Skocz do zawartości

Zarobki ,czas pracy i obowiazki na stacjach ????


WOJT999

Rekomendowane odpowiedzi

To, że powstaje samochód o pojemności paki prawie 40m^3 i ładowności np 300- 500 kg. I to w imieniu prawa i homologacji.

Akurat pisałem o ustawie... no ale co tam. Homologuje się zgodnie z przepisami a te są wspólne dla całej Europy jeżeli tak się da to powstają takie "kwity" ? Czy to ma sens ? To już byłaby większa dyskusja. Po prostu 3500kg jest magiczną liczbą i nad tym warto by się zastanowić.

 

 

Denerwuje mnie jeżeli ktoś daje zdjęcie do artykułu a nie ma ono nic wspólnego z zaistniałą sytuacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denerwuje mnie

Wiesz co mnie to ?

nie ma ono nic wspólnego z zaistniałą sytuacją

W nawiązaniu do tego co napisał Psuj ma. Wypuszcza się auto o którym wiadomo z góry że będzie przeładowywane.

Miałem kiedyś sprowadzone auto z wywrotem ,dmc 3,5 , ładowność poniżej 200kg .Myślisz że styropian woził ?

W podanym linku jest to mocno przeholowane , ale jak widać objętościowo to te auto nie jest załadowane pod sufit .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia naszych przepisów to auto jest przeładowane ale z punktu widzenia konstrukcyjnego to już nie. Pytanie czy problemem jest homologacja czy lokalne przepisy które mocno faworyzują auta o DMC poniżej 3,5 tony.

 

 

PS. Ile miał ten pojazd foteli w pierwszym rzędzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaka jest konstrukcyjna wytrzymałość auta z homologacją do 3,5t? Taki Master albo Daily - no słucham.

Nie mogę powiedzieć, że wytrzymałość auta 3,5t to tyle i tyle. Mogę powiedzieć, że konstrukcje często bywają identyczne w różnych zakresach DMC i dlatego często jest to tylko kwestia formalna.

 

Ten przeładowany ? Wychodzi że dwa .

Ten drugi o którym wspomniałeś.

 

 

Homologacja robiona pod lokalne przepisy(znaczy się pod klienta) np. 3490 ,żeby winiety nie płacić,żeby tylko klient kupił .

To problem jest z homologacją czy z lokalnymi przepisami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć, że konstrukcje często bywają identyczne w różnych zakresach DMC i dlatego często jest to tylko kwestia formalna.

 

Tak - są różne. Niemniej jednak auto do 3,5 można jeszcze jakoś porównywać z tym homologowanym do powiedzmy 5 ton. Jednak przeładowanie na poziomie takim jak w linku już pod nic się nie łapie.

Choć tak naprawdę drobne różnice są i chociażby oryginalny "35" od "50" nieco się jednak różni. W Masterze jest analogicznie.

Więc to auto było przeładowane w każdym względzie - w tym konstrukcyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie. Takich nawet nie łapią. Ale standardem jest ładowanie na te auta w granicach 3,5t. Takie są realia. Dla większości osób wyznacznik DMC pojazdu oznacza ilość ładunku możliwego do przewiezienia. No ale co się dziwić, jak specjaliści od homologacji takie cos do ruchu dopuszczają i udają, że nie maja pojęcia, że facet nie będzie woził takim autem 400 kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości wypadków to takie obciążenie nie zrobi wrażenia.

Na mnie robi wrażenie już sama zabudowa kontenerowa, a co dopiero jeszcze inne elementy jak platformy, windy, agregaty i kurniki nie zapominając o samym ładunku.

Czkawkę mam jak ktoś te zabudowy pohomologował, czy robione były jakiekolwiek testy i badnia fizyczne wszelakich ciężarowych konstrukcji drugoetapowych do 3,5 tony?

Nic tylko zawiecha i układ kierowniczy non stop na serwisie się regeneruje o zużyciu opn nawet nie mówie. Jakoś w zwykłych blaszakach po jakimś tam przelocie większych niedomagań się nie stwierdza, a w tych zabudowach zawsze coś.

Ale nie ma co narzekać. Przecież to wina nawierzchni szos. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć, że konstrukcje często bywają identyczne w różnych zakresach DMC i dlatego często jest to tylko kwestia formalna.

niestety ,ale w dzisiejszych czasach gdy producenci oszczędzają są różnice -np. nie zauważysz tego wzrokowo ,ale blacha na podłodze pojazdu w tym do 3,5 będzie cieńsza niż w tym o większym dmc........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie -ale informację tą otrzymałem na ostatnim szkoleniu........

 

Nie polegał bym na takich informacjach. Owszem - jeśli mowa o przekroju profilów ramy (o ile pojazd ją posiada) to różnice są. Ba - są nawet w tej samej klasie wagowej, ale zależą np. od rodzaju stosowanego mostu. Ale blacha na podłodze w vanie? Nieeee...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie -ale informację tą otrzymałem na ostatnim szkoleniu......... :D

Mnie zastanawia kto to wymyślił. Jakieś różnice się zdarzają ale to jest produkcja masowa i wykorzystuje się wiele części w różnych pojazdach. Jaka byłą podana różnica w grubości blachy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Witam odkopuje stary temat jako, że już mamy 2019 rok. Chciałbym wiedzieć ile teraz wynosi stawka za diagnostę. Szukam teraz pracy i nie wiem od ilu można wogóle zacząć rozmowę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.