Skocz do zawartości

negatyw


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 367
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Paprock

    42

  • cezary

    29

  • mike_van_mik

    16

  • adam1501

    16

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Potwierdzam, że były takie poświadczenia jak na zdjęciu, które drugą stronę miały czystą, czyli bez decyzji i bez protokołu. Z tego co pamiętam, to można było uzyskać decyzję w TDT bez badania zbiorni

O czym wy gadacie? Jakie ograniczenia? To jest ściśle uregulowanie prawne i albo Pan Inspektor opowiadał bajeczkę dla uwiarygodnienia swojej kwestii albo diagnosta był kompletnym laikiem nie znaj

Nie ma takiego przełożenia. Zalecany jest zdrowy rozsądek przy każdej grupie usterek. Należ pamiętać też i o tym, że usterki drobne należy wklepać do rejestru/zaświadczenia oraz poinformować petenta o

Posted Images

Grzegorz Łódź

A skąd taka pewność? Wiecie jakie badanie zostało wykonane?

jak klient przyjedzie po wyniku negatywnym
Badanie dodatkowe też może być zakończone wynikiem negatywnym.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro robiłeś badanie okresowe i dałeś wynik badania NEGATYWNY to w ciągu 14 dni jak klient do ciebie wróci robisz poprawkowe badanie ale w dalszym ciagu okresowe.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Badanie dodatkowe też może być zakończone wynikiem negatywnym.

 

ale po usunięciu usterek, przyjedzie na poprawkę czy na ponowne badanie???

np. po kolizyjne

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 months later...

czy miał już ktoś taki przypadek : klient dostał N na jednej skp ale tu nie chciał wrócić i pojechał na inną, jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak robimy negatyw na 14 dni to później (przed upływem 14 dni) robimy okresowe czy może wybieramy z listy "dodatkowe ponowne sprawdzenie inne usterki" ??? :(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robimy okresowe, tylko opłatę pobierasz za ponowne sprawdzenie usterek, a termin badania wyznaczasz zgodnie warunkami jakie pojazd spełnia, od dnia rozpoczęcia badania okresowego.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

W danych pobranych z CEPiKa na dole będzie. O ile dobrze pamiętam Negatwne badanie i kody usterek

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

 

W sql-u narazie to jest tak, że na samym dole ciągu danych z cepa jest info o badaniach. I tam to jest zapisane. Tak samo będziesz to widział jak będziesz robił poprawkę

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy miał już ktoś taki przypadek : klient dostał N na jednej skp ale tu nie chciał wrócić i pojechał na inną, jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

 

Na samym końcu danych z CEP-a widnieją usterki stwierdzone na BT.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wiem, sprawdziłem swoje z N i to było widać, oprócz tego zanim sprawdzę w cep to po wpisaniu nr rej. wyskakuje duże okno i nie da się przeoczyć, mnie chodzi bardziej o to czy N z innej skp jest jakoś szczególnie wyróżniony.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie ma innej rady jak tylko zabrać tego eNa i udać się do zaprzyjaźnionej konkurencji zaimprowizować popraweczkę z kolegami. ;-)

 

download.php?id=7509

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ

cezary napisał/a:

mnie chodzi bardziej o to czy N z innej skp jest jakoś szczególnie wyróżniony.

W sql-u nie jest

 

"VF7DERHZB7

Możecie sprawdzic ten nr.w cepie,czy jest "N""

No jest :D

Na końcu tej caaaałej listy.

Szkoda, że na czerwono tego nie wyrzuca. "Akordowcy" mogą nie zauważyć...

 

 

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=8776

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w patronacie też tam na dole, mało to widoczne a powinno walić w gały porządnie, żeby przypadkiem nie umknęło ale wydaje mi się że to celowe działanie, żeby diagnosta porządnie i precyzyjnie sprawdzał każdą linijeczkę , każde pole w cepie :faint:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie rób badania bo było z usterkami na innej

może nie rób wpisu jak nie masz nic konstruktywnego do napisania, a pytanie było po to aby przez nieuwagę właśnie nie umknęło na innej skp, trzeba czytać ze zrozumieniem i tak samo wykonywać swoją pracę :evil:

 

[ Dodano: 09-12-2017, 13:45 ]

nasunęła mi się dzisiaj taka refleksja, może to z powodu tego, że na 4 badania 2 N, czyli 50% :faint:, powstaje pewna patologia w statystykach, co z tego, że więcej N jak przykład z dnia dzisiejszego, to 2 N za brak adnotacji "hak", czy teraz te pojazdy są bezpieczniejsze ?, po za tym po 13-11-2017, fakt mam więcej N niż rok temu ale 30% to za te nieszczęsne haki, ot taki sobotni wywód, sam nie wiem po co :foch:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 weeks later...
  • Jacdiag pinned i unpinned this temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.