Skocz do zawartości

kontenerówka członowa 5-cio osiowa pierwsza rej w kraju


Robert66

Rekomendowane odpowiedzi

ale jak najbardziej może być przebadane na stacji z wynikiem P, bo każdy człon jest przecież na dzień dzisiejszy osobnym pojazdem i badasz to osobno.
O ile z pierwszym "członem" mogę mogę się zgodzić to z drugim na stacji proszę się nie pokazywać :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Paprock

    16

  • Robert66

    12

  • blakop

    11

  • ketiw38

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

każdy człon jest przecież na dzień dzisiejszy osobnym pojazdem i badasz to osobno

Rozumiem że każdy człon jest wyposażony w światła i tablice wyróżniające .

O ile z pierwszym "członem" mogę mogę się zgodzić to z drugim na stacji proszę się nie pokazywać

W nawiązaniu do tego co napisałem wyżej ,powiedziałbym że odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że każdy człon jest wyposażony w światła i tablice wyróżniające .

 

Przykładu kolegi nie wiem - przecież nie widać.

 

Natomiast konstrukcje które ja widziałem - jak najbardziej tak.

Już sama logika podpowiada, że pierwszy człon jest pomyślany tak, żeby mógł jeździć samodzielnie w określonych wypadkach, więc z tyłu ma "wszystko". Natomiast człon doczepny tym bardziej musi mieć to "powtórzone" - choć ten z kolei sam nigdy nie pojedzie :)

 

z drugim na stacji proszę się nie pokazywać :P

 

A z jakiego powodu? Konstrukcja zaczepu? A skąd wiesz jak pojazd ciągnący do tego wygląda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje, że już powymyślali sprzęty pod samodzielne kontenery. Sztuką tej konstrukcji jest aby dwa pudła targnęła za jednym zamacham. Inaczej cały zamysł w ruchu drogowym w kawałkach tego modułowego sprzętu przynajmniej dla mnie jest bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to źle myślisz - sęk w swoistej alokacji posiadanego taboru. W tym tygodniu masz zlecenie na jeżdżenie cały tydzień z pojedynczymi kontenerami. Ale potem do końca tygodnia transporty podwójne. Koszt naczepy modułowej na zachodzie jest mniejszy, niż dwóch samodzielnych naczep. EKONOMIA. Nie spotkałem się z konstrukcją pod jeden kontener w praktyce, bo to się zwyczajnie nie opłaca. Przynajmniej nie masowo. Masowo musi być uniwersalnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu masz zlecenie na jeżdżenie cały tydzień z pojedynczymi kontenerami. Ale potem do końca tygodnia transporty podwójne.

Z drugiej strony patrząc, to często bywa tak, że jeden kontener waży tyle, że zgodnie z przepisami nie można go przewozić :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony patrząc, to często bywa tak, że jeden kontener waży tyle, że zgodnie z przepisami nie można go przewozić :?

 

Daniel - te mniejsze kontenery to raczej nie - chociaż wyjątki mogą się zdarzyć oczywiście.

Natomiast kontener ISO 40 stóp to jak najbardziej masz już rację - ale tu nie o takich mowa.

 

Myślę, że dobrze myślę

+

Coś mi się zdaje, że

 

:evil:

 

Drogi rozmówco z obcej planety - może się zdecyduj bo póki co Twoje pokrętne filozofowanie na forum z zerową wiedzą na temat pojazdów powyżej 3,5t DMC sam słusznie podsumowałeś:

 

bo będę płakał! :-(

 

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego Ty dopisujesz dziwne teorie. Pisze autor w pierwszym poście o niepodzielności tego zestawu w transporcie, podobną niepodzielność zakłada ministerialna rozpiska, a ciśniesz coś o tygodniówkach pojedynczych... podwójnych... może i potrójnych zleceniach. Twierdzisz, że koszt przyczepy modułowej jest tańszy i OK. Po to zapiernicza się hurtem po kontenery, żeby szło zarobić na takiej robocie, a nie ciągać się w tę i nazad po pojedyncze pudełka 20 ft.

 

Polecam się wsłuchać w hit grupy VIDEO! To już tak poza, tak na zakończenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro eksploatacja rozdzielna jest niemożliwa to po co dwa dowody? :)

 

Owszem - eksploatacja drugiego członu w formie samodzielnej jest niemożliwa (zresztą jak każdej naczepy i przyczepy) 8) Pierwszy człon na pewno takiej adnotacji nie ma (oprócz samego założenia, że coś musi go ciągnąć po prostu).

 

Natomiast drugi człon z uwagi na formę zaczepu sam z żadnym ciągnikiem nie pojedzie - to fakt.

 

Po to zapiernicza się hurtem po kontenery, żeby szło zarobić na takiej robocie, a nie ciągać się w tę i nazad po pojedyncze pudełka 20 ft.

 

Twoja wiedza na temat związane z ogólnie pojętą spedycją w grupie powyżej 3,5t jest ZEROWA jak widzę :evil:

Powiedz mi - ile lat pracowałeś jako spedytor, że piszesz takie dyrdymały? :)

 

Zatem hit VIDEO chyba jednak należy się Tobie! :-P A więc... "Weź nie pi...ol Paprock" :evil:

 

Bo słuchać żal... Myślę, że jesteś dobrym Diagnostą samochodów osobowych. O wszystkim co wyżej nie masz pojęcia. Po co zabierasz głos? :?

To trochę jak bym ja chciał zabierać głos w temacie o pomiarze geometrii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 years later...

"Panie kupuj pan. To dopuszczone w Europie to i w Polsce pojedzie." :lol:

Poza tym ciekawe z ilu elementów składa się na ten zestaw? Wychodzi, że z czterech. Cztery pojazdy = cztery dowody.

https://40ton.net/zestawy-o-dlugosci-345-metra-dopuszczone-do-stalego-ruchu-szwecja-konczy-testy/

 

 

ewals_scania_dwie_naczepy.png

Ciekawe jak tu w [F.3] się połapać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Paprock napisał:

"Panie kupuj pan. To dopuszczone w Europie to i w Polsce pojedzie." 

Pojechać, pojedzie. Co ma nie pojechać, choć pewnie do pierwszej kontroli ...

A dopuszczenie w Polsce do ruchu, to już inna kwestia.

Edytowane przez Mecher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.