Qnick Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 Ja robię tak samo,ale jak widać po ostatnich postach,my się produkujemy a nasze WK mają to gdzieś No przecież nikt nie mówił że będzie lekko łatwo i przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 W przypadku "L", taxi i nie tylko ich, chodzi o sprawdzenie warunków dodatkowych a to nie są badania dodatkowe więc jak najbardziej można je łączyć na jednym zaświadczeniu. Oj chyba się pogubiłeś, czy na pewno tak to chciałeś napisać ? Rzeczywiście, nie tak. Chodziło mi o sprawdzenie warunków dodatkowych o których mowa w par. 2, ust 1. pkt 4 określonych w § 17–22, § 38–42 i § 52 rozporządzenia o warunkach technicznych. Oczywiście sprawdzanie"L" i taxi do nich się nie zalicza a ich sprawdzanie to badania dodatkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 co piszesz na zaswiadczeniu i jaki wynik? Wynik P W uwagach wymiana DR, zmiana właściciela oraz brakujące dane, nie wbijam pieczatki i nie biorę OE Nie mów tylko, że nie znam przepisów, bo inaczej nikt, nigdy tej masy własnej nie wpisze,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 bo inaczej nikt, nigdy tej masy własnej nie wpisze,,, a nie lepiej: d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu. Bo w końcu 0 kg w stosunku do faktycznej masy własnej to oczywista omyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu. Na pewno lepiej, tylko wtedy 20 powinien zapłacić WK nie klient ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 Nie mów tylko, że nie znam przepisów Nikomu na tym forum nie napisałem ,że nie zna przepisów .A pisze tu od o...........Chyba że coś umknęło mojej pamięci Możemy mieć inne interpretacje i to wszystko Ja uzupełniam tylko jak się kończą wpisy w DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G? Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają. Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Pojazdy zarejestrowane na podstawie ówczesnych przepisów powinny pojeździć tak do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G? Gwarancji żadnej, ale satysfakcję tak. Otrzymaliśmy pismo z WK z zaleceniem uzupełniania brakujących danych, jednak nie zawsze dane te są wpisywane,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Kiedyś to nawet wpisyano naciskiosi w pełnych kN, pomimo, że na TZ były podawane z dokładnością do 10 lub nawet pojedynczych kg. Na TZ było 830 kg a nacisk 8kN, na TZ było 1230 a nacisk 12 kN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Pojazdy zarejestrowane na podstawie ówczesnych przepisów powinny pojeździć tak do końca. Kiedyś to nawet wpisyano naciskiosi w pełnych kN, pomimo, że na TZ były podawane z dokładnością do 10 lub nawet pojedynczych kg. Na TZ było 830 kg a nacisk 8kN, na TZ było 1230 a nacisk 12 kN Dlatego mam to w d.... i nie poprawiam co z tego że chcę poprawić jak i tak to pozostanie bez echa w WK a nawet dzwonią i mówią że przecież w DR było inaczej. Dlatego nie poprawiam i nie muszę się tłumaczyć dlaczego zrobiłem tak a nie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 Dlatego mam to w d.... To tylko jedna ze szkół, choć bardzo liczebna,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Luty 2013 Share Napisano 22 Luty 2013 To tylko jedna ze szkół, choć bardzo liczebna Do tego wygodna ale czy bezpieczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają. Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Pojazdy zarejestrowane na podstawie ówczesnych przepisów powinny pojeździć tak do końca. A temu co wymyślił, aby taka rubryka była - powinni do końca życia zabronić zabierać głos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 Ale jaka rubryka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 Max nacisk na oś w DR. Bo pewnie miało być: max obciążenie osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 Max nacisk na oś w DR. nie ma takiej rubryki w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 nie ma takiej rubryki w DR Jest "Największy". Chodzi o "nacisk na oś " ,taki twór jest tylko w DR i naszych zaświadczeniach . W dyrektywach itp ., i nawet naszych przepisach homologacyjnych jest napisane "obciążenie osi " . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 A bo nie mogłoby być normalnie w kg a reszcie Europy i skończyłby się cyrk z przeliczaniem kg na kN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 W co 2 DR spotykam zapis w DR prosto z TZ bez przeliczenia kg na kN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 Niestety ale taka jest znajomość przepisów przez diagnostów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 W co 2 DR spotykam zapis w DR prosto z TZ bez przeliczenia kg na kN Jeszcze jak się zgadza, bo czasem niektóre dane do DIP'u brane są wprost z posiadanego katalogu pojazdów bez czytania TZ i wówczas potrafi w ogóle się niezgadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 bez czytania TZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 23 Luty 2013 Share Napisano 23 Luty 2013 JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają. Niestety ale masz całkowicie rację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.