Skocz do zawartości

Zdjęcia w zmianach konstrukcyjnych


janmarek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    18

  • Marek1

    12

  • michal_k

    10

  • Psuj

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

A jak jest zmiana bez zmian? czyli kratka była... i jest? :)

 

To wtedy nie było zmiany. Skoro nic a nic się nie zmieniło to pojazd pozostaje zgodny ze stanem obecnym - czyli ciężarowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była zmiana. Zdemontowano i zamontowano z powrotem - już w charakterze zwykłej zasłony bagażnika - nie przegrody 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była zmiana. Zdemontowano i zamontowano z powrotem - już w charakterze zwykłej zasłony bagażnika - nie przegrody 8)

 

Czyli pojazd jednak powrócił do stanu sprzed zmian. Widzę tylko jedną możliwość - opis zmian w momencie pierwszej zmiany, czyli demontażu. Inaczej de facto zmiany nie było, więc i opisywać nie ma co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnosta często nie widzi zmian, tylko ich efekt - to oczywiste. Opis zmian ma od właściciela, albo na zaświadczeniu uprawnionego przedsiębiorcy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnosta często nie widzi zmian, tylko ich efekt - to oczywiste.

 

No efekt - czyli dokonane zmiany. Patrzy na pojazd, patrzy w DR i widzi co się "nie zgadza", czyli się zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką siatkę w C5 do zabezpieczania ładunków. Nie ma na niej znaków homologacji. Co robić?? :)

Taka siatka, to nie to samo co pozostawiona z wersji VATowskiej kratka. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka siatka, to nie to samo co pozostawiona z wersji VATowskiej kratka.

 

Siatka to jest gadżet extra - nie ją miałem na myśli. Zresztą C5. to tak po prawdzie ma trzy siatki w tym układzie hee ;) Ale nie w tym rzecz...

 

Michał!!

Przyjeżdżam do Ciebie samochodem ciężarowym o konstrukcji.... skrzynia z plandeką :)

Przedtem była to wywrotka trójstronna. Oczywiście po zmianach inna masa i ładowność (oraz wymiary)

O ile Ci nie powiem o tym fakcie, co to przedtem było, to powiedz z której rubryki DR uzyskasz te informacje? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile Ci nie powiem o tym fakcie, co to przedtem było, to powiedz z której rubryki DR uzyskasz te informacje? :D

 

Z G i dopuszczalnej ładowności ::D

 

A tak serio to wiadomo - wypada powiedzieć co się zmieniło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z G i dopuszczalnej ładowności ::D

 

Pokaż mi SKP, co standardowo ważą pojazd podczas OBT :)

 

A tak serio to wiadomo - wypada powiedzieć co się zmieniło ;)

 

No o to się mnie rozchodzi :) Czasem wypada, a czasem wręcz trzeba - inaczej nici z opisu, bo jak sam powiedziałeś, diagnosta wróżką nie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi SKP, co standardowo ważą pojazd podczas OBT :)

 

A znam jedną - co diagnosta waży w przybliżeniu jako naciski obu osi przy przejechaniu przez rolki odejmując swoją "masę własną" ustaloną za pomocą wagi łazienkowej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diagnosta waży w przybliżeniu

 

Taaa... Ja słyszałem o takich pilotach, co w przybliżeniu wiedzieli gdzie jest pas do lądowania i pomylili się naprawdę niewiele... :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówicie tutaj o demontażu kratki jako jedynej czynności jaką należy wykonać aby samochód stał się osobowym a nikt nie zwrócił uwagi na rzecz najważniejszą, czyli zmianę ilości miejsc siedzących co jest głównym celem w tym przypadku. Jak dla mnie kratka może pozostać, natomiast w opisie powinna być informacja o wymontowaniu trwałej przegrody (nałokietnika) pomiędzy siedzeniami oraz montaż pasa bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówicie tutaj o demontażu kratki jako jedynej czynności jaką należy wykonać aby samochód stał się osobowym a nikt nie zwrócił uwagi na rzecz najważniejszą, czyli zmianę ilości miejsc siedzących co jest głównym celem w tym przypadku

Tak sie składa że było całkiem sporo aut zarejestrowanych na ciężarowy bez zmiany ilości miejsc. Co więcej dla ciężarowego z 1998 roku kratka nie jest wymagana !

Ale to już faktycznie bicie piany bo wszyscy wiemy że ten przepis jest porąbany i żeby dokonać zmian mechanik wystawia FV na demontaż kraty której nigdy nie było ,a diagnosta to potwierdza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie składa że było całkiem sporo aut zarejestrowanych na ciężarowy bez zmiany ilości miejsc.

 

Dokładnie.

Duże kombice nawet z pięcioma miejscami łapały się pod wzór i były N1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże kombice nawet z pięcioma miejscami łapały się pod wzór i były N1.

 

To komu przeszkadza, że jest ciężarówką :?: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.