np. 30 pozycji? Jeśli nie to nie oczekuj od klienta, że zrobi to samo z danymi w zaświadczeniu, skoro pieczęć jest w DR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 Jeśli nie to nie oczekuj od klienta, że zrobi to samo z danymi w zaświadczeniu, skoro pieczęć jest w DR. zawsze robi to w mojej obecności i na moją prośbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael230 Napisano 24 Październik 2015 Share Napisano 24 Październik 2015 Dzięki Panowie za pomoc, wszystko już załatwione i poprawione dopiero po kontakcie z wydziałem komunikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi