Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam mam pytanie jak klient przyjedzie po wyniku negatywnym to w rodzaju badania wybieracie okresowe czy dodatkowe?

Napisano

A skąd taka pewność? Wiecie jakie badanie zostało wykonane?

jak klient przyjedzie po wyniku negatywnym
Badanie dodatkowe też może być zakończone wynikiem negatywnym.
Napisano

Czyżby prawidłowa odpowiedź brzmiała: W rodzaju badania wybieramy tak, jak "stoi" na badaniu negatywnym????

Napisano

chodziło mi o okresowe badanie z wynikiem negatywnym. dzięki

Napisano

Skoro robiłeś badanie okresowe i dałeś wynik badania NEGATYWNY to w ciągu 14 dni jak klient do ciebie wróci robisz poprawkowe badanie ale w dalszym ciagu okresowe.

Napisano
Badanie dodatkowe też może być zakończone wynikiem negatywnym.

 

ale po usunięciu usterek, przyjedzie na poprawkę czy na ponowne badanie???

np. po kolizyjne

  • 2 months later...
Napisano

czy miał już ktoś taki przypadek : klient dostał N na jednej skp ale tu nie chciał wrócić i pojechał na inną, jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

Napisano

Czyli jak robimy negatyw na 14 dni to później (przed upływem 14 dni) robimy okresowe czy może wybieramy z listy "dodatkowe ponowne sprawdzenie inne usterki" ??? :(

Napisano

Robimy okresowe, tylko opłatę pobierasz za ponowne sprawdzenie usterek, a termin badania wyznaczasz zgodnie warunkami jakie pojazd spełnia, od dnia rozpoczęcia badania okresowego.

Napisano
jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

W danych pobranych z CEPiKa na dole będzie. O ile dobrze pamiętam Negatwne badanie i kody usterek

Napisano
jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

 

W sql-u narazie to jest tak, że na samym dole ciągu danych z cepa jest info o badaniach. I tam to jest zapisane. Tak samo będziesz to widział jak będziesz robił poprawkę

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano
czy miał już ktoś taki przypadek : klient dostał N na jednej skp ale tu nie chciał wrócić i pojechał na inną, jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

 

Na samym końcu danych z CEP-a widnieją usterki stwierdzone na BT.

Napisano

to wiem, sprawdziłem swoje z N i to było widać, oprócz tego zanim sprawdzę w cep to po wpisaniu nr rej. wyskakuje duże okno i nie da się przeoczyć, mnie chodzi bardziej o to czy N z innej skp jest jakoś szczególnie wyróżniony.

Napisano

No nie ma innej rady jak tylko zabrać tego eNa i udać się do zaprzyjaźnionej konkurencji zaimprowizować popraweczkę z kolegami. ;-)

 

download.php?id=7509

Napisano

cezary napisał/a:

mnie chodzi bardziej o to czy N z innej skp jest jakoś szczególnie wyróżniony.

W sql-u nie jest

 

"VF7DERHZB7

Możecie sprawdzic ten nr.w cepie,czy jest "N""

No jest :D

Na końcu tej caaaałej listy.

Szkoda, że na czerwono tego nie wyrzuca. "Akordowcy" mogą nie zauważyć...

 

 

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=8776

Napisano

w patronacie też tam na dole, mało to widoczne a powinno walić w gały porządnie, żeby przypadkiem nie umknęło ale wydaje mi się że to celowe działanie, żeby diagnosta porządnie i precyzyjnie sprawdzał każdą linijeczkę , każde pole w cepie :faint:

Napisano

Jest tak wyróznione jak na twojej stacji,a co chciałbyś widzieć jeszcze? nie rób badania bo było z usterkami na innej?

Napisano
nie rób badania bo było z usterkami na innej

może nie rób wpisu jak nie masz nic konstruktywnego do napisania, a pytanie było po to aby przez nieuwagę właśnie nie umknęło na innej skp, trzeba czytać ze zrozumieniem i tak samo wykonywać swoją pracę :evil:

 

[ Dodano: 09-12-2017, 13:45 ]

nasunęła mi się dzisiaj taka refleksja, może to z powodu tego, że na 4 badania 2 N, czyli 50% :faint:, powstaje pewna patologia w statystykach, co z tego, że więcej N jak przykład z dnia dzisiejszego, to 2 N za brak adnotacji "hak", czy teraz te pojazdy są bezpieczniejsze ?, po za tym po 13-11-2017, fakt mam więcej N niż rok temu ale 30% to za te nieszczęsne haki, ot taki sobotni wywód, sam nie wiem po co :foch:

  • 3 weeks later...
Napisano

A jak zakwalifikować usterkę "sprzęgło" które się tak ślizga ze nie można wyjechać z rolek czy dopisać ręcznie?

Napisano
jak zakwalifikować usterkę "sprzęgło" które się tak ślizga

no to bezpieczny pojazd, szybko nie pojedzie :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.