blakop Napisano 26 Luty 2017 Share Napisano 26 Luty 2017 być może Być może. A być może nie A poza tym każdy z producentów może mieć różne wymagania co do tego ile tej ramy i w jakich miejscach musi jej być dostępnej do poprawnego montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 26 Luty 2017 Share Napisano 26 Luty 2017 $$$ też ma czasen na to wpływ temat przerabiany 10 lat temu Informuję,że świadectwo homologacji PL*0357*00 z dnia 18.09.2000 nie przewiduje możliwości holowania przyczep. Potwierdzamy jednocześnie, że wcześniejsze wersje samochodu Fiat UNO zgodnie z obowiązującymi Świadectwami Homologacji w okresie ich produkcji miały możliwość ciągnięcia przyczepy. Niestety z dniem 31.12.2000 roku przestały obowiązywać wcześniej obowiązujące Świadectwa Homologacji. W celu umożliwienia dalszej sprzedaży Fiata UNO należało ponownie poddać samochód weryfikacji na zgodność z obowiązującymi dla nowych homologacji przepisami. Aby ewentualnie dopuścić holowanie przyczep układ hamulcowy pojazdu musiałby spełnić wymagania wg aktualnych przepisów, co wymagałoby wprowadzenia istotnych zmian. Z uwagi na ograniczony okres przewidywanej produkcji Fiata UNO służby techniczne producenta pojazdu (Fiat Auto S.p.A. w Turynie) nie podjęły decyzji o modernizacji układu. W efekcie czego przywołane na wstępie świadectwo PL*0357*00 nie dopuszcza możliwości holowania przyczep. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=32465#32465 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 26 Luty 2017 Share Napisano 26 Luty 2017 $$$ też ma czasen na to wpływ Nie wiem skąd ten wniosek. Podajesz przykład kompletnie nie mający nic wspólnego z opisanym tutaj. Piszesz o tym, że z uwagi na planowany koniec produkcji modelu fiatowi nie opłacało się homologować pewnych podzespołów w UNO, dlatego woleli zrezygnować z pewnej jego funkcjonalności (możliwość ciągnięcia przyczepy) - bo było to już bez znaczenia de facto. Tuta rozmawiamy o tym, czy w wyniku zmian konstrukcyjnych wprowadzonych w pojeździe, montaż haka jest jeszcze w ogóle technicznie możliwy. Homologacja nie ma tu nic do rzeczy, bo nawet jeśli pojazd takową w zakresie możliwości posiada (a który pojazd użytkowy takowej nie ma?), to pewne zmiany w konstrukcji ramyczy samej zabudowy mogą wykluczać możliwość jego montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 27 Luty 2017 Share Napisano 27 Luty 2017 to pewne zmiany w konstrukcji ramyczy samej zabudowy mogą wykluczać możliwość jego montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Luty 2017 Share Napisano 27 Luty 2017 Co nie zmienia faktu, że w warunkach SKP w kontekście różnych rozwiązań konstrukcyjnych jest to trudne do właściwej oceny Przyznaję jednak, że jeśli montaż w widoczny sposób odbiega od instrukcji danego urządzenia dostarczonej przez producenta haka to podstawa do N jest. Gorzej gdy każdą taką konstrukcję próbujemy podciągnąć wyłącznie pod jedyny znany nam sposób montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.