abcs Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Zgodnie z nową definicją motocykla to ten pojazd nim nie będzie , bo nowa definicja mówi tylko o pojemności powyżej 50ccm natomiast nic nie mówi o prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Ale to już problem właściciela a nie diagnosty. Wiedziałem że taka będzie odpowiedź A co zrobisz jak rzeczoznawca napiszę Ci taką opinię z której nic nie będzie wynikało bo takich mamy niektórych artystów w zawodzie rzeczoznawcy wówczas poprosisz o następną opinię od innego rzeczoznawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Zgodnie z nową definicją motocykla to ten pojazd nim nie będzie , bo nowa definicja mówi tylko o pojemności powyżej 50ccm natomiast nic nie mówi o prędkości. Dochodzimy do podobnej sytuacji jak w przypadku czterokołowców czyli mamy pojazd, który nie pasuje do żadnej kategorii homologacyjnej i nie powinien być on dopuszczony do ruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Zgodnie z nową definicją motocykla to ten pojazd nim nie będzie , bo nowa definicja mówi tylko o pojemności powyżej 50ccm natomiast nic nie mówi o prędkości. zaraz ten pojazd "niczym nie będzie" - jak quad powyżej 15kW wg mnie koniec kombinacji - bo zaraz z tego będzie autobus 100 hehehehe dla mnie proste WK - tablice i badanie techniczne (po uprzednim zmniejszeniu prędkości - która i tak zostanie odblokowana i tego trzeba mieć świadomość) i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mari Napisano 13 Marzec 2013 Autor Share Napisano 13 Marzec 2013 Zgodnie z nową definicją motocykla to ten pojazd nim nie będzie , bo nowa definicja mówi tylko o pojemności powyżej 50ccm natomiast nic nie mówi o prędkości. fakt. to też jest bardzo istotna kwestia w roztrzygnięciu tego naszego "sporu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Co ciekawe... Ten sam pojazd zarejestrowany w kraju zapewne nie budzi Waszych wątpliwości na OBT Wicie, że jedzie ponad 50 km/h, ale: 1. W DR takiego info nie ma 2. OBT nie obejmuje w zasadzie badania prędkości I tu problemu nie ma, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timo Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 a sam motorower jest wart 200zł chyba kolego jedno zero zgubiłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 I tu problemu nie ma, nie? a no nie ma - hehehehe chyba kolego jedno zero zgubiłeś... - ale przepłaciłeś hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mari Napisano 13 Marzec 2013 Autor Share Napisano 13 Marzec 2013 w tym wszystkim najgorsze jest to, że w zasadzie większość UK interpretuje przepisy po swojemu, a my jako diagności musimy niejednokrotnie mimo, iż mamy rację i postępujemy zgodnie z przepisami "przepychać" się z urzędem kto ma rację, a klient patrzy, obserwuje i wyrabia sobie o nas opinię i zdanie... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 niestety tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timo Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 chyba kolego jedno zero zgubiłeś... - ale przepłaciłeś hehehehe Twoja wypowiedź ma jakieś oparcie w rzeczywistości? Bo moja owszem, a Ty najwyraźniej nie masz pojęcia o czym piszesz (ceny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 kolego temat jest nie o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Co ciekawe... Ten sam pojazd zarejestrowany w kraju zapewne nie budzi Waszych wątpliwości na OBT I tu problemu nie ma, nie? Bo nie ma wpisu w naszym DR o prędkości max. Gdyby był taki, to i WK np. 60 km/h też by nie wpisało do DR motoroweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 Panowie , według mnie jest trzecie wyjście wystąpić do ministra o odstępstwa. Daje N w opisie piszę ile powinien jechać według ustawy , a ile jedzie według "kwitów" i wysyłam do wydziału. (tak jak przy pozanormatywnych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 W katalogu ITS są Simsony homologowane jako L1 dla których nie podano prędkości maksymalnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 Panowie , według mnie jest trzecie wyjście wystąpić do ministra o odstępstwa.Daje N w opisie piszę ile powinien jechać według ustawy , a ile jedzie według "kwitów" i wysyłam do wydziału. (tak jak przy pozanormatywnych) proponuję tak zrobić hehehehehehe i tak jak pisałem: motorower wart 2000 a dokumenty 1000, a ile jeszcze czasu upłynie ............a co będzie jak tych odstępstw nie otrzyma hehehehehhe napisałem: wart 2000 żeby się nikt nie czepiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 Panowie , według mnie jest trzecie wyjście wystąpić do ministra o odstępstwa. Odstępstwo może być od warunków technicznych, a nie ustawowej definicji - więc nie tędy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
traper Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 w zaświadczeniu bym napisał ze przeprowadziłem takową próbę - nie przekracza 45 i już Rozumiem, że masz na swojej Stacji homologowany radar do pomiaru prędkości - nie jest to nigdzie opisane (chyba) - ale co się czepiać Czyżbyś uważał, że jeśli wykazujesz jakieś usterki w badanym pojeździe, to znaczy że się czepiasz biednego klienta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 Panowie , według mnie jest trzecie wyjście wystąpić do ministra o odstępstwa. Odstępstwo może być od warunków technicznych, a nie ustawowej definicji - więc nie tędy droga. Zmieniam warunki z 45 km/h na 60 km/h [ Dodano: 14-03-2013, 17:54 ] A na marginesie to nie wiem czy polska wersja nie miała dławika, ponieważ chodziła wolniej od niemieckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 najpierw ustawę PoRD Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają: 46) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm³, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 najpierw ustawę PoRD Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają: Czyli sprawą musiałby się zająć sejm Minister nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 No powiem ciekawe to jest. Z jednej strony faktycznie odstępstwa powinny dotyczyć warunków technicznych określonych stosownym rozporządzeniem. Ale pewne warunki techniczne (np. V max) są określone ustawą i to w dodatku determinują o wielu innych aspektach - z rodzajem pojazdu włącznie... Ale to ograniczenie to ciągle warunek techniczny... Hmmm... Cóż... pewnie nigdy nie doczekamy się takiej decyzji, ale mogłaby być ciekawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doli Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 P................................lić odstępstwa. PC na badaniu jak wydział wyda oczywiście i do przodu. Co za komplikacje tu się toczą w tym temacie? Wydział daje PC a my robimy badanie. Jakie próby drogowe, jakie odstępstwa. Po cholere to. bryczka za 2000 zł, a wy cudujecie jak by była warta co najmniej 10 tys. A wogóle jak klient chce badanie załatwić pozytywnie to niech tą homologację wrzuci w piec i dupy nie zawraca i sie nie wychyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Marzec 2013 Share Napisano 15 Marzec 2013 Jakie próby drogowe Normalne próby, jak nie chcesz na rolkach badać hamulca żeby się nie wywrócić, bo czasem można orła wywinąć podczas badania motoroweru czy motocykla na rolkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Marzec 2013 Share Napisano 15 Marzec 2013 Jakie próby drogowe, jakie odstępstwa. Po cholere to. bryczka za 2000 zł, a wy cudujecie jak by była warta co najmniej 10 tys. Jak pokiereszuje się syn "papugi", to się dowiesz po co diagnoście wszelkie "dupochrony", że u niego było w porządku. Cena pojazdu nie ma znaczenia, właściciel powinien się zastanowić zanim dokona kupna, co mu będzie potrzebne jeszcze i ile to w efekcie finalnym będzie go kosztowało. Diagnosty, jak przyjdzie W, nikt nie będzie żałował, tylko znów pojawi się hasło, jak zostało wykonane BT, że wyszło jak wyszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.