Skocz do zawartości

kontenerówka członowa 5-cio osiowa pierwsza rej w kraju


Robert66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów.Mam problem z w/w naczepa dwuczłonowa marki D-TEC VCC-03i06.W Polsce rejestruje się takie pojazdy na dwa dowody.

Pierwsza ma dmc35 druga 27t ale połączone razem 62.naciski z tab,9t na oś.

o ile mi wiadomo 44dmc to jest tonaż jaki możne się poruszać bez spec.pozwolenia w tk kontenerów iso.Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podpowiedź jak to ugryźć.

Jeszcze jedna informacja w dowodach i tłumaczeniu jest informacja że eksploatacja rozdzielna nie jest możliwa,jak to rozumieć.Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Paprock

    16

  • Robert66

    12

  • blakop

    11

  • ketiw38

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

No gdzieś mi przeleciała wzmainka o podobnej przyczepie. ITD przechwyciło ją, moderator wkleił link/zdjęcie. Sam nie wiem. Nie koniecznie tyczyła tematu badania, rejestrowania. No ale coś było, albo pomroczność jasna wystąpiła. :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możne bezpośredni link
Nie można :nook

"Jast" po prostu się zapędził.......

Plik jest w części dla członków OSDS.

Jest wyjście jednak z sytuacji - możesz ty zamieścić zdjęcia swojego przypadku :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o podwójnych naczepach pod-kontenerowych. Bo nawet w Niemczech to norma. O krajach Beneluxu nie wspomnę.

 

Tam też każda jest rejestrowana osobno - tylko jedno ale - pierwszy człon jest naczepą - i ok. Ale drugi człon już nie jest naczepą, tylko rodzaje przyczepy...

@Robert66 - nacisk na oś 9ton jest ok, a przyczepy i naczepy nie mają ograniczonego DMC, więc odstępstwo nie wymagane.

To jak one się poruszają w zestawie Ciebie na SKP nie interesuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podpowiedź jak to ugryźć.

 

Zawsze można poczekać aż wejdą zmiany PORD - w projekcie jest to już ujęte :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu? Możesz coś tam zacytować, bo jakoś nie chce mi się brnąć przez te epopeje...

 

Raczej było to do przewidzenia, skoro po zachodzie jeździ to non stop bez ograniczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do blakop:Dz.U32 warunki techniczne dmc pojazdu przyczepa dwuosiowa 18t

trzyosiowa 24t

pojazdy członowe mające 5i6 osi40t

To ze takie pojazdy jeżdżą w starej uni i w rosji to wcale nie znaczy ze na tej podstawie mogą jeździć u nas.

2016-11-05-4838.thumb.jpg.a20c6389b94f4ea675f0de9b0850085b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu? Możesz coś tam zacytować, bo jakoś nie chce mi się brnąć przez te epopeje...

 

Na początku - zmiana art. 2 PORD - dodaje się punkty 50a) i 50b) - definicje modułu przyczepy i przyczepy modułowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ma trafić do mnie pierwszy.I coś próbuje się dowiedzieć ,ale jak widać żadnych konkretów. W końcu jeździ tego sporo i ktoś to bada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkrety mogą być jak zobaczysz DR

Jest istotne np czy zarejestrowano to jako naczepę czy przyczepę.

A o żółtym seicento nie che mi się dyskutować. Jest tutaj dużo ludzi którzy mają na to czas. Ja nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów .Morze ktoś pomoże odszyfrować dane z tabliczki znamionowej naczepy combitrailer.

Z góry przepraszam jeśli nie w tym temacie i dziękuję za pomoc.

2016-11-05-4833.thumb.jpg.88c8dc210fdfa260770a7100f12cd540.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółte Seicento to coś takiego:

"Witam. mam na stanowisku żółte seicento. Poproszę o rok produkcji. Dziękuję."

Czyli ani beee, ani meee, ani kukuryku. Ani marki, ani producenta, ani VINU. Ani nic z jakichkolwiek danych coby łatwiej było sprawę/problem sobie pojaśnić, wyobrazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

62 000 kg - MMC

0 : 17 000 kg - nacisk na siodło

1 - 5 : 9000 kg - maksymalny nacisk na poszczególną oś

T1 - T3 : maksymalny nacisk na poszczególną grupę osi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do tematu: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=266507#266507

Nie rozumiem twojej wypowiedzi:

W Polsce rejestruje się takie pojazdy na dwa dowody.

Pierwsza ma dmc35 druga 27t ale połączone razem 62.

Niestety nie wiem gdzie ma być drugi numer VIN i TZ

Jeżeli istnieją do tej naczepy dwa DR to ja gratuluję.

Jest to naczepa dwu członowa nic więcej.

 

Jedno z czym się można zgodzić to, zresztą zgodnie z tym co Adam1501 napisał:

naciski z tab,9t na oś.
Co nie znaczy, że takie są administracyjne :oops:

 

oraz w przypadku transportu kontenerów pod warunkiem, że ciągnik jest trzy osiowy:

o ile mi wiadomo 44dmc to jest tonaż jaki możne się poruszać bez spec.pozwolenia
- ale jest to problem przewoźnika, nie diagnosty.

 

A z tego co poniżej nic nie rozumiem - ponieważ według mojej wiedzy w tej sytuacji jest potrzebny drugi VIN, którego pewnie nie ma o drugiej TZ nie wspomnę

Jeszcze jedna informacja w dowodach i tłumaczeniu jest informacja że eksploatacja rozdzielna nie jest możliwa,jak to rozumieć.

Na koniec należy napisać jedno

pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można było.Ale liczyłem na świeżą krew.

 

Przy okazji naruszając regulamin. Następnym razem usunę temat i będziesz musiał liczyć na siebie... Na razie scaliłem tematy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.