aboz Napisano 3 Grudzień 2021 Share Napisano 3 Grudzień 2021 14 minut temu, danielg539 napisał: Jest tak dlatego, że różnica pomiędzy tymi typami nadwozi się zatarła. Jedna marka produkuje coś małego i nazywa to kombi a inna coś większego i nazywa to hatchbackiem. To wynika z limitów produkcyjnych i wymagań wobec producentów pojazdów. Dlatego w pewnych segmentach jest miszmasz zarówno z podrodzajami, jak i rodzajami nadwozi. Pisałem o tym niejednokrotnie. Np. BMW X3 jest homologowane jako sedan, a rzeczony golf hatchback jako kombi (podobnie jak seria 1 od BMW). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 Sytuacja dosłownie z przed chwili . Skoda Citigo, osobowy 4 miejsca, przede mną 2 osobowy ciężarowy, krata, podłoga zabudowana. Pasy wiszą z tylnych słupków. Auto nowe, leasing ... "W firmie wszystkie takie są, mówili że można jezdzić, jak pan nie chce podbić to podbije ktoś inny" No i masz po badaniu, i po kliencie , choć akurat tego nie żałuje ani się nie przejmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 43 minuty temu, Rafi90 napisał: jak pan nie chce podbić to podbije ktoś inny A co miałeś podbić, skoro auto nowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 Pewnie 3 letnie dla takich przy zmianach trzeba potwierdzenie od jednostki uprawnionej na przegrodę trwałą widocznie ceny zaporowe jak nie przerabiają 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 Na początku sadziłem że o VAT się rozchodzi, skoro nowe. Ale wtedy co podbijać ? No w sumie ... ostatnio sam miałem klientkę, co mi wykrzyczała, że nie mam prawa wsiadać do jej samochodu, i co sie przy...m do nowego, 3 letniego mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 3 godziny temu, Mecher napisał: mi wykrzyczała, że nie mam prawa wsiadać do jej samochodu Ja z takimi klientami nie mam stresu. Proszę o wyniki z przyrządów w trakcie przejeżdżania przez stanowisko i informuję, że w przypadku braku lub niewystarczającego wyniku zabiorę DR. Na ponad dwadzieścia lat pracy zajadłych miałem dwóch, którzy odjechali spod stacji a dwóch kolejnych doszło jednak do wniosku, że zgodnie z ustawą, to jednak diagnosta powinien zrobić osobiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 6 godzin temu, Mecher napisał: ostatnio sam miałem klientkę, co mi wykrzyczała, że nie mam prawa wsiadać do jej samochodu, i co sie przy...m do nowego, 3 letniego mercedesa Kilka lat temu przyjeżdża do mnie małżeństwo, ok. 50 lat, na pierwszy przegląd w kraju nowo zakupionym Audi A3. Auto ściągnięte z Niemiec, rocznik 2000 czyli miało już wtedy coś ok. 15 lat. Dizelek 1.9. Wsiadam do auta i doskakuje do mnie pani właścicielka z tekstem: "czy wiem jak się obchodzić i jeździć tak ekskluzywnym autem". Uwierzcie mi ale nie wiedziałem co jej odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 6 Grudzień 2021 Share Napisano 6 Grudzień 2021 19 minut temu, radekd2 napisał: nie wiedziałem co jej odpowiedzieć Że na czymś trzeba się nauczyć... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 7 Grudzień 2021 Share Napisano 7 Grudzień 2021 Mnie jeszcze rozbrajają ludzie którzy mają automat i pytają czy umiem jeździć albo zanim coś powiem to tłumaczą co nacisnąć i włączyć . W sumie prędzej mylę się w drugą stronę bo prywatnie najwięcej jeżdżę automatem więc zdarzało mi się na parkingu odpalać auta klientów z wciśniętym hamulcem, ale sprzęgłem już niekoniecznie, w dodatku na biegu... 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Grudzień 2021 Share Napisano 7 Grudzień 2021 12 minut temu, Rafi90 napisał: zdarzało mi się na parkingu odpalać auta klientów z wciśniętym hamulcem, ale sprzęgłem już niekoniecznie, w dodatku na biegu... Czyli jednak klienci mają rację, że Ci najpierw tłumaczą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur92ce Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Witam wszystkich Jak podchodzicie do tego tematu jak niezgodności danych ze stanem faktycznym. Autobus z Francji pierwszy OBT z DIP w dowodzie francuskim masy F1-18800 natomiast na tabliczce 18500. Wydział komunikacji nie chce zarejestrować mimo iż wpisałem 18500 czyli danych z tabliczki znamionowej bo dla nich to jest UI niezgodność danych w dowodzie Co powinienem Zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 A jaką usterkę wpisałeś? Wysłane z mojego CPH2043 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Jakie są naciski osi w TZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal23 Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Usterka O.2.e wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur92ce Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Tak jak kolega napisał UD 0.2.e w badaniu dodałem to że Dane ustalono na podstawie tabliczki Tak wygląda tabliczka 18500 22000 7100 12600 Wiadomo naciski konstrukcyjne i administacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Z samych nacisków wychodzi 18,6 tony, więc urząd jest w błędzie. I to nie jest niezgodność danych ze stanem faktycznym (homologacją), a niezgodność danych zawartych w DR z tabliczką czyli 0.2.e. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Suma nacisków osi może być większa niż F1 a F1 wg TZ to 18500 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 16 Grudzień 2021 Share Napisano 16 Grudzień 2021 Ależ ja to wiem. Tylko WK chce 18800 kg, co z administracyjnych nie wychodzi. To chciałem podpowiedzieć jako argument do kruszenia betonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur92ce Napisano 17 Grudzień 2021 Share Napisano 17 Grudzień 2021 Wydział komunikacji żąda ode mnie usterki UI 0.2.g i zaświadczenia od producenta że pojazd jest homologowany na tą mniejszą masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Grudzień 2021 Share Napisano 17 Grudzień 2021 34 minuty temu, artur92ce napisał: Wydział komunikacji żąda ode mnie usterki UI 0.2.g To niech Ci to da na piśmie. 34 minuty temu, artur92ce napisał: i zaświadczenia od producenta że pojazd jest homologowany To już nie Twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur92ce Napisano 17 Grudzień 2021 Share Napisano 17 Grudzień 2021 (edytowane) Ogólnie stwierdzili że każdy pojazd z zagranicy jeżeli ma inne masy w dowodzie niż na tabliczce to robię OBT +DIP z wynikiem negatywnym i właściciel pojazdu musi ustalić czy pomyłka był za granicą czy producent pozmieniał masy i na dowód tego ma być homologacja potwierdzająca zmiany. A odnośnie autobusu jeżeli będę się upierał się na swoim to sprawę kierują do TDT Edytowane 17 Grudzień 2021 przez artur92ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Grudzień 2021 Share Napisano 17 Grudzień 2021 13 minut temu, artur92ce napisał: właściciel pojazdu musi ustalić czy pomyłka był za granicą czy producent pozmieniał masy i na dowód tego ma być homologacja potwierdzająca zmiany Wszelkie zmiany prowadzą do unieważnienia homologacji, więc niby skąd klient ma wziąć tą homologację? 14 minut temu, artur92ce napisał: A odnośnie autobusu jeżeli będę się upierał się na swoim to sprawę kierują do TDT A co niby ta sprawa TDT obchodzi? Póki co to nadzór jeszcze sprawuje starostwo a nie TDT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur92ce Napisano 17 Grudzień 2021 Share Napisano 17 Grudzień 2021 To są słowa ludzi pracujących w wydziale komunikacji. Wykonałem kilka telefonów do innych wydziałów komunikacji i o dziwo nie widzieli problemu z tym pojazdem i ta różnicą mas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Grudzień 2021 Share Napisano 17 Grudzień 2021 53 minuty temu, artur92ce napisał: To są słowa ludzi pracujących w wydziale komunikacji. Poziom wiedzy wprost porażający. Zapewne to jakiś mały WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 18 Grudzień 2021 Share Napisano 18 Grudzień 2021 (edytowane) W dniu 16.12.2021 o 17:52, aboz napisał: Z samych nacisków wychodzi 18,6 tony Mi z tych nacisków wychodzi więcej , konstrukcyjnie , a niby tego dotyczy ? W dniu 16.12.2021 o 15:31, artur92ce napisał: w dowodzie francuskim masy F1 W dniu 16.12.2021 o 18:39, aboz napisał: Tylko WK chce 18800 kg, co z administracyjnych nie wychodzi Chce , ale jako F1 Edytowane 18 Grudzień 2021 przez duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.