jarek1 Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Jeśli masz skierowanie na ustalenie danych rób dodatkowe 6.9a i tyle jakie okresowe ci tu wciskają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Ale jak wyskoczy okienko czy wykonać pre-rejestracje i wciskam "nie" to kończy badanie. To mam wybrać "tak" i później zmienić rodzaj badania czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Zmienimy ten komunikat, jest lekko mylący, przyznaję. Wciśnij TAK, prerejestracja - i tak nie wykonamy pre-rejestracji jeśli nie robisz "okresowego po raz pierwszy", więc nie ma ryzyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Dziękuję bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Oj chyba SERWER w CEPIKU padł Brak ostępu, jeszcze mi się to nie zdarzyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megalex Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Witam , przed chwilą przy próbie zapisu do CEPIK-u "Komunikat od CEPIK Fault code: env server Fault reason :Internal error (from server) ? Padł serwer CEPIK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 mam kod błędu z cep 20999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 [błąd – SKP-20999] Błąd wewnętrzny aplikacji [sKP-20999] to jeden z tych błędów, które uniemożliwiają prawidłowe przeprowadzenie badania technicznego pojazdu. Ten akurat komunikat oznacza całkowitą niedostępność serwerów CEP i ogólnopolską awarię środowiska … Sposób postępowania jest bardzo prosty (STACJA.SQL) – klikając w zieloną ikonę z napisem CEPiK 2.0 (co spowoduje zmianę koloru na czerwony) przestawiamy się w tryb pracy w pracy awaryjnej i … wykonujemy swoją pracę, czyli przeprowadzamy badanie techniczne. Wprowadzone w ten sposób pojazdy wyślemy do CEPiK-u wtedy, kiedy awaria zostanie usunięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 jakie okresowe ci tu wciskają? Na 99,9% potrzebne jest również okresowe. Pojazd z Policji nie ma DR, więc nawet gdyby miał ważne badanie to w WK i tak nie mają na to dokumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Też miałem ten błąd skp-20999 i zrobiłem jak Norbert mówił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Sposób postępowania jest bardzo prosty (STACJA.SQL) – klikając w zieloną ikonę z napisem CEPiK 2.0 (co spowoduje zmianę koloru na czerwony) przestawiamy się w tryb pracy w pracy awaryjnej i … wykonujemy swoją pracę, czyli przeprowadzamy badanie techniczne. Wprowadzone w ten sposób pojazdy wyślemy do CEPiK-u wtedy, kiedy awaria zostanie usunięta W taki sposób można też wykonać badanie jeśli "Brak pojazdu w CEP" - miałem już kilka takich - jak go nie kijem to młotkiem - i po wyjściu z awaryjnego jakoś dziwnie się znajduje " zielona kropeczka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 W taki sposób można też wykonać badanie jeśli "Brak pojazdu w CEP" - miałem już kilka takich - jak go nie kijem to młotkiem - i po wyjściu z awaryjnego jakoś dziwnie się znajduje " zielona kropeczka" No właśnie od wczoraj po tej awarii z poczekalni nie można bezpośrednio wysłać do CEP badania wchodzi w awaryjny robimy badania z czerwoną kropką zrobione badanie a dopiero mozna wysłać z rejestru badań i o dziwo łączy i jest wysłane. Ale to tak moja uwaga do Norberta żeby się przyjrzał że coś nie tak jest. Ale nie panikuje spokojnie robię co do mnie należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Dzisiaj CEP "szarpie" - można zacząć normalnie ale z wysłaniem jest problem - albo odwrotnie - loteria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Potwierdzam dzisiaj jest problem z wysyłką. Raz przyjmie, raz w tryb awaryjny. A jeszcze dzięki zespołowi Norcom za zakładkę FAQ w programie, bardzo istotna pomoc. Jeszcze muszę podziękować za ustawienie dużej widocznej czcionki i kolejności wyświetlania danych pobranych z bazy cepik. Teraz dobrze się można w nich orientować. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Jeszcze muszę podziękować za ustawienie dużej widocznej czcionki i kolejności wyświetlania danych pobranych z bazy cepik. Teraz dobrze się można w nich orientować. Dzięki. Jeszcze to poprawimy, to nadal tylko proteza w oczekiwaniu na docelowe rozwiązanie Pracujemy, na szczęście jest już nieco spokojniej ... Dajcie nam jeszcze trochę czasu, dopracujemy wszystkie elementy tej całej układanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex40 Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Dzisiaj miałem taki przypadek, dwa pojazd jeszcze z DR starej czechosłowacji, jeden poszedł do cep a drugi wisi i wyświetla się komunikat że kodu CS nie ma w słowniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek_k Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Czy macie może w waszym rejestrze przy niektórych badaniach szare lub zielone kropki ale badania były robione np. 31-10-2017? Szare są przy bad.dod. HAK oraz inne czynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Zielone chyba są poprawne, najprawdopodobniej robiliście na nich jakieś korekty, które poszły do CEP-a. Mam rację ? Szare (tu: HAK, ale i nabicie numerów) - już poprawione (w nowej wersji, wyjdzie najpewniej jutro), to niedopatrzenie z naszej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Panowie mam pytanie odnośnie korekty pierwszego badania? Powiedzmy że pomyliłem się w ilości miejsc i chcę to poprawić. To muszę anulować badanie (jeżeli cepik pozwoli), i póżniej wejść jeszcze raz w to badanie i wpisać poprawne dane, oraz cofnąć anulowanie badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 póżniej wejść jeszcze raz w to badanie A nie możesz od razu wejść i dokonać korekty niczego nie anulując? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aledar Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 Pytanie do Pana Norberta; czy jest jakaś poprawka odnośnie rozliczenia pobranej OE za listopad według rozporządzenia ministra cyfryzacji poz.2079 od 1.11 do 12.11 za wpis do dowodu a od 13.11 do 30.11 za badanie.Jak wypełnić sprawozdanie skoro sumuje za cały miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Listopad 2017 Share Napisano 29 Listopad 2017 W dziele 'poczekalnia' cała dyskusja w tej sprawie: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=289230#289230 (a wystarczyło w szukajkę wklikać hasło sprawozdanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 30 Listopad 2017 Share Napisano 30 Listopad 2017 póżniej wejść jeszcze raz w to badanie A nie możesz od razu wejść i dokonać korekty niczego nie anulując? Tak myślałem że mogę, ale czytałem wczoraj pytania i odpowiedzi i tam piszą że sprawa zmiany danych identyfikacyjnych pojazdu po dokonanej pre-rejestracji jest nieco bardziej skomplikowana? Dlatego pytam bo nie do końca to rozumiem a nie chciałbym robić błędnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 30 Listopad 2017 Share Napisano 30 Listopad 2017 a nie chciałbym robić błędnie. Wszyscy się uczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 30 Listopad 2017 Share Napisano 30 Listopad 2017 Tak myślałem że mogę, ale czytałem wczoraj pytania i odpowiedzi i tam piszą że sprawa zmiany danych identyfikacyjnych pojazdu po dokonanej pre-rejestracji jest nieco bardziej skomplikowana? Dlatego pytam bo nie do końca to rozumiem a nie chciałbym robić błędnie. Wszystko zależy od tego, co korygujemy. Jeśli korygujemy dane techniczne (np. ilość miejsc) - robimy to zwykłą korektą badania. Jeśli korygujemy dane identyfikacyjne (np. markę, VIN, datę pierwszej rejestracji - w teorii to możliwe, w praktyce nie powinno nigdy mieć miejsca), a pojazd nie był pre-rejestrowany - również wystarczy zwykła korekta BTP. Jeśli natomiast korygujemy dane identyfikacyjne, a pojazd był pre-rejestrowany przez SKP (wymóg: było to badanie okresowe przed pierwszą rejestracją) - wówczas trzeba anulować pre-rejestracje i dokonać jej na nowo. Aby to zrobić - trzeba przedtem anulować dowiązane do pojazdu BTP, inaczej nie idzie tego zrobić. Po całej tej operacji należy ponownie przesłać prerejestrację i BTP do CEP, oczywiście po korekcie badania i nieprawidłowych wpisów z tym związanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.