-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1rurek777
2 -
2Rafi90
2 -
3Matheo13106
1 -
4Wojtek_L
1 -
5cezary
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez Paprock · Napisano
To nie WK czynią zamieszanie, tylko przepis zawarty powyżej w punkcie czwartym, który wyjaśnia całe zagmatwanie. -
Przez Mecher · Napisano
I dlatego WK wysyła na stację, celem "klepnięcia" pieczątki. Ale jak sam WK da już typowo ciała, bo zapomniał np. skrócić terminu na rok, w nowym pojeździe z instalacją gazową, to nie przeszkadza im przekreślenie tej daty i dopisanie nowej w pierwszym okienku. tak jak nie wpisują przy zamówieniu daty wydania DR klientowi -
Przez danielg539 · Napisano
Cały problem generują WK, które zawsze w zamówieniu nowego DR wpisują TNBT a można zamówić DR bez wpisania terminu jak to ma miejsce np.: w przypadku przyczepy lekkiej. Wpisywanie terminu z okresem 1 czy 2 tygodniowym jest bez sensu, bo w momencie wydanie DR termin ten już z upłynie. -
Przez danielg539 · Napisano
Powstaje pytani czy hydrauliczny układ hamulcowy może zapewnić zatrzymanie pojazdu po zerwaniu połączenia? Mi znane układy tego nie zapewniają, bo hamowania następuje po podaniu ciśnienia do układu. Ciekawe co było intencja ustawodawcy podczas konstrukcji tego przepisu, który został mieniony (dodano do niego możliwość stosowania hamulców hydraulicznych) a jednocześnie nie zmieniono zapisu z punktu 2b? Jak dla mnie to w przypadku hamulców hydraulicznych pojazd powinien mieć dodatkowe połącznie w postaci liny lub łańcucha ale o tym ustawodawca zapomniał. -
Przez danielg539 · Napisano
Mowa w niej o wymaganiach stawianym pojazdom a nie o przepisach ruchu obowiązującym w danym kraju... @dominik_z musisz zrozumieć czym sa warunki techniczne a czym krajowe przepisy ruchu drogowego!
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 510
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
Beabea
Rejestracja -