blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 A jak jest zmiana bez zmian? czyli kratka była... i jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 A jak jest zmiana bez zmian? czyli kratka była... i jest? To wtedy nie było zmiany. Skoro nic a nic się nie zmieniło to pojazd pozostaje zgodny ze stanem obecnym - czyli ciężarowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Była zmiana. Zdemontowano i zamontowano z powrotem - już w charakterze zwykłej zasłony bagażnika - nie przegrody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Była zmiana. Zdemontowano i zamontowano z powrotem - już w charakterze zwykłej zasłony bagażnika - nie przegrody Czyli pojazd jednak powrócił do stanu sprzed zmian. Widzę tylko jedną możliwość - opis zmian w momencie pierwszej zmiany, czyli demontażu. Inaczej de facto zmiany nie było, więc i opisywać nie ma co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Czyli pojazd jednak powrócił do stanu sprzed zmian. Absolutnie nie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Absolutnie nie!! To czym się różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Niczym. Ale jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Niczym. Ale jest inna To diagnosta ma być wróżką? Albo widzi zmiany i je opisuje albo ich nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Diagnosta często nie widzi zmian, tylko ich efekt - to oczywiste. Opis zmian ma od właściciela, albo na zaświadczeniu uprawnionego przedsiębiorcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Diagnosta często nie widzi zmian, tylko ich efekt - to oczywiste. No efekt - czyli dokonane zmiany. Patrzy na pojazd, patrzy w DR i widzi co się "nie zgadza", czyli się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Mam taką siatkę w C5 do zabezpieczania ładunków. Nie ma na niej znaków homologacji. Co robić?? Taka siatka, to nie to samo co pozostawiona z wersji VATowskiej kratka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Taka siatka, to nie to samo co pozostawiona z wersji VATowskiej kratka. Siatka to jest gadżet extra - nie ją miałem na myśli. Zresztą C5. to tak po prawdzie ma trzy siatki w tym układzie hee Ale nie w tym rzecz... Michał!! Przyjeżdżam do Ciebie samochodem ciężarowym o konstrukcji.... skrzynia z plandeką Przedtem była to wywrotka trójstronna. Oczywiście po zmianach inna masa i ładowność (oraz wymiary) O ile Ci nie powiem o tym fakcie, co to przedtem było, to powiedz z której rubryki DR uzyskasz te informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 O ile Ci nie powiem o tym fakcie, co to przedtem było, to powiedz z której rubryki DR uzyskasz te informacje? Z G i dopuszczalnej ładowności A tak serio to wiadomo - wypada powiedzieć co się zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Z G i dopuszczalnej ładowności Pokaż mi SKP, co standardowo ważą pojazd podczas OBT A tak serio to wiadomo - wypada powiedzieć co się zmieniło No o to się mnie rozchodzi Czasem wypada, a czasem wręcz trzeba - inaczej nici z opisu, bo jak sam powiedziałeś, diagnosta wróżką nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 Pokaż mi SKP, co standardowo ważą pojazd podczas OBT A znam jedną - co diagnosta waży w przybliżeniu jako naciski obu osi przy przejechaniu przez rolki odejmując swoją "masę własną" ustaloną za pomocą wagi łazienkowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Luty 2013 Share Napisano 20 Luty 2013 diagnosta waży w przybliżeniu Taaa... Ja słyszałem o takich pilotach, co w przybliżeniu wiedzieli gdzie jest pas do lądowania i pomylili się naprawdę niewiele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Mówicie tutaj o demontażu kratki jako jedynej czynności jaką należy wykonać aby samochód stał się osobowym a nikt nie zwrócił uwagi na rzecz najważniejszą, czyli zmianę ilości miejsc siedzących co jest głównym celem w tym przypadku. Jak dla mnie kratka może pozostać, natomiast w opisie powinna być informacja o wymontowaniu trwałej przegrody (nałokietnika) pomiędzy siedzeniami oraz montaż pasa bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Mówicie tutaj o demontażu kratki jako jedynej czynności jaką należy wykonać aby samochód stał się osobowym a nikt nie zwrócił uwagi na rzecz najważniejszą, czyli zmianę ilości miejsc siedzących co jest głównym celem w tym przypadku Tak sie składa że było całkiem sporo aut zarejestrowanych na ciężarowy bez zmiany ilości miejsc. Co więcej dla ciężarowego z 1998 roku kratka nie jest wymagana ! Ale to już faktycznie bicie piany bo wszyscy wiemy że ten przepis jest porąbany i żeby dokonać zmian mechanik wystawia FV na demontaż kraty której nigdy nie było ,a diagnosta to potwierdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Tak sie składa że było całkiem sporo aut zarejestrowanych na ciężarowy bez zmiany ilości miejsc. Dokładnie. Duże kombice nawet z pięcioma miejscami łapały się pod wzór i były N1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Duże kombice nawet z pięcioma miejscami łapały się pod wzór i były N1. To komu przeszkadza, że jest ciężarówką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Właścicielowi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 w szczególności po oczekiwaniu taką "ciężarówką" przed odprawą na granicy w kolejce z "tir-ami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.