Skocz do zawartości

Badanie Okresowe i Dodatkowe


Rokita

Rekomendowane odpowiedzi

Ja robię tak samo,ale jak widać po ostatnich postach,my się produkujemy a nasze WK mają to gdzieś

 

No przecież nikt nie mówił że będzie lekko łatwo i przyjemnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Marek1

    12

  • Qnick

    10

  • Grzegorz Łódź

    10

  • Rokita

    9

W przypadku "L", taxi i nie tylko ich, chodzi o sprawdzenie warunków dodatkowych a to nie są badania dodatkowe więc jak najbardziej można je łączyć na jednym zaświadczeniu.

Oj chyba się pogubiłeś, czy na pewno tak to chciałeś napisać ?

 

Rzeczywiście, nie tak. :oops:

Chodziło mi o sprawdzenie warunków dodatkowych o których mowa w par. 2, ust 1. pkt 4

określonych w § 17–22, § 38–42 i § 52 rozporządzenia o warunkach technicznych.

Oczywiście sprawdzanie"L" i taxi do nich się nie zalicza a ich sprawdzanie to badania dodatkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co piszesz na zaswiadczeniu i jaki wynik?

Wynik P

W uwagach wymiana DR, zmiana właściciela

oraz brakujące dane, nie wbijam pieczatki i nie biorę OE

Nie mów tylko, że nie znam przepisów, bo inaczej nikt, nigdy tej masy własnej nie wpisze,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo inaczej nikt, nigdy tej masy własnej nie wpisze,,,

 

a nie lepiej:

d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu.

Bo w końcu 0 kg w stosunku do faktycznej masy własnej to oczywista omyłka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d) Oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu.

Na pewno lepiej, tylko wtedy 20 powinien zapłacić WK nie klient ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mów tylko, że nie znam przepisów

 

Nikomu na tym forum nie napisałem ,że nie zna przepisów .A pisze tu od o...........Chyba że coś umknęło mojej pamięci ;)

Możemy mieć inne interpretacje :P i to wszystko :)

 

Ja uzupełniam tylko jak się kończą wpisy w DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?

Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?

Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają.

Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Pojazdy zarejestrowane na podstawie ówczesnych przepisów powinny pojeździć tak do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?

Gwarancji żadnej, ale satysfakcję tak. Otrzymaliśmy pismo z WK z zaleceniem uzupełniania brakujących danych, jednak nie zawsze dane te są wpisywane,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN.

Kiedyś to nawet wpisyano naciskiosi w pełnych kN, pomimo, że na TZ były podawane z dokładnością do 10 lub nawet pojedynczych kg. Na TZ było 830 kg a nacisk 8kN, na TZ było 1230 a nacisk 12 kN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Pojazdy zarejestrowane na podstawie ówczesnych przepisów powinny pojeździć tak do końca.
Kiedyś to nawet wpisyano naciskiosi w pełnych kN, pomimo, że na TZ były podawane z dokładnością do 10 lub nawet pojedynczych kg. Na TZ było 830 kg a nacisk 8kN, na TZ było 1230 a nacisk 12 kN

 

Dlatego mam to w d.... i nie poprawiam co z tego że chcę poprawić jak i tak to pozostanie bez echa w WK a nawet dzwonią i mówią że przecież w DR było inaczej. Dlatego nie poprawiam i nie muszę się tłumaczyć dlaczego zrobiłem tak a nie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?

Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają.

Nie zapomniało tylko kiedyś w rozporządzeniu był przelicznik 100kg=1kN. Pojazdy zarejestrowane na podstawie ówczesnych przepisów powinny pojeździć tak do końca.

A temu co wymyślił, aby taka rubryka była - powinni do końca życia zabronić zabierać głos :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej rubryki w DR

Jest "Największy". Chodzi o "nacisk na oś " ,taki twór jest tylko w DR i naszych zaświadczeniach . W dyrektywach itp ., i nawet naszych przepisach homologacyjnych jest napisane "obciążenie osi " .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W co 2 DR spotykam zapis w DR prosto z TZ bez przeliczenia kg na kN

 

Jeszcze jak się zgadza, bo czasem niektóre dane do DIP'u brane są wprost z posiadanego katalogu pojazdów bez czytania TZ i wówczas potrafi w ogóle się niezgadzać :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JANUSZ60, jaka masz gwarancję, że wówczas WK wpisze to G?

Tak dla jasności to ja jak najbardziej jestem za ustaleniem brakujących (błędnych) danych ale życie dowodzi, że WK często maja to gdzieś a po ostatniej batali jak przeliczyłem nacisk osi z 800 kg na kN a WK wygonił klienta, bo w homo było 8kN, bo się komuś zapomniało przeliczyć. Normalnie ręce opadają.

Niestety ale masz całkowicie rację... :ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.