wadi Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 (edytowane) 18 minut temu, sven napisał: nie zaznaczamy domyślnej opcji: Bieżący użytkownik, tylko należy wybrać drugą opcję: Komputer lokalny. Wszystko działa jak należy. Potwierdzam działa w tej opcji ( Patronat). Edytowane 1 Czerwiec 2020 przez wadi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Ok, dziękuję, jednak się udało, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Czy ktoś ma VPN Client i robił tą procedurę, czy to jest tylko dla AnyConnect?? W dniu 30.05.2020 o 10:08, Norbert Jezierski napisał: Po wszystkim - Connect/Połącz w programie Cisco Czy dla VNP Client robimy tak samo?? VPN Client Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbrocki Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 U mnie na VPN Client też nie działa, certyfikaty zainstalowane poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Teraz, bbrocki napisał: U mnie na VPN Client też nie działa, Robiłeś jak w instrukcji i masz VPN Client?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbrocki Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Robiłem jak w instrukcji, certyfikaty zainstalowane poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zippo Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 43 minuty temu, sven napisał: Podczas instalacji certyfikatów, w oknie Kreator importu certyfikatów - Zapraszamy! nie zaznaczamy domyślnej opcji: Bieżący użytkownik, tylko należy wybrać drugą opcję: Komputer lokalny Potwierdzam że działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arczii-Not Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Witam. Mam VPN Client i podana procedura nie zadziałała. Gdzie macie tą opcje "bieżący użytkownik/komputer lokalny" bo nic takiego nie widzę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbrocki Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Ja w kreatorze importu certyfikatów nie mam opcji Bieżący użytkownik ani Komputer lokalny, gdzie to zaznaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 4 minuty temu, Zippo napisał: Potwierdzam że działa Na jakim systemie? Windows 7 czy Windows 10? Przy instalacji certyfikatów mnigdzie mi się nie pyta czy "bieżący użytkownik" czy "komputer lokalny" - gdzie to się zaznacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 51 minut temu, radekd2 napisał: Ale autor oprogramowania StacjaSQL nie odpowiada za ważność certyfikatów zainstalowanych na platformie obsługiwanej przez ministerstwo cyfryzacji. Oczywiście, że nie odpowiada ale po mimo tego że nie musi to pomaga i to wszystkim SKP nie tylko "swoim". To jest kolejny argument dla tych co chcą zmienić program. Zobaczcie jaka pomoc idzie prze forum a co w przypadku tej awarii zrobił dla was Patronat i inni ? 4 minuty temu, bbrocki napisał: Ja w kreatorze importu certyfikatów nie mam opcji Bieżący użytkownik ani Komputer lokalny, gdzie to zaznaczyć? Zapewne próbujecie instalować te 3 certyfikaty z poziomu programu VPN Client (tak jaj ja wczoraj). Na te certyfikaty po rozpakowaniu po prostu się klika i one same zainstalują się tam gdzie trzeba. ( lub pojawi się wybór) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zippo Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 3 minuty temu, arekkos napisał: Na jakim systemie? Windows 7 czy Windows 10? Przy instalacji certyfikatów mnigdzie mi się nie pyta czy "bieżący użytkownik" czy "komputer lokalny" - gdzie to się zaznacza? Windows 10. Klikasz na tych certyfikatach prawym przyciskiem myszy i klikasz zainstaluj certyfikat, potem pierwsze okienko kreatora masz do wyboru Bieżący użytkownik lub komputer lokalny, wybierasz komputer lokalny i lecisz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbrocki Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Windows 7 nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 To kliknij na certyfikat i zobacz jakie opcje są ( jak nie pójdzie prawym przyciskiem myszy to spróbuj lewym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arczii-Not Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Mam Windows 7 i niema takiej opcji wyboru. (VPN Client) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbrocki Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 4 minuty temu, markes30 napisał: To kliknij na certyfikat i zobacz jakie opcje są ( jak nie pójdzie prawym przyciskiem myszy to spróbuj lewym) Próbowałem na wszystkie sposoby i nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pastuszek Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Wszystko działa poprawnie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Ważna informacja dla łączących się z cepikiem za pomocą VPN Client. Dodzwoniłem się w końcu do help desku COI i w przypadku VPN Client nic nie da instalowanie tych trzech plików, mało tego, nie mają recepty na to żeby VPN Client na razie zadziałał. Pan był bardzo uprzejmy, połączył się zdalnie, zainstalował na szybko AnyConnect plus te 3 pliki i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 5 minut temu, bbrocki napisał: Próbowałem na wszystkie sposoby i nic nie pomaga. Jak nic nie pomaga to help desk instaluje anyconect + procedura naprawcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 51 minut temu, bbrocki napisał: U mnie na VPN Client Musisz najpierw zainstalować AnyConnect i dopiero zadziała po zainstalowaniu tych 3 plików. Dla VPN Client na tą chwile nie ma żadnego rozwiązania i nie zadziała - info z help desku. U mnie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbrocki Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Tak zrobię . Dzięki Wszystkim za pomoc. Do help desku to ten nr tel. 22 250 28 83 czy macie inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 tel. help desk 422535499 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 3 godziny temu, leski66 napisał: Co mogę powiedzieć... Dali " plamy na całej linii ", na tą chwilę są u mnie pod kreską. Jest reakcja na + : Ale i tak @Norbert Jezierski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek24 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Godzinę temu, markes30 napisał: Patronat Nic, jak zadwoniłem to odpowiedzieli, że wina nie leży po ich stronie i oni też nie dostali żadnych wytycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzes522 Napisano 1 Czerwiec 2020 Share Napisano 1 Czerwiec 2020 Cisco, nie działa ponoć w całym kraju, jak komuś działa to niech da znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.