maciejaszek Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam , mam tak jak większość błąd inicjalizacji , certyfikat poprawny , ale cały czas miałem cepik 2,0 na zielono , mimo , że się z nim nie łączyłem . Teraz po którymś z rzędu uruchomieniu Stacji mam cepik na czerwono. Czy ktos może mi powiedzieć , czy błąd jest po mojej stronie , bo do Norcom-u nie ma szans się dodzwonić -próbuję od 11. A ja mam błąd łączenia ze środowiskiem Cepik. Włącznik cały czas jest zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OSKPM Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam , mam tak jak większość błąd inicjalizacji , certyfikat poprawny , ale cały czas miałem cepik 2,0 na zielono , mimo , że się z nim nie łączyłem . Teraz po którymś z rzędu uruchomieniu Stacji mam cepik na czerwono. Czy ktos może mi powiedzieć , czy błąd jest po mojej stronie , bo do Norcom-u nie ma szans się dodzwonić -próbuję od 11. w ustawienia, aby wybrać certyfikat, wchodź jako administrator. Certyfikat wybiera się w 2-ch miejscach st. systemowe/stacja/cepik2 oraz st.systemowe/komputer/cepik2... trzecie to st.systemowe/użytkownik/cepik2... ale u mnie brakowało tylko w drugim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bimbej Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Zauważyłem ciekawą rzecz. Badania przeprowadzone ZANIM poprawnie skonfigurowałem połączenie (tzn w trybie awaryjnym) mogę teraz przekazać z poziomu listy badań. Natomiast przy nowych badaniach występuje problem opisywany wyżej - na początku znajduje pojazd, podczas zapisu jest informacja, że nie znajduje pojazdu - wysyłka z listy już nie działa. Ktoś ma taki sam problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Czy próbowaliście ze słownika robić pierwszą - 10 minut szukałem Volkswagena Golfa i nie znalazłem - co do tego słownika to kompletna masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efendi Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 bimbej jstem z tobą, mam to samo co Ty więc jest nas co najmniej dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gringoo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 nie da się przesłać badań z czewoną kropką do cep. "Brak odpowiedzi ze środowiska cepik. spróbuj poźniej." probowaliście się połączyć poprzez "hello cepik" jaki ma być login czy jest to gdzieś zapisane?? i to chodzi tylko na mozilli. ktoś cos pomoże?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Panowie, Poniżej link do instrukcji, która na 90% usunie Wasze problemy z certyfikatami. Bardzo proszę o jej pobranie i - niestety - zastosowanie się do niej. Starałem się opisać to możliwie "czytelnym językiem", mam nadzieję, że dacie radę. Zakładamy, że stacja ma poprawnie skonfigurowane połączenie VPN. http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_naprawa_certyfikat%C3%B3w_SSL.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 nowa karta Certum -działa. nad encartą -popracuje tak wygląda sprawdzanie zapisu w cepie.( bt wysłane po badaniu w trybie awaryjnym) czy wpisujemy kilometry w dwóch "okienkach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpgliwice Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 u mnie działa wszystko bez problemu, tylko zostało jedno badanie z czerwoną kropką, pisze że nie znaleziono samochodu w bazie. No i po aktualizacji wydruk zaświadczenia rozbija mi na 2 części i szukam w opcjach gdzie to poprawić i nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesław Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Badanie "HAK" pod pozycją inne czynności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Badanie "HAK" pod pozycją inne czynności Rozumiem, że na liście masz "zielone światło" Przycisk "korekta" to od rana podstawowa funkcja na SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czesław Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Zielonego światła brak,pracuję na trybie awaryjnym. W korekcie należy wpisać powód korekty np:uzupełnienie danych,bo inaczej nie dokonasz korekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Pytanie do tych którym udało się nawiązać połączenie... Z jakim adresem łączycie się do VPN-u? vpn.cepik.gov.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 witam wie ktoś może jak sprawdzić połączenie vpn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Wszystko zrobiłem wg instrukcji i problem z CEP 2 jak był tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpmac Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Czesc Napiszcie prosze przy uzyciu czego norcom komunikuje sie z cep. Poniewaz na jednej maszynie mam: ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping'>https://skp.api.cepik/cepik/ping): OK BLĄD (ŚRODOWISKO CEPIK NIE JEST DOSTĘPNE): Dokument XML musi mieć element najwyższego poziomu. Line: 0 ========================================= Smierdzi mi to problemem z jakas biblioteka zewnetrza ktorej moze nie ma na tym komputerze. Java najnowsza. Net framewrok tez nawet jest. Jest to win 7 Polaczenia vpn dzialaja. Na poprawnym komputerze mam: ========================================= TEST DOSTĘPNOŚCI SERWERA (https://skp.api.cepik/cepik/ping): OK ODPOWIEDZ CEPIK (TEXT): Witaj w CEPiK 2.0 ODPOWIEDZ CEPIK (PONG): TEST ODPOWIEDZ CEPIK (CERT): ========================================= W obu przypadkach wola o pin, takze ok.. [ Dodano: 13-11-2017, 18:05 ] witam wie ktoś może jak sprawdzić połączenie vpn ? Aby sprawdzic czy vpn dziala poprawnie: Polacz sie vpnem Potem wejdz w start/uruchom- lub guzik windows na klawiaturze Wpisz cmd Potem enter i w konsoli wpisz: ping ping skp.api.cepik Jak masz wynik jak nizej to ok: C:\Users\LB>ping skp.api.cepik Badanie skp.api.cepik [172.25.254.34] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 172.25.254.34: bajtów=32 czas=45ms TTL=255 Odpowiedź z 172.25.254.34: bajtów=32 czas=35ms TTL=255 Odpowiedź z 172.25.254.34: bajtów=32 czas=46ms TTL=255 Odpowiedź z 172.25.254.34: bajtów=32 czas=45ms TTL=255 Statystyka badania ping dla 172.25.254.34: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 35 ms, Maksimum = 46 ms, Czas średni = 42 ms C:\Users\LB> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARTUR2214 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Pytanie do tych którym udało się nawiązać połączenie... Z jakim adresem łączycie się do VPN-u? vpn.cepik.gov.pl tak vpn.cepik.gov.pl i wgraj ceryfikat VPN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Mam wgrany,le jak chce włączyć cepik 2 pokazuje sprawdz połączenie vpn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARTUR2214 Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Mam wgrany,le jak chce włączyć cepik 2 pokazuje sprawdz połączenie vpn certyfikat VPN a nie ssl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 vpn mam wgrany,i mam ikonke na pulpicie a nie łączy sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejaszek Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 "Brak odpowiedzi ze środowika Cepik" I tak od 11... Nie wiem czy to u mnie coś nie tak (nie mogę się dodzwonić) czy jest taki problem w Cepiku. Windows 10. W zakładce CEPIK 2.0 takie coś. Poradził sobie ktoś z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpininski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 u mnie przy próbie wysłania badania wyskakuje błąd "KEY ERROR 0007" - PROGRAM NORCOM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Ten błąd zgłosiliśmy do Ministerstwa Cyfryzacji, sprawdzamy Jest nowa wersja, poprawiliśmy kilka zauważonych problemów. Dla zainteresowanych - wystarczy wyjść i wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 Witam. Czy była by mozliwośc przesłania odwrotni intrukcji instalacji i konfiguracji certyfikatu i klienta vpr ? bardzo prosze jesli to mozliwe . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 13 Listopad 2017 Share Napisano 13 Listopad 2017 1. A może ktoś powiedzieć jak wysyłam nie widzi pojazdów w bazie CEPIK i nie można wysłać pojazdy już zarejestrowane. 2. Nie można wysłać np: pojazdy z pierwszej rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.