Skocz do zawartości

CEPIK 2.0


Paprock

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie wyskakuje jak u Max72. Jak dam zaloguj wyskakuje jak poniżej i nie wiem co wpisać bo nic nie działa. Czy u Was dane stacji wyskakują po zalogowaniu? Czy może automatycznie?

Przechwytywanie.thumb.PNG.fd6d8d39325db507e4fd7ea354e00e66.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam powyższą prośbę.

Czy u Was automatycznie wyskakuje że jesteście zalogowani? Czy może wpisujecie adres e-mail i hasło? Jak tak to skąd je macie? Czy jest to może e-mail, który był podany do przysłania VPN-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobierz teamviewer i zadzwoń co helpdesku

 

Ok. Dzięki. Dzwoniłem do helpdesku i mogę powiedzieć że wszystko jest w porządku. Połączyli się ze mną i sprawdzili. Wszystko zależy jak zostało skonfigurowane połączenie wcześniej. Więc jak komuś wyskakuje połączenie tak jak mi powyżej to też jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jak komuś wyskakuje połączenie tak jak mi powyżej to też jest OK.

Czyli nie ma co im gitary zawracać . Też mam to samo "Dane będą dostępne po zalogowaniu "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jak komuś wyskakuje połączenie tak jak mi powyżej to też jest OK.

Czyli nie ma co im gitary zawracać . "

 

Dokładnie. Tak powiedział gość z obsługi helpdesk. Także możesz spać spokojnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby u kogoś wystąpił podobny problem jak u mnie, pozostaje tylko kontakt

42 253 54 54 / 42 253 54 99 wew. 1, wew. 1

W skrócie rozchodzi się o dostęp do certyfikatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Czy to oznacza że ja i Max72 mamy coś nie tak? Może ktoś się orientuje.

Właśnie jestem po połączeniu zdalnym z helpdeskiem, prawidłowe połączenie powinno być z nr SKP, ściągnęli dane z certyfikatu i wysłali wniosek, jak będzie zrealizowany to się odezwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Czy to oznacza że ja i Max72 mamy coś nie tak? Może ktoś się orientuje.

Właśnie jestem po połączeniu zdalnym z helpdeskiem, prawidłowe połączenie powinno być z nr SKP

 

Kolego ze mną też się łączyli i stwierdzili że też jest w porządku pomimo że nie ma nr. SKP. Stwierdzili że łączyć się można na dwa sposoby i u mnie jest to właśnie skonfigurowane tym drugim sposobem i przez to nie ma nr. stacji. Myślę że gość wiedział co robi. Wszystko wyglądało bardzo profesjonalnie z jego strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mail który dostałem

"Informujemy, że otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie o treści:

 

CEP2 - konfiguracja stacji dla CEPiK 2.0

 

 

 

Wynik testów zwraca nieprawidłową zawartość ( poniżej zrzut ekranu )"

 

zrzut to jest scrn który wklejałem wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czyli jak dobrze rozumiem wysłałeś im screen

Nie, połączyli się w innej sprawie, a sprawa konfiguracji wyszła w trakcie, zadałem pytanie jak powinno wyglądać moje logowanie bo widziałem zrzuty z nr SKP i bez tego numeru, zalogowałem się, konsultant zrobił sobie scrn, pobrał dane z certyfikatu(nip, regon, nazwę itd.), dane kontaktowe do mnie i kazał czekać na kontakt

O ile dobrze zrozumiałem to jeszcze wystąpił w moim imieniu(tzn. szefa :) ) z "jakimś" wnioskiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, połączyli się w innej sprawie, a sprawa konfiguracji wyszła w trakcie

 

To ja już nie wiem. Do mnie się łączyli sprawdzali i stwierdzili że jest OK. Dla pewności opisałem im jeszcze całą sytuację w e-mailu ze screenem i poprosiłem o kolejną weryfikację. Zobaczę co odpiszą i dam znać. A co zrobili w Twojej sprawie?

 

ps. teraz u mnie nie da się w ogóle wykonać testu. A jak u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobili w Twojej sprawie?

Tak jak napisałem, sprawa wyszła wczoraj i oczekuję na telefon.

A co wyjdzie to się okaże.

Natomiast należy wziąć pod uwagę że z helpdesku tez spływają sprzeczne informacje, występują z wnioskiem o dodatkowy certyfikat zadzwoniłem do pomocy i dostałem informację żeby wypełnić wniosek z zakładki CEPIK2.0, po jakimś czasie zadzwoniłem ponownie żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest wniosek i tym razem dowiedziałem się że wypełniłem nie ten co potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.