radekd2 Napisano 21 Grudzień 2022 Share Napisano 21 Grudzień 2022 (edytowane) @Paprock nie zrozumiałeś. Po zgłoszeniu szkody komunikacyjnej do TU ich rzeczoznawca wykonuje wycenę szkody, gdzie ujęte są części do naprawy, wymiany plus koszt robocizny. SKP na podstawie tego dokumentu wiedzą co było uszkodzone i oceniają czy naprawa została przeprowadzona właściwie. Problemem jest to, iż czasami jest kilka dodatkowych protokołów/kosztorysów z jednej szkody. Edit. Jeżeli w takim dokumentacji będzie jasno napisane, iż dłubano tylko np. w lampach przednich, zderzaku i chłodnicy to będzie to mocną podstawą do odpuszczenia sobie nowego dokumentu dozorowego. Edytowane 21 Grudzień 2022 przez radekd2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Grudzień 2022 Share Napisano 21 Grudzień 2022 No sorry. Czasami kapuję, czasami nie kapuję. Idzie o to, że termin "odpowiednio do zakresu naprawy" jest wielce niedoprecyzowany w sensie wiarygodnego, uznawanego dokumentu. Po mojemu powinien być opracowany wzór dokumentu podobny choćby do opisu zmian dokonanych w pojeździe. Jak na razie toto całe badanie po szkodzie istotnej jest palcem na wodzie pisane. I gdyby mi się taki pojazd przytrafił, to poleciałbym po całości jak to się klasycznie przy powypadkowym robi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.