max72 Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Czy możesz ją pobrać, bo ja nie Tak, mogę. Masz opłacony nadzór autorski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 "doskonalenie procesu", Kaizen, cykl Deminga itp. Proszę Cię, kto ma dziś na to czas ? Poza tym, mogłoby się coś jeszcze nie daj Boże udać naprawić , a po co ??? [ Dodano: 16-12-2014, 13:06 ] Masz opłacony nadzór autorski? Nadzór tak, nie myląc z patronatem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 cykl Deminga nie można w tym konkretnym przypadku jak i w ogóle pracach ustawodawcy mówić o wspomnianym "kole", "procesie" ponieważ są to działania, zwykle ad hoc i brakuje w nich jednego bardzo ważnego elementu, a mianowicie "opracowania planu realizacji procesu" co w konsekwencji skutkuje brakiem realizacji nastopnych punktów, elementów procesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 "Projekt przewiduje zmianę § 2 poprzez dodanie ust. 2a, w którym zakres okresowego badania techniczneg o , o którym mowa w art. 81 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym w odniesieniu do pojazdów z kierownicą po prawej stronie, o których mowa w art. 81 ust. 4 tej ustawy, został ograniczony do sprawdzenia pojazdu w zakresie identyfik acji i ww. dostosowania technicznego. W pozostałych przypadkach przeprowadzane będzie okresowe badanie techniczne pojazdu z kierownicą po prawej stronie w pełnym zakresie" I tutaj nasuwają mi się pytania: 1.Czy w tym przypadku diagnosta określa termin badania? Jest to okresowe badanie techniczne . 2.Jeśli określa,to według mnie ja osobiście bałbym się nie sprawdzić stanu technicznego pojazdu. 3.Jeśli nie-to będzie znowu jakiś "dziwoląg-okresowe badanie techniczne bez określania następnego terminu badania" 4.I cena za to badanie? Normalnie jak za całe OBT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 No właśnie , cena, zakres obowiązków coraz większy a cena ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Jeszcze jeden pomysł mi się nasunął.Skoro jeszcze trwają konsultacje może dobrze by było dokonać zmiany w tabelce odnośnie usterek: d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu. e) Brak tabliczki znamionowej albo jest nieczytelna lub dane na niej zawarte są niezgodne ze stanem faktycznym. z UI na UD Brak tabliczki znamionowej lub nieczytelna -można zostawić UI Jakie jest Wasze zdanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Jestem na tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu. z UI na UD Bardzo dobry pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 niezgodne ze stanem faktycznym. Tylko co to jest stan faktyczny? Czy zapis w dowodzie rejestracyjnym, czy dane na tabliczce powinny być wiążące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 A ja tylko przypomnę, odtrąbię sukces. Z zaświadczenia znika art. 66 !!!! d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu.UD - owszeme) Brak tabliczki znamionowej albo jest nieczytelna lub dane na niej zawarte są niezgodne ze stanem faktycznym.Zostawiłbym UI' date=' bo ten zapis dotyczy niezgodności TZ z homo, o ile na SKP uda się te dane ustalić i porównać. Tu wchodzi sprawa mas i nacisków, więc byłbym ostrożny.Tylko co to jest stan faktyczny?Np. homologacja, ale jak wiemy mało kto ma do nich dostęp w warunkach SKP, o porównaniu TZ z homo nie wspominając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Troszkę się kłóci oczywistość omyłek z nieistotnością usterek! - Jakaś górna granica, czy bezgranicznie mylić się można będzie co do danych? - A inne dane techniczne (te spoza tabliczki)? - Jaki sens sprawdzania i korygowania? - Kto to i po co pisał będzie? - A kto do WK wyjaśniać pojedzie? Przecież z góry wiadomo, że większość klientów zasadności prostowania Usterek Drobnych nie znajdzie na dodatek za własne pieniądze przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Przecież z góry wiadomo, że większość klientów zasadności prostowania Usterek Drobnych nie znajdzie na dodatek za własne pieniądze przecież. I oto po trosze chodzi, zwłaszcza że niezgodności te powstawały z różnych przyczyn w pojazdach dawniej sprowadzanych. Będziemy nalegać zostawiając UI, to zniknie TZ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Czyli niezgodności powstałe z różnych przyczyn traktujemy jako drobne, a pozostałe jako istotne. Świetnie! A co to są "różne przyczyny" to chyba trza w rozporządzeniu objaśnienie z gwiazdką dodać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 w pojazdach dawniej sprowadzanych. po pseudo badaniach pojazdów sprowadzonych, gdzie na BT tylko zagraniczny DR diagnosta widzi. Dopiero gdy pojazd trafia do diagnosty wraz z dowodem (chociaż tam 3 pieczęcie) wychodzą hocki klocki ... Niezgodność danych - UI oraz wyciągnięcie konsekwencji do diagnosty ustalającego nieprawidłowe dane. Inaczej możemy sobie ... ehhhhhhhhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Od roku prostujemy i uzupełniamy dane w DR (wbrew przepisom) nie stosując UI, jak widać można. Ty, zagorzały zwolennik PC oraz tablic tymczasowych dla zatrzymanych DR doczekałeś się w końcu projektu zmian, na niekorzyść,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 biker100, a co powiesz na niezgodności wynikające z błędów na linii TZ - homologacja. A tych póki co nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Czyli niezgodności powstałe z różnych przyczyn traktujemy jako drobne, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 błędów na linii TZ - homologacja. A tych póki co nie brakuje. występują to fakt, ostatnio Fordy Transity z GDDKiA chyba z 10 szt. TZ niezgodne z homo... aboz tę kwestię po wyjaśnieniu różnic niech wyjaśniają właściciel pojazdu i dealer od, którego pojazd kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Proszę nie stwarzać pretetstu do traktowania oczywistych omyłek jako czegoś mało istotnego, niewiele znaczącego, blahego. W konsekwencji pociągnie to za sobą kolejne niepisane przyzwolenie na swobodne traktowanie całej reszty danych od miejsc siedzących począwszy na numerach rejestracyjnych kończywszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 aboz tę kwestię po wyjaśnieniu różnic niech wyjaśniają właściciel pojazdu i dealer od, którego pojazd kupił. Tyle tylko, że pojazd sprawny, ale jednak unieruchomiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Tyle tylko, że pojazd sprawny, ale jednak unieruchomiony. winny ustawodawca? dealer? właściciel? diagnosta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 niezgodne ze stanem faktycznym. Tylko co to jest stan faktyczny? Czy zapis w dowodzie rejestracyjnym, czy dane na tabliczce powinny być wiążące? Według mnie to co jest na SKP czyli pojazd i jego oznakowanie (TZ).My sprawdzamy pojazd a nie dokumenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 My sprawdzamy pojazd a nie dokumenty. Grześ sam niedawno wrzucuiłeś wyrok sądu z Łodzi za rozbieżności w DR a stanem faktycznym jeżeli dobrze pamiętam - laweta, liczba osi - Niezgodność nie zauważył diagnosta ale ITD. Sami widzicie jak sądy i inne instytucje podchodzą do takich rzeczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Tyle tylko, że pojazd sprawny, ale jednak unieruchomiony. - O! Tu by trza było podrążyć. Coś w stylu, że oczywiste omyłki wynikające z porządku ruchu na przykład, lecz niezagrażające jego bezpieczeństwu traktuje się jako Usterki Drobne, a na posiadaczu pojazdu spoczywa obowiązek ich wyjaśnienia w terminie 30 dni od daty badania.Jakoś tak i to jest tylko przykład. No można pokusić się jeszcze, że dopiski i korekty danych w adnotacjach urzędowych dowodu rejestacyjnego mogą być oficjalnie dopuszczone. [ Dodano: 17-12-2014, 10:09 ] My sprawdzamy pojazd a nie dokumenty. - Ale jak cos podpada, to można dokumentów wymagać. Podobnie jak do ustalania nieznanych danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Nie wiem czy zostałem dobrze zrozumiany przez wszystkich.Jestem jak najbardziej za prostowaniem niezgodności w DR.I chodzi mi o mozliwość ich prostowania.Obecnie dając wynik N nie zawsze jest to takie proste.(nie raz pracownik poprawi,a nie raz trafia na "dziennik" i jest uruchamiana cała procedura wyjaśniania). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.