Skocz do zawartości

Stacja SQL - Cepik 2.0


WojtekC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 910
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Norbert Jezierski

    86

  • Psuj

    37

  • laptop

    34

  • IVVO

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Witam. U mnie śmiga wszystko tak jak należy. Po aktualizacji musiałem tylko wskazać aktywny certyfikat. Badania z dnia dzisiejszego poszły :) .

Mam tylko pytanie jak wysłać zaległe badania z piątku, bo ikonka do Cepik jest szara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja nie wymusza najpierw opłaty potem BT? Nie jest to jak na filmiku instruktazowym.

To jest po staremu.

Odwrotna kolejność jest tylko na SKP, które fiskalizują poprzez STACJA.SQL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Dane z Cepiku pobrane ale przy próbie wysyłki pojawia się komunikat. KOMUNIKAT OD CEPIK KOM.BLAD. NIEZNANY. Gdzie leży przyczyna takiego stanu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie pokazuje komunikat

-STANOWISKO CEPIK 2.0 NIE JEST DOSTEPNE

-SPRAWDZ POŁĄCZENIE VPN ORAZ DOSTEPNOSC INTERNETU

 

właśnie co z tym zrobić?

aktualizacja ok.

rejestracja klucza ok

wysyłanie do cep , badanie on line "nie" ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja nie wymusza najpierw opłaty potem BT? Nie jest to jak na filmiku instruktazowym.

To jest po staremu.

Odwrotna kolejność jest tylko na SKP, które fiskalizują poprzez STACJA.SQL.

 

Ja fiskalizuje prze Stacja.SQL i też nie mam opłaty na początku.

Wersja 11.0.0.6972

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki komunikat zaraz po zalogowaniu się na konto Administratora:

"Brak ustawień komunikacji z CEPIK 2.0. Popraw ustawienia w stałych systemowych"

 

Ktoś sobie poradził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było, gdyby zadający pytania określali z jakiego programu korzystają...

 

Ten temat dotyczy tylko:

 

CEPiK 2.0 » Oprogramowanie STACJA.SQL » Stacja SQL - Cepik 2.0

 

Nie wymagajcie żeby Norcom pomagał w innych programach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki komunikat zaraz po zalogowaniu się na konto Administratora:

"Brak ustawień komunikacji z CEPIK 2.0. Popraw ustawienia w stałych systemowych"

 

Ktoś sobie poradził?

 

Musisz wskazać zapewne certyfikat ssl programowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd inicjalizacji załatwione następująco:wchodzimy w zakładke programu SQL administracja/stałe systemowe/STACJA/cepik 2.0- z listy wybieramy certyfikat i akceptujemy.

Od tej pory cepik mam na zielono, mozna przejść badanie lecz nie mozna go wysłać.

* Możliwe, że potrzebny jest status administratora by zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten temat dotyczy tylko:

 

Cytat:

CEPiK 2.0 » Oprogramowanie STACJA.SQL » Stacja SQL - Cepik 2.0

 

Ale zrobiło się masło maślane i trudno wyłapać, które problemy dotyczą programu jak w temacie :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pobrało dane z CEPiK- u OK ale na koniec, przy zamknięciu BT komunikat NIE MA TAKIEGO POJAZDU W CEPIK i oznaczyło czerwoną kropką w rejestrze BT. Faktury mam na końcu nie na początku!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem podobny jak u kolegów w programie Stacja.SQL wersja 11.0.0.6972

program cisco any connect połączony

w stałych systemowych wybrany certyfikat z kodem stacji, zaznaczone "pk" w polu "aktywny" nie mam niestety zaznaczenia - teraz pytanie jak to zrobić żeby pole aktywny się zaznaczyło? Podejrzewam, że brak zaznaczonego pola "aktywny" to jest powód błędu:

Błąd Inicjalizacji! Certyfikat: i tu numer stacji

 

Jeżeli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o instrukcje jak co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Certyfikat z nazwą stacji jest ale jest na nim zaznaczone tylko PK a nie ma, że aktywny a w instrukcji jest

Parametry dla pracyjednostanowiskowej muszą być zgodne rysunkiem powyżej, włącznie z nazwą certyfikatu SSL, którąmusi być numer Państwa SKP (wybór właściwego certyfikatu – przycisk „...”, wybieramy zawsze certyfikat z zaznaczonymi dwiema opcjami–PK/aktywny”

 

I czemu nie jest aktywny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Certyfikat z nazwą stacji jest ale jest na nim zaznaczone tylko PK a nie ma, że aktywny a w instrukcji jest
Parametry dla pracyjednostanowiskowej muszą być zgodne rysunkiem powyżej, włącznie z nazwą certyfikatu SSL, którąmusi być numer Państwa SKP (wybór właściwego certyfikatu – przycisk „...”, wybieramy zawsze certyfikat z zaznaczonymi dwiema opcjami–PK/aktywny”

 

I czemu nie jest aktywny?

U mnie problem podobny jak u kolegów w programie Stacja.SQL wersja 11.0.0.6972

program cisco any connect połączony

w stałych systemowych wybrany certyfikat z kodem stacji, zaznaczone "pk" w polu "aktywny" nie mam niestety zaznaczenia - teraz pytanie jak to zrobić żeby pole aktywny się zaznaczyło? Podejrzewam, że brak zaznaczonego pola "aktywny" to jest powód błędu:

Błąd Inicjalizacji! Certyfikat: i tu numer stacji

 

Jeżeli ktoś zna rozwiązanie problemu to proszę o instrukcje jak co zrobić.

Jeśli nie macie certyfikatu z zaznaczonym PK aktywny to musicie zarejestrować certyfikat poprze program do obsługi kart. Niestety nie pamiętam dokładnie jak to się robiło...

Ale też miałem certyfikat bez aktywnego PK i po rejestracji, pojawił mi się nowy z aktywnym PK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.