Robert66 Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Witam szanownych kolegów.Mam problem z w/w naczepa dwuczłonowa marki D-TEC VCC-03i06.W Polsce rejestruje się takie pojazdy na dwa dowody. Pierwsza ma dmc35 druga 27t ale połączone razem 62.naciski z tab,9t na oś. o ile mi wiadomo 44dmc to jest tonaż jaki możne się poruszać bez spec.pozwolenia w tk kontenerów iso.Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podpowiedź jak to ugryźć. Jeszcze jedna informacja w dowodach i tłumaczeniu jest informacja że eksploatacja rozdzielna nie jest możliwa,jak to rozumieć.Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj
jast Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Czy chodzi o takie pojazdy? zalacznik_1_OSPTN.pdf Pobierz Plik ściągnięto 2 raz(y) 1,66 MB ze strony OSDS. Cytuj
Paprock Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 No gdzieś mi przeleciała wzmainka o podobnej przyczepie. ITD przechwyciło ją, moderator wkleił link/zdjęcie. Sam nie wiem. Nie koniecznie tyczyła tematu badania, rejestrowania. No ale coś było, albo pomroczność jasna wystąpiła. Cytuj
Robert66 Napisano 7 Listopad 2016 Autor Napisano 7 Listopad 2016 możne bezpośredni link jest możliwy do tego pliku? Cytuj
ketiw38 Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 możne bezpośredni linkNie można "Jast" po prostu się zapędził....... Plik jest w części dla członków OSDS. Jest wyjście jednak z sytuacji - możesz ty zamieścić zdjęcia swojego przypadku Cytuj
blakop Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Ja pisałem o podwójnych naczepach pod-kontenerowych. Bo nawet w Niemczech to norma. O krajach Beneluxu nie wspomnę. Tam też każda jest rejestrowana osobno - tylko jedno ale - pierwszy człon jest naczepą - i ok. Ale drugi człon już nie jest naczepą, tylko rodzaje przyczepy... @Robert66 - nacisk na oś 9ton jest ok, a przyczepy i naczepy nie mają ograniczonego DMC, więc odstępstwo nie wymagane. To jak one się poruszają w zestawie Ciebie na SKP nie interesuje Cytuj
michal_k Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podpowiedź jak to ugryźć. Zawsze można poczekać aż wejdą zmiany PORD - w projekcie jest to już ujęte Cytuj
blakop Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 W którym miejscu? Możesz coś tam zacytować, bo jakoś nie chce mi się brnąć przez te epopeje... Raczej było to do przewidzenia, skoro po zachodzie jeździ to non stop bez ograniczeń. Cytuj
Robert66 Napisano 7 Listopad 2016 Autor Napisano 7 Listopad 2016 Do blakop:Dz.U32 warunki techniczne dmc pojazdu przyczepa dwuosiowa 18t trzyosiowa 24t pojazdy członowe mające 5i6 osi40t To ze takie pojazdy jeżdżą w starej uni i w rosji to wcale nie znaczy ze na tej podstawie mogą jeździć u nas. Cytuj
michal_k Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 W którym miejscu? Możesz coś tam zacytować, bo jakoś nie chce mi się brnąć przez te epopeje... Na początku - zmiana art. 2 PORD - dodaje się punkty 50a) i 50b) - definicje modułu przyczepy i przyczepy modułowej. Cytuj
ketiw38 Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 W Polsce rejestruje się takie pojazdy na dwa dowody. Pierwsza ma dmc35 druga 27t A czy można jeszcze skan DR bez danych wrażliwych? Cytuj
Paprock Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Nie wiem czy to było gdzieś w przepastnych tudzież dyskusjach, ale znalazłem w necie i jako uatrakcyjnienie tematu wkleję: http://40ton.net/wiozl-dwa-20-stopowe-kontenery-wazyl-z-nimi-67-ton-i-8-osiowym-zestawem-przekraczal-naciski-na-osie/ Cytuj
Jacdiag Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 albo pomroczność jasna wystąpiła. Wysłany: 24-05-2010, Ciekawostka Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
blakop Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 pojazdy członowe mające 5i6 osi40t A Ty badasz na stacji pojazdy członowe? Cytuj
Robert66 Napisano 8 Listopad 2016 Autor Napisano 8 Listopad 2016 Właśnie ma trafić do mnie pierwszy.I coś próbuje się dowiedzieć ,ale jak widać żadnych konkretów. W końcu jeździ tego sporo i ktoś to bada. Cytuj
ketiw38 Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Konkrety mogą być jak zobaczysz DR Jest istotne np czy zarejestrowano to jako naczepę czy przyczepę. A o żółtym seicento nie che mi się dyskutować. Jest tutaj dużo ludzi którzy mają na to czas. Ja nie. Cytuj
Robert66 Napisano 8 Listopad 2016 Autor Napisano 8 Listopad 2016 jakie żółte seicento? nie łapie Cytuj
Robert66 Napisano 8 Listopad 2016 Autor Napisano 8 Listopad 2016 Witam kolegów .Morze ktoś pomoże odszyfrować dane z tabliczki znamionowej naczepy combitrailer. Z góry przepraszam jeśli nie w tym temacie i dziękuję za pomoc. Cytuj
aboz Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 A nie można było kontynuować tematu tutaj http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=18825&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj
Robert66 Napisano 8 Listopad 2016 Autor Napisano 8 Listopad 2016 Widzę ze jest problem. [ Dodano: 08-11-2016, 14:36 ] Można było.Ale liczyłem na świeżą krew. Cytuj
Paprock Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Żółte Seicento to coś takiego: "Witam. mam na stanowisku żółte seicento. Poproszę o rok produkcji. Dziękuję." Czyli ani beee, ani meee, ani kukuryku. Ani marki, ani producenta, ani VINU. Ani nic z jakichkolwiek danych coby łatwiej było sprawę/problem sobie pojaśnić, wyobrazić. Cytuj
adam1501 Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 62 000 kg - MMC 0 : 17 000 kg - nacisk na siodło 1 - 5 : 9000 kg - maksymalny nacisk na poszczególną oś T1 - T3 : maksymalny nacisk na poszczególną grupę osi Cytuj
ketiw38 Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 W nawiązaniu do tematu: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=266507#266507 Nie rozumiem twojej wypowiedzi: W Polsce rejestruje się takie pojazdy na dwa dowody. Pierwsza ma dmc35 druga 27t ale połączone razem 62. Niestety nie wiem gdzie ma być drugi numer VIN i TZ Jeżeli istnieją do tej naczepy dwa DR to ja gratuluję. Jest to naczepa dwu członowa nic więcej. Jedno z czym się można zgodzić to, zresztą zgodnie z tym co Adam1501 napisał: naciski z tab,9t na oś. Co nie znaczy, że takie są administracyjne oraz w przypadku transportu kontenerów pod warunkiem, że ciągnik jest trzy osiowy: o ile mi wiadomo 44dmc to jest tonaż jaki możne się poruszać bez spec.pozwolenia - ale jest to problem przewoźnika, nie diagnosty. A z tego co poniżej nic nie rozumiem - ponieważ według mojej wiedzy w tej sytuacji jest potrzebny drugi VIN, którego pewnie nie ma o drugiej TZ nie wspomnę Jeszcze jedna informacja w dowodach i tłumaczeniu jest informacja że eksploatacja rozdzielna nie jest możliwa,jak to rozumieć. Na koniec należy napisać jedno pozdrawiam. Cytuj
Psuj Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Można było.Ale liczyłem na świeżą krew. Przy okazji naruszając regulamin. Następnym razem usunę temat i będziesz musiał liczyć na siebie... Na razie scaliłem tematy... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.