ketiw38 Napisano 12 Listopad 2016 Share Napisano 12 Listopad 2016 ale jak najbardziej może być przebadane na stacji z wynikiem P, bo każdy człon jest przecież na dzień dzisiejszy osobnym pojazdem i badasz to osobno.O ile z pierwszym "członem" mogę mogę się zgodzić to z drugim na stacji proszę się nie pokazywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Listopad 2016 Share Napisano 12 Listopad 2016 każdy człon jest przecież na dzień dzisiejszy osobnym pojazdem i badasz to osobno Rozumiem że każdy człon jest wyposażony w światła i tablice wyróżniające . O ile z pierwszym "członem" mogę mogę się zgodzić to z drugim na stacji proszę się nie pokazywać W nawiązaniu do tego co napisałem wyżej ,powiedziałbym że odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Listopad 2016 Share Napisano 13 Listopad 2016 Rozumiem że każdy człon jest wyposażony w światła i tablice wyróżniające . Przykładu kolegi nie wiem - przecież nie widać. Natomiast konstrukcje które ja widziałem - jak najbardziej tak. Już sama logika podpowiada, że pierwszy człon jest pomyślany tak, żeby mógł jeździć samodzielnie w określonych wypadkach, więc z tyłu ma "wszystko". Natomiast człon doczepny tym bardziej musi mieć to "powtórzone" - choć ten z kolei sam nigdy nie pojedzie z drugim na stacji proszę się nie pokazywać A z jakiego powodu? Konstrukcja zaczepu? A skąd wiesz jak pojazd ciągnący do tego wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Listopad 2016 Share Napisano 13 Listopad 2016 Coś mi się zdaje, że już powymyślali sprzęty pod samodzielne kontenery. Sztuką tej konstrukcji jest aby dwa pudła targnęła za jednym zamacham. Inaczej cały zamysł w ruchu drogowym w kawałkach tego modułowego sprzętu przynajmniej dla mnie jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Listopad 2016 Share Napisano 13 Listopad 2016 No to źle myślisz - sęk w swoistej alokacji posiadanego taboru. W tym tygodniu masz zlecenie na jeżdżenie cały tydzień z pojedynczymi kontenerami. Ale potem do końca tygodnia transporty podwójne. Koszt naczepy modułowej na zachodzie jest mniejszy, niż dwóch samodzielnych naczep. EKONOMIA. Nie spotkałem się z konstrukcją pod jeden kontener w praktyce, bo to się zwyczajnie nie opłaca. Przynajmniej nie masowo. Masowo musi być uniwersalnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Listopad 2016 Share Napisano 13 Listopad 2016 Myślę, że dobrze myślę i nie pisz mi jak myślę bo będę płakał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Listopad 2016 Share Napisano 13 Listopad 2016 W tym tygodniu masz zlecenie na jeżdżenie cały tydzień z pojedynczymi kontenerami. Ale potem do końca tygodnia transporty podwójne. Z drugiej strony patrząc, to często bywa tak, że jeden kontener waży tyle, że zgodnie z przepisami nie można go przewozić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Listopad 2016 Share Napisano 13 Listopad 2016 Z drugiej strony patrząc, to często bywa tak, że jeden kontener waży tyle, że zgodnie z przepisami nie można go przewozić Daniel - te mniejsze kontenery to raczej nie - chociaż wyjątki mogą się zdarzyć oczywiście. Natomiast kontener ISO 40 stóp to jak najbardziej masz już rację - ale tu nie o takich mowa. Myślę, że dobrze myślę + Coś mi się zdaje, że Drogi rozmówco z obcej planety - może się zdecyduj bo póki co Twoje pokrętne filozofowanie na forum z zerową wiedzą na temat pojazdów powyżej 3,5t DMC sam słusznie podsumowałeś: bo będę płakał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2016 Share Napisano 14 Listopad 2016 Do czego Ty dopisujesz dziwne teorie. Pisze autor w pierwszym poście o niepodzielności tego zestawu w transporcie, podobną niepodzielność zakłada ministerialna rozpiska, a ciśniesz coś o tygodniówkach pojedynczych... podwójnych... może i potrójnych zleceniach. Twierdzisz, że koszt przyczepy modułowej jest tańszy i OK. Po to zapiernicza się hurtem po kontenery, żeby szło zarobić na takiej robocie, a nie ciągać się w tę i nazad po pojedyncze pudełka 20 ft. Polecam się wsłuchać w hit grupy VIDEO! To już tak poza, tak na zakończenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 14 Listopad 2016 Share Napisano 14 Listopad 2016 Skoro eksploatacja rozdzielna jest niemożliwa to po co dwa dowody? Owszem - eksploatacja drugiego członu w formie samodzielnej jest niemożliwa (zresztą jak każdej naczepy i przyczepy) Pierwszy człon na pewno takiej adnotacji nie ma (oprócz samego założenia, że coś musi go ciągnąć po prostu). Natomiast drugi człon z uwagi na formę zaczepu sam z żadnym ciągnikiem nie pojedzie - to fakt. Po to zapiernicza się hurtem po kontenery, żeby szło zarobić na takiej robocie, a nie ciągać się w tę i nazad po pojedyncze pudełka 20 ft. Twoja wiedza na temat związane z ogólnie pojętą spedycją w grupie powyżej 3,5t jest ZEROWA jak widzę Powiedz mi - ile lat pracowałeś jako spedytor, że piszesz takie dyrdymały? Zatem hit VIDEO chyba jednak należy się Tobie! A więc... "Weź nie pi...ol Paprock" Bo słuchać żal... Myślę, że jesteś dobrym Diagnostą samochodów osobowych. O wszystkim co wyżej nie masz pojęcia. Po co zabierasz głos? To trochę jak bym ja chciał zabierać głos w temacie o pomiarze geometrii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 15 Listopad 2016 Share Napisano 15 Listopad 2016 Tak może wyglądać odbiór kontenera jak się pojedzie z porozszczepianymi modułami: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 6 Maj 2022 Share Napisano 6 Maj 2022 W dniu 9.11.2016 o 15:07, blakop napisał: A tak szczerze? Kto niby to na drodze wyhaczy? W dniu 9.11.2016 o 15:18, Paprock napisał: ITD I się stało ... https://www.gov.pl/web/gitd/o-jedna-naczepe-i-kilkanascie-ton-za-duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Maj 2022 Share Napisano 7 Maj 2022 "Panie kupuj pan. To dopuszczone w Europie to i w Polsce pojedzie." Poza tym ciekawe z ilu elementów składa się na ten zestaw? Wychodzi, że z czterech. Cztery pojazdy = cztery dowody. https://40ton.net/zestawy-o-dlugosci-345-metra-dopuszczone-do-stalego-ruchu-szwecja-konczy-testy/ Ciekawe jak tu w [F.3] się połapać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 7 Maj 2022 Share Napisano 7 Maj 2022 (edytowane) 16 minut temu, Paprock napisał: "Panie kupuj pan. To dopuszczone w Europie to i w Polsce pojedzie." Pojechać, pojedzie. Co ma nie pojechać, choć pewnie do pierwszej kontroli ... A dopuszczenie w Polsce do ruchu, to już inna kwestia. Edytowane 7 Maj 2022 przez Mecher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.