-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1wojteczek
2 -
2Krzysztofk
2 -
3michal_k
2 -
4nesiasps
1 -
5smaug
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez qqlak · Napisano
No właśnie nie do końca zrozumiałem pytanie i myślałem ze tu chodzi o wsh a trzeba było napisac jakie podzespoły ulegają sprawdzeniu. czy jak bym to napisał z tabeli z załacznika 1 to bym miał poprawnie ? -
Przez bartoszjack · Napisano
Samochód z Francji, czyli temat nie do przeskoczenia. Bardzo dziękuję za wypowiedź. Trzeba odpuścić zakup. -
Przez cezary · Napisano
Gdyby kogoś interesowało to Historia Pojazdu w Patronacie (BDE) pod win7 już działa, trzeba wykonać poszczególne kroki zalogować się najlepiej przez mObywatela i jest ok. -
Przez Rafi90 · Napisano
Druga homologacja unieważnia pierwszą, to że zostają pierwszoetapowe TZ na samochodach niewiele znaczy. Jesli producent II etapu potwierdzi że może ciągnąć 3000 kg to jak najbardziej można O1 zmienić. -
Przez Boguslaw · Napisano
A co byś sprawdzał podczas badania technicznego tego pojazdu, tylko siłę hamowania czy może coś więcej?
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 786
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
bartoszjack
Rejestracja -