Sebi36 Napisano 6 Październik 2014 Napisano 6 Październik 2014 Rok prod-2013, poj.480 diesel,G-430,G1349,F1-640,F2640,moc-4kw nr.homo.e13*2002/24*0540*02 Może ktoś pomoże odczytać więcej z homo Pomożecie. Dzięki Cytuj
Psuj Napisano 6 Październik 2014 Napisano 6 Październik 2014 e13*2002/24*0540*02 nie ma go w katalogu its-u Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Stoned44 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 a ja mam takiego : g: 370 max V - 45km/h moc - 4 kw miejsca siedzące - 2 pojemność - 505 cm2 diesel e13*92/61/*0001*07 jak dla mnie smochodowy inny - czterokołowiec jeżeli się mylę proszę o sprostowanie i wyjaśnienie Cytuj
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 g: 370 Wystarczy, że Dmc- 600 i już formalny problem z powodu przekroczenia ładowności,,, Dodano: 09-10-2014, 12:55 Moim zdaniem ta Unia się wcześniej rozpadnie, niż ujednolici ,,, Dodano: 09-10-2014, 12:57 a ja mam takiego : Dmc - masz też chyba ? Cytuj
michal_k Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 Wystarczy, że Dmc- 600 i już formalny problem z powodu przekroczenia ładowności,,, Może jest do przewozu rzeczy, a nawet jeśli nie to DMC można przecież ograniczyć. Cytuj
Stoned44 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 za godzinę będzie klient. Gdy dmc będzie <600 wtedy osobowy i koniec gadki ? Cytuj
michal_k Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 za godzinę będzie klient. Gdy dmc będzie <600 wtedy osobowy i koniec gadki ? To mógłby być czterokołowiec lekki gdyby masa własna była nie większa niż 350 kg. A jeśli faktycznie jest 370 kg to jest to czterokołowiec. Dla czterokołowca do przewozu osób dopuszczalna ładowność to 200 kg, czyli DMC powinno wynosić (masa własna + 200kg) - o ile oczywiście MMC jest większe. Cytuj
blakop Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 Michał - kupiłem auto o parametrach F1/F2 4500 kg. Ale ja mam tylko prawko B. Czy przy rejestracji ograniczysz mi administracyjnie DMC do 3500 kg - żeby PASOWAŁO do moich uprawnień? Cytuj
michal_k Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 Michał - kupiłem auto o parametrach F1/F2 4500 kg. Ale ja mam tylko prawko B. Czy przy rejestracji ograniczysz mi administracyjnie DMC do 3500 kg - żeby PASOWAŁO do moich uprawnień? To wskaż przepis ograniczający DMC dla tego pojazdu. A dla czterokołowców jest warunek techniczny - dopuszczalna ładowność - i tenże przepis stanowi limit DMC, przy czym DMC nie jest określone jednoznacznie liczbowo, ale zależy od masy własnej. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 tenże przepis stanowi limit DMC, przy czym DMC nie jest określone jednoznacznie liczbowo, To wcale nie jest tak proste, ani jednoznaczne, dopóki " Dmc ustala producent pojazdu ",,, Cytuj
Stoned44 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 No i jest lipa. Tabliczka jest identyczna jak w motorowerze. Żadnych mas. Cytuj
michal_k Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 dopóki " Dmc ustala producent pojazdu ",,, DMC ustalają warunki techniczne danego kraju, a producent określa MMC. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 a producent określa MMC. Tak, i F1 oraz F2 takiego pojazdu są zazwyczaj jednakowe, czyli dla nas zbyt wysokie. Co w takim przypadku, zmiany konstrukcyjne ? Cytuj
luket Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 Kolejny temat do zamknięcia. Po co te kombinacje? Jak spełnia war. dla lekkiego czy ciężkiego to nie ma problemu, a jak nie to nie. Osobówka i już. Cytuj
michal_k Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 Tak, i F1 oraz F2 takiego pojazdu są zazwyczaj jednakowe, czyli dla nas zbyt wysokie. F2 obniżamy zgodnie z warunkami, czyli jako suma masy własnej i dopuszczalnej ładowności. [ Dodano: 09-10-2014, 15:07 ] Analogicznie będzie z pojazdem dwuosiowym o MMC 19000 kg. DMC określa się na 18000 kg i po sprawie. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 F2 obniżamy zgodnie z warunkami Tak, tylko ile WK myśli podobnie, by to łyknąć ? Cytuj
Stoned44 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 tylko, że MMc i DMC jest wielką niewiadomą. Na dokumentach nie ma i na tabliczce nie ma. Co waga ? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 Co waga ? Waga to masa własna, G ponoć masz, więc ? Cytuj
Stoned44 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 tak G - 370 kg . To co F1/F2 mam wyliczyć. F1/F2 = G + 200 ---> 570 i co ? pojazd samochodowy inny czterokołowiec ? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 F1/F2 = G + 200 ---> 570 To jest tylko teoria michała, niczym nie potwierdzona, zapytaj właściwego do rejestracji WK, gdyż możesz usłyszeć, że tylko samochód osobowy, lub samochodowy inny, podrodzaj inny ze względu na ładowność ,,, [ Dodano: 09-10-2014, 16:00 ] Nie zapominaj, że MMC producent ustalił na pewno, a jej brak na TZ u Ciebie wynika tylko z tego, iż pojazd ten chodził w innym kraju jako L2e,,, Cytuj
Stoned44 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 a może macie jakieś rozsądne dane gdzie można znaleźć to DMC bo w moich katalogach tego nie ma MICROCAR typ 40 data 1-ej rejestracji 2005-08-31 VH840BBL00020427 e13*92/61*0001*07 Cytuj
biker100 Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 http://microcar-warszawa.pl/page3.php Cytuj
michal_k Napisano 9 Październik 2014 Napisano 9 Październik 2014 To jest tylko teoria michała, niczym nie potwierdzona, Potwierdzona przepisem - rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych. Ale niestety: ile WK myśli podobnie, by to łyknąć ? Może być problem. Dlatego zawczasu opisałbym w uwagach skąd wynika ograniczenie DMC. tak G - 370 kg . W rzeczywistości czy w dokumentach? Może to masa z kierowcą? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.