-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1Solaris
3 -
2Jacdiag
2 -
3aboz
2 -
4yogi1984
2 -
5danielg539
2
-
-
Aktualne posty
-
Przez dominik_z · Napisano
@Mecher Ty szukasz kwadratowych jaj czy czego? co wnosi do tego wątku podany przez Ciebi przykład z ilością miejsc zawartych w DR? Nie wiem, może ominęła mnie jakaś zmiana przepisów i na TZ producent podaje S.1 ? Zadałem proste pytanie. Jakie parametry techniczne na TZ przestają być zgodne ze stanem faktycznym w przypadku zmiany rodzaju pojazdu z ciężarowego na osobowy? -
Przez michal_k · Napisano
I tu jest problem - bo dwie osie zapewne nie wystarczą żeby "pokryć" MMC wynoszące 26500 kg. Dlatego MMC powinno się zmienić - a literalnie określa je producent. -
Przez duchu · Napisano
Ja również 8 lat biły dwie stacje - a ostatecznie to wyszło że ja jestem ten czepialski... -
Przez wojteczek · Napisano
Jakie niezgodności w masach bo nie rozumiem? F.1-26500, F.2-18000. TZ będzie miała nacisk na 3 oś ale fizycznie i w DR bedzie 2. Po zmianach konstr np wymiana silnika na inną pojemność zmieniacie również model jeżeli w modelu jest zakodowany silnik? To i Vin jest nieaktualny bo producent często tam zakodował pewne dane. Czy może chodzi o to że ma podane w dwóch słupkach dopuszczalna i maksymalną? -
Przez Mecher · Napisano
To niezgodność ilosci miejsc nie przeszkadza, tak jak rodzaj pojazdu, ale już masy tak. To jak przyjedzie pojazd z siedmioma miejscami a w DR 5, to problemu też nie będzie ?
-
-
Najbliższe urodziny
- MIREK_LPG_BRC
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 648
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
KrissZg
Rejestracja -