MPower Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Nowa wersja jest, łączy z CEPIK 2.0 i wywala brak połączenia ze środowiskiem Cepik. mam tak samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Zaktualizowało się SQL do wersji 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MPower Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 i działa Tobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Normalnie róbcie badania, wszystkie zaległe rzeczy wyślecie do CEP-a "w przyszłości". Nowa wersja ma już nowe wzory zaświadczeń. Takie komunikaty (brak połączenia) to może być wszystko - od Waszych certyfikatów począwszy na awarii serwerów CEP-a skończywszy ... Ze spokojem podchodzimy do tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris1964 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 ..a jeśli wyskakuje błąd inicjalizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 "wszystkie zaległe rzeczy wyślecie do CEP-a "w przyszłości"" dobre, a znana jest bliższa przyszłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 "wszystkie zaległe rzeczy wyślecie do CEP-a "w przyszłości"" dobre, a znana jest bliższa przyszłość? I co mam Ci napisać ? Że wiem jak będzie działa CEP za 5 minut ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 "wszystkie zaległe rzeczy wyślecie do CEP-a "w przyszłości"" dobre, a znana jest bliższa przyszłość? I co mam Ci napisać ? Że wiem jak będzie działa CEP za 5 minut ? Spokojnie to tylko taki żart z tym CEPem było wiadomo,że będą jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Tzn w nowej wersji jest już nowa numeracja BT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris1964 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 ..jak zalogowany jestem jako adm.to cepik na zielono włączony a jak właczam imiennie na siebie to cepik na czerwono wylaczony,,co nie halo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Dla mnie teraz jest najgorsza niewiedza czy to ja mam coś spierniczone w programie lub certyfikacie czy po prostu tak na razie być musi Bo serwisantów z Norcomu to chyba dzisiaj będą uszy boleć, cały czas zajęte No ale raczej każdy się tego spodziewał, więc trzeba wrzucić na luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 ..a jeśli wyskakuje błąd inicjalizacji To samo i u kolegi na innej SKP to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 jeszcze nie ma aktualizacji to nie wiem czy jest sens w ogole dzwonic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochini Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie jest wszystko ok. Program zaktualizował się bez problemów. Połączenie z CEPIK 2.0 prawidłowe na koncie diagnosty. Żadnego badania jeszcze nie było. Pojawia się pytanie jak teraz wysłać zaległe badania? Tych, których nie zdążyło się wysłać w piątek 11.13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 ale masz inne oprogramowanie niz norcom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochini Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 ale masz inne oprogramowanie niz norcom? Stacja SQL 11.0.0.6972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 U mnie ta sama wersja i ten sam problem z inicjalizacji+nr stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 jeszcze nie ma aktualizacji to nie wiem czy jest sens w ogole dzwonic Wyjdź z programu, wejdź do niego ponownie. Tzn w nowej wersji jest już nowa numeracja BT? Nowy szablon numeracji, numeracja jest kontynuowana. TAK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duch.michal Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 ok juz mam zaaktualizowane , dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 "Bład inicjalizacji certyfikat: ..." o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Trzeba zarejestrować certyfikat Jeśli jest to np. karta Encard , należy włożyć kartę , podać PIN , i kliknąć przycisk Zarejestruj certyfikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Jak to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Najlepiej jest uruchomić program do zarządzania kartą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 nowa nr. jest tylko dalej Bład inicjalizacji certyfikat: ..." o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 A u mnie pokazuje komunikat -STANOWISKO CEPIK 2.0 NIE JEST DOSTEPNE -SPRAWDZ POŁĄCZENIE VPN ORAZ DOSTEPNOSC INTERNETU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.