Skocz do zawartości
Sebi36

Następny Microcar

Rekomendowane odpowiedzi

Sebi36

Rok prod-2013, poj.480 diesel,G-430,G1349,F1-640,F2640,moc-4kw

nr.homo.e13*2002/24*0540*02

Może ktoś pomoże odczytać więcej z homo

Pomożecie. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
e13*2002/24*0540*02

 

nie ma go w katalogu its-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

a ja mam takiego :

g: 370

max V - 45km/h

moc - 4 kw

miejsca siedzące - 2

pojemność - 505 cm2 diesel

e13*92/61/*0001*07

jak dla mnie smochodowy inny - czterokołowiec

jeżeli się mylę proszę o sprostowanie i wyjaśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
g: 370

Wystarczy, że Dmc- 600 i już formalny problem z powodu przekroczenia ładowności,,,

 

 

Dodano: 09-10-2014, 12:55

 

Moim zdaniem ta Unia się wcześniej rozpadnie, niż ujednolici ,,,

 

Dodano: 09-10-2014, 12:57

a ja mam takiego :

Dmc - masz też chyba ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Wystarczy, że Dmc- 600 i już formalny problem z powodu przekroczenia ładowności,,,

 

Może jest do przewozu rzeczy, a nawet jeśli nie to DMC można przecież ograniczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

za godzinę będzie klient. Gdy dmc będzie <600 wtedy osobowy i koniec gadki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
za godzinę będzie klient. Gdy dmc będzie <600 wtedy osobowy i koniec gadki ?

 

To mógłby być czterokołowiec lekki gdyby masa własna była nie większa niż 350 kg. A jeśli faktycznie jest 370 kg to jest to czterokołowiec. Dla czterokołowca do przewozu osób dopuszczalna ładowność to 200 kg, czyli DMC powinno wynosić (masa własna + 200kg) - o ile oczywiście MMC jest większe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

Rozumie. Dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Michał - kupiłem auto o parametrach F1/F2 4500 kg. Ale ja mam tylko prawko B. Czy przy rejestracji ograniczysz mi administracyjnie DMC do 3500 kg - żeby PASOWAŁO do moich uprawnień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Michał - kupiłem auto o parametrach F1/F2 4500 kg. Ale ja mam tylko prawko B. Czy przy rejestracji ograniczysz mi administracyjnie DMC do 3500 kg - żeby PASOWAŁO do moich uprawnień?

 

To wskaż przepis ograniczający DMC dla tego pojazdu. A dla czterokołowców jest warunek techniczny - dopuszczalna ładowność - i tenże przepis stanowi limit DMC, przy czym DMC nie jest określone jednoznacznie liczbowo, ale zależy od masy własnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
tenże przepis stanowi limit DMC, przy czym DMC nie jest określone jednoznacznie liczbowo,

To wcale nie jest tak proste, ani jednoznaczne, dopóki " Dmc ustala producent pojazdu ",,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

No i jest lipa. Tabliczka jest identyczna jak w motorowerze. Żadnych mas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
dopóki " Dmc ustala producent pojazdu ",,,

 

DMC ustalają warunki techniczne danego kraju, a producent określa MMC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
a producent określa MMC.

Tak, i F1 oraz F2 takiego pojazdu są zazwyczaj jednakowe, czyli dla nas zbyt wysokie. Co w takim przypadku, zmiany konstrukcyjne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
luket

Kolejny temat do zamknięcia. Po co te kombinacje? Jak spełnia war. dla lekkiego czy ciężkiego to nie ma problemu, a jak nie to nie. Osobówka i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Tak, i F1 oraz F2 takiego pojazdu są zazwyczaj jednakowe, czyli dla nas zbyt wysokie.

 

F2 obniżamy zgodnie z warunkami, czyli jako suma masy własnej i dopuszczalnej ładowności.

 

[ Dodano: 09-10-2014, 15:07 ]

Analogicznie będzie z pojazdem dwuosiowym o MMC 19000 kg. DMC określa się na 18000 kg i po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
F2 obniżamy zgodnie z warunkami

Tak, tylko ile WK myśli podobnie, by to łyknąć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

tylko, że MMc i DMC jest wielką niewiadomą. Na dokumentach nie ma i na tabliczce nie ma. Co waga ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Co waga ?

Waga to masa własna, G ponoć masz, więc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

tak G - 370 kg . To co F1/F2 mam wyliczyć.

F1/F2 = G + 200 ---> 570 i co ? pojazd samochodowy inny czterokołowiec ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
F1/F2 = G + 200 ---> 570

To jest tylko teoria michała, niczym nie potwierdzona, zapytaj właściwego do rejestracji WK, gdyż możesz usłyszeć, że tylko samochód osobowy, lub samochodowy inny, podrodzaj inny ze względu na ładowność ,,,

 

[ Dodano: 09-10-2014, 16:00 ]

Nie zapominaj, że MMC producent ustalił na pewno, a jej brak na TZ u Ciebie wynika tylko z tego, iż pojazd ten chodził w innym kraju jako L2e,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoned44

a może macie jakieś rozsądne dane gdzie można znaleźć to DMC bo w moich katalogach tego nie ma

MICROCAR typ 40 data 1-ej rejestracji 2005-08-31

VH840BBL00020427

e13*92/61*0001*07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Najpierw daj poprawny vin,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
To jest tylko teoria michała, niczym nie potwierdzona,

 

Potwierdzona przepisem - rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych.

 

Ale niestety:

 

ile WK myśli podobnie, by to łyknąć ?

 

Może być problem. Dlatego zawczasu opisałbym w uwagach skąd wynika ograniczenie DMC.

 

tak G - 370 kg .

 

W rzeczywistości czy w dokumentach? Może to masa z kierowcą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.