Demart Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 U mnie wyskakuje jak u Max72. Jak dam zaloguj wyskakuje jak poniżej i nie wiem co wpisać bo nic nie działa. Czy u Was dane stacji wyskakują po zalogowaniu? Czy może automatycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 U mnie niestety tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 a robisz dokładnie tak : i wychodzi takie jak niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 Ponawiam powyższą prośbę. Czy u Was automatycznie wyskakuje że jesteście zalogowani? Czy może wpisujecie adres e-mail i hasło? Jak tak to skąd je macie? Czy jest to może e-mail, który był podany do przysłania VPN-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 Wyskakuje automatycznie po wpisaniu Pinu do karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 Wyskakuje automatycznie Dzięki. Czy to oznacza że ja i Max72 mamy coś nie tak? Może ktoś się orientuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 Demart Zadzwoń pod numer 225568495 może tam pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaandee Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 pobierz teamviewer i zadzwoń co helpdesku z cepiku, zrobią za Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 a robisz dokładnie tak : https://hello.skp.cepik/ wpisuję pin karty, wyskakuje info o certyfikacie i klapa jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 pobierz teamviewer i zadzwoń co helpdesku Ok. Dzięki. Dzwoniłem do helpdesku i mogę powiedzieć że wszystko jest w porządku. Połączyli się ze mną i sprawdzili. Wszystko zależy jak zostało skonfigurowane połączenie wcześniej. Więc jak komuś wyskakuje połączenie tak jak mi powyżej to też jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 Więc jak komuś wyskakuje połączenie tak jak mi powyżej to też jest OK. Czyli nie ma co im gitary zawracać . Też mam to samo "Dane będą dostępne po zalogowaniu " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 16 Wrzesień 2017 Share Napisano 16 Wrzesień 2017 Więc jak komuś wyskakuje połączenie tak jak mi powyżej to też jest OK. Czyli nie ma co im gitary zawracać . " Dokładnie. Tak powiedział gość z obsługi helpdesk. Także możesz spać spokojnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 Gdyby u kogoś wystąpił podobny problem jak u mnie, pozostaje tylko kontakt 42 253 54 54 / 42 253 54 99 wew. 1, wew. 1 W skrócie rozchodzi się o dostęp do certyfikatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 Dzięki. Czy to oznacza że ja i Max72 mamy coś nie tak? Może ktoś się orientuje. Właśnie jestem po połączeniu zdalnym z helpdeskiem, prawidłowe połączenie powinno być z nr SKP, ściągnęli dane z certyfikatu i wysłali wniosek, jak będzie zrealizowany to się odezwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 Dzięki. Czy to oznacza że ja i Max72 mamy coś nie tak? Może ktoś się orientuje. Właśnie jestem po połączeniu zdalnym z helpdeskiem, prawidłowe połączenie powinno być z nr SKP Kolego ze mną też się łączyli i stwierdzili że też jest w porządku pomimo że nie ma nr. SKP. Stwierdzili że łączyć się można na dwa sposoby i u mnie jest to właśnie skonfigurowane tym drugim sposobem i przez to nie ma nr. stacji. Myślę że gość wiedział co robi. Wszystko wyglądało bardzo profesjonalnie z jego strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 To jest mail który dostałem "Informujemy, że otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie o treści: CEP2 - konfiguracja stacji dla CEPiK 2.0 Wynik testów zwraca nieprawidłową zawartość ( poniżej zrzut ekranu )" zrzut to jest scrn który wklejałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 Kolego czyli jak dobrze rozumiem wysłałeś im screen ekranu tego co wrzuciłeś wcześniej i tak Ci odpisali? I co Ci kazali dalej z tym robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 Kolego czyli jak dobrze rozumiem wysłałeś im screen Nie, połączyli się w innej sprawie, a sprawa konfiguracji wyszła w trakcie, zadałem pytanie jak powinno wyglądać moje logowanie bo widziałem zrzuty z nr SKP i bez tego numeru, zalogowałem się, konsultant zrobił sobie scrn, pobrał dane z certyfikatu(nip, regon, nazwę itd.), dane kontaktowe do mnie i kazał czekać na kontakt O ile dobrze zrozumiałem to jeszcze wystąpił w moim imieniu(tzn. szefa ) z "jakimś" wnioskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 Nie, połączyli się w innej sprawie, a sprawa konfiguracji wyszła w trakcie To ja już nie wiem. Do mnie się łączyli sprawdzali i stwierdzili że jest OK. Dla pewności opisałem im jeszcze całą sytuację w e-mailu ze screenem i poprosiłem o kolejną weryfikację. Zobaczę co odpiszą i dam znać. A co zrobili w Twojej sprawie? ps. teraz u mnie nie da się w ogóle wykonać testu. A jak u was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 łączę się bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 A jak u was? łączenie bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 U mnie nie nie łączy się z testem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 Teraz zaczęło łączyć więc chyba chwilowo musieli wyłączyć, ale test w dalszym ciągu wychodzi bez logowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 A co zrobili w Twojej sprawie? Tak jak napisałem, sprawa wyszła wczoraj i oczekuję na telefon. A co wyjdzie to się okaże. Natomiast należy wziąć pod uwagę że z helpdesku tez spływają sprzeczne informacje, występują z wnioskiem o dodatkowy certyfikat zadzwoniłem do pomocy i dostałem informację żeby wypełnić wniosek z zakładki CEPIK2.0, po jakimś czasie zadzwoniłem ponownie żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest wniosek i tym razem dowiedziałem się że wypełniłem nie ten co potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARTUR2214 Napisano 22 Wrzesień 2017 Share Napisano 22 Wrzesień 2017 u mnie test poprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.