-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1wojteczek
5 -
2Rafi90
2 -
3cezary
2 -
4Dawid_J
1 -
5GABIUSZ
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez danielg539 · Napisano
I to ubezpieczycielowi wystarczyło, a i jeszcze faktura bo zwrot kasy za badanie pewnie się należy w ramach rozliczonej szkody. Tak to już jest jak badania robi się dla księgowej czy ubezpieczyciela - papier ma być a co na nim jest to sprawa drugorzędna... -
Przez Paprock · Napisano
Nie bardzo wiem o co dokładnie chodzi, ale... 6) w rubryce przy kodzie F.1 – wpisuje się maksymalną masę całkowitą pojazdu, będącą największą technicznie dopuszczalną masą całkowitą pojazdu, wynikającą z jego konstrukcji i wykonania, określoną przez producenta, wyrażoną w kg; nie dotyczy motocykli i motorowerów; Natomiast to, że czegoś nie ma na tabliczce nie oznacza jeszcze, że te parametry nie istnieją, bo jakiś cudem trafiają w rubryki dowodu takie dane jak pojemność, moc, paliwo, masy przyczep, ilość miejsc do siedzenia..., a choćby oko wykol, to i tak z tabliczki tego nie wyczyta. -
Przez DarekD · Napisano
Witam Sytuacja dotyczy określenia F.1 dla motocykla. WK "prosi" o podanie F.1 dla motocykla Simson Typ 425S (data prod. 1959r.), gdzie na TZ jest info o G -156 kg i F.2 320 kg. Natomiast Warunki Techniczne mówią : 4) maksymalna masa całkowita pojazdu, a w przypadku motocykli i motorowerów zamiast maksymalnej masy całkowi- tej homologowany poziom hałasu zewnętrznego na postoju w dB (A) przy prędkości obrotowej wyrażonej w obr/min; Mieliście Państwo do czynienia z takim faktem ? Dziękuje za info. -
Przez cezary · Napisano
No jawny cygan jesteś , przecież gdy To będzie git. -
Przez Paprock · Napisano
A ja obu informuję, że nie mam w tym żadnego interesu, aby jednemu pomóc sprzedać, a drugiemu kupić. No chyba że się odpalą i położą po pięć stów od głowy. Jakoś chętnych brak, za to święty spokój mam - bezcenny!
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 514
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
DarekD
Rejestracja -